Skrevet av Emne: nykomling!!!!  (Lest 24457 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: nykomling!!!!
« #90 : 21. september 2010, 14:45 »
hørt rykter om at du skal stille ja;)

blir spennende dette!jeg skal stille både i askim og oslo ja.er på dag 2 med 0karb nå,
kjenner på kroppen at askim er like rundt hjørnet;)
lykke til med de siste forberedelsene,så sees vi til helgen.

Må ikke karbe deg i filler nå da - fort gjort! Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget T.P

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: nykomling!!!!
« #91 : 21. september 2010, 16:42 »
Må ikke karbe deg i filler nå da - fort gjort! Wink
er jo helt fersk i gamet,så setter min lit til han som hjelper meg.
så får vi se om dette fungerer før askim,hvis ikke får vi ta de nødvendige justeringer før nm.
noe som er 1pri;)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: nykomling!!!!
« #92 : 21. september 2010, 21:42 »
Det er noe helt annet enn gutta som alltid er i samme spor og bare løfter og spiser.
Forskjellige interesser heter det Cheesy heller være litt kraftig å løfte 200 i benk for min del. Men er utrolig imponert over deg å alle de som skal stille i år som har logg her inne. Har stor sans for byggere Cheesy vært å sett på NM før å syns det var konge.

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: nykomling!!!!
« #93 : 22. september 2010, 12:22 »
Er på andre dag med meget lavkarb jeg også. Har litt halsproblemer som jeg ikke liker akkurat nå, nesten ikke stemme igjen. Heldigvis sitter det ikke lenger ned. Det gjorde det forrige uke og da var jeg nervøs for prestasjonen på roing spesiellt.

Oppkarbingen bør være forsiktig ja. Har som regel holdt meg til ca 200g protein, ca 50g fett og ca 400-500g karb pr dag. Har funket greit det. Utfordringen er ikke å spise mye nok av karb, men å holde igjen så man ikke fyller magen for mye og bløter helt ut. Samtidig så skal ha fyllt på nok til å prestere bra på roing og dips...og holde trykket i muskulaturen en hel dag...

Nå har du muligens litt mer muskulatur enn meg så karben din bør kanskje ligge litt høyere også.

Utlogget T.P

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: nykomling!!!!
« #94 : 22. september 2010, 13:16 »
Er på andre dag med meget lavkarb jeg også. Har litt halsproblemer som jeg ikke liker akkurat nå, nesten ikke stemme igjen. Heldigvis sitter det ikke lenger ned. Det gjorde det forrige uke og da var jeg nervøs for prestasjonen på roing spesiellt.

Oppkarbingen bør være forsiktig ja. Har som regel holdt meg til ca 200g protein, ca 50g fett og ca 400-500g karb pr dag. Har funket greit det. Utfordringen er ikke å spise mye nok av karb, men å holde igjen så man ikke fyller magen for mye og bløter helt ut. Samtidig så skal ha fyllt på nok til å prestere bra på roing og dips...og holde trykket i muskulaturen en hel dag...

Nå har du muligens litt mer muskulatur enn meg så karben din bør kanskje ligge litt høyere også.
[/quot