Skrevet av Emne: Største flause under trening?  (Lest 50967 ganger)

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Største flause under trening?
« #105 : 28. oktober 2006, 19:23 »
Jeg syns ikke det er så utrolig flaut å faile på knebøy å hive stanga bak. Syns heller ikke det er så flaut å f.eks. glemme å ta på låser på EZ-stanga å kjøre scottcurl for deretter å miste all vekta på gulvet pga skivene sklir av. Det eneste jeg syns er flaut er å se folk som trener 20 sett biceps og klager over at de ikke blir stor!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Største flause under trening?
« #106 : 28. oktober 2006, 19:58 »
Mista 112,5 kg i knebøy, bak ryggen og falt etter.
At jeg i det hele tatt ikke hadde kontroll over det som burde være en lett vekt for meg er litt flaut.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Største flause under trening?
« #107 : 28. oktober 2006, 20:03 »
knuste en bit av en fortann under oppvarming med pushpress - hadde bare 50kg på stanga. og det knaste godt. det er fortsatt ikke fikset. snakk om flause!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Største flause under trening?
« #108 : 28. oktober 2006, 20:09 »
Hmm.

Største flause jeg har begått under trening må vel være å bli liggende med benkpresstanga på brystet for så å måtte rulle den nedover magen. Det er jo noe de aller fleste har gjort (tror jeg), men jeg har heldigvis ikke gjort så mye dumt på et treningssenter. Har ennå ikke gjort i buksa når jeg har kjørt verken bøy eller mark.

Så for øvrig en fyr som tok en helt hinsides mageøvelse (satt og "jokket" som en jævla kanin på en benk... Man måtte sett ham for å forstå). Det er en flause han gjentar hver gang han trener.

For øvrig hadde en god kamerat en liten bommert på benken hjemme hos meg for et par år siden, men jeg vet ikke om han liker at jeg skriver det her Tongue

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
SV: Største flause under trening?
« #109 : 28. oktober 2006, 22:31 »
Største flausen var når vi skulle løfte atlassteiner på en strongman konkuranse åsså skulle jeg bøye meg ned får å løfte steinen så røyk buksa i baken,,,det var ågså mangen som så på Embarrassed Embarrassed Embarrassed
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Største flause under trening?
« #110 : 29. oktober 2006, 12:27 »
Mista 117,5 kg i knebøy, bak ryggen og falt etter.
At jeg i det hele tatt ikke hadde kontroll over det som burde være en lett vekt for meg er litt flaut.

Du har jo 120 i pers, så litt var det jo på stanga.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Største flause under trening?
« #111 : 29. oktober 2006, 14:25 »
Måtte dobbeltsjekke loggen, var ok bare 112,5kg, alså 17,5 kg under treningspers :p






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget vEgz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

SV: Største flause under trening?
« #112 : 29. oktober 2006, 15:45 »
Det største "flausa" ein kan gjere under trening er å undervurdere andres evner til å løfte. Er ein episode frå eit lokalt gym i Sverige:
Inne i lokalet er den store lokale helten som løfter benkpress. Han er den desidert sterkaste personen som løfter på gymmet og på denne dagen trener han på 120 kg i benkpress.Inni mellom løftinga står han å flekser og ser seg sjølv i speilet og funderer på kor masse Ass han skal kjøpe neste gang han handler.
I dette gymmet er det kun ei vektstang og eit benkstativ. Inni lokalet kjem ein relativt stor kar som spør vedkommande om han får lov å trene inni mellom settene som han gjør. Personen på benken ser opp og ned på vedkommande og tenker sitt. Personen på benken: "skal bare ta eit sett til her". Vedkommande kneker opp 4-5 på 120 kg i benkpress med ræva i høgste været og ei forferdelig brøling furious
Når han er ferdig spør han den andre karen om han skal legge av nokken kg (var jo tross alt 120 kg på stanga). "Nei" sa den relativt store karen. Uten å ha varma opp eller så mykje tatt i stanga så tar han ein 12`ar på 120 kg i BICEPSCURL. Den lokale helten ser aldeles forskrekka ut. Tar på seg jakka og pakker bagen å småløper ut av gymmet...Og siden den gang har vel ingen andre sett han der rofl
Så moralen er: ikkje undervurder ka andre folk klarer å løfte Kickass

Hoho, alt er relativt eller hva?Cheesy Den karen må jo ha hatt noen syke armer.

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

SV: Største flause under trening?
« #113 : 29. oktober 2006, 17:52 »
Da jeg brukte den nye t-skjorta mi på trening, som er alt for trang rundt halsen. I garderoben etterpå skulle jeg jo prøve å få den av meg da. Er jo alltid en utfordring å få av seg en klissvåt t-skjorte etter en hard økt, men å få en alt for trang hals over hodet er heller ikke lett. Prøvde å bevare roen å se tøff ut inne i mørket når jeg prøvde å få den av hodet..

Ble til slutt en del rive-lyder, stønning og jamring fra min side... Kan heller ikke skylde på at "jeg er så svær at jeg ikke får av meg t-skjorta", for det er jeg ikke  Grin
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

SV: Største flause under trening?
« #114 : 29. oktober 2006, 18:03 »
Hehe.. Så var det kompisen min da.. Vi var på studioet sammen, men trente ikke samme, så når jeg tok knebøy drev han med push-down.

Plutselig var han borte, og jeg gikk ned i garderoben for å se hva som var på ferde. Da hadde han fått "push-down-stanga" i panna, for han hadde bare sluppet stanga når den var nede, når han var ferdig.. Så spratt den opp i panna på han, og lagde et saftig kutt, så han måtte ned å spørre dama bak disken om plaster! Smiley hehe..
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
SV: Største flause under trening?
« #115 : 29. oktober 2006, 18:10 »
Hoho, alt er relativt eller hva?Cheesy Den karen må jo ha hatt noen syke armer.

Dette er henta frå¨eit intervju med Magnus Samuelson trur eg. Hehe, ein fantastisk historie!!

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Største flause under trening?
« #116 : 29. oktober 2006, 19:01 »
Hmmmm, eg trynte framover når eg trente med 37.5 Kg i rykk Tongue eg hadde nettopp begynt og teknikken var ikkje tilstede.

Klarte å smelle stranga hardt opp i haka så eg fekk eit sår når eg trente frivending på 50 kg og gått på ræva når eg har trent knebøy.

Blir eigentleg ikkje flau av slike situasjonar, eg berre fortsettjer treninga mi som om ingenting har hendt, kvifor bry seg med andre? Einaste ein skal bry seg om på trening er si eiga trening Wink
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: Største flause under trening?
« #117 : 29. oktober 2006, 19:13 »
Det verste jeg har gjort må være å miste den ene hantelen når jeg skulle gjøre skrå hantelpress :p

Det hendte nå nylig, jeg brukte 30kgs hantlene, og i det jeg skulle vippe de opp mistet jeg den ene, så den falt i gulvet, og da ble det ganske vanskelig å holde den andre med en arm, så det ble tyngre på den ene siden av kroppen, så jeg falt ned fra benken :p
Jeg traff heldigvis ikke hantelen, men vondt var det.
De andre lo ganske godt etter det.

Utlogget harri89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • GO HARD OR GO HOME!
SV: Største flause under trening?
« #118 : 29. oktober 2006, 19:50 »
jeg har flauet meg ut mange ganger...

- på scott curl (vektene detter av)

- benkpress (vektene detter av)

- benkpress: skulle prøve maks og var sikker på jeg skulle klare det men klarte det ikke... så jeg lå der md stangen på brystet helt til en eller aennen kom å hjalp meg...(han som skulle stå bak var å fylte på vann i flaska)

- skulle prøve tunge hantaler (føste gang) så jeg mistet balansen og vekten rett ned (bang)

- hadde trent beina og leggene hardt!! så skulle jeg gå ned et trappetrinn så klarte jeg ikke holde meg oppe så jeg datt  Tongue

kommer ikke på mer   :Smiley
alder:  18år
vekt:   Ca: 85kg
høyde: Ca: 183cm

BP: 105
ML: 120 x 5
KB: 120 x 5

Min bildeprofil
Min Treningsdagbok

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Største flause under trening?
« #119 : 29. oktober 2006, 19:57 »
Sovna mellom setta i benkpress, jeg. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!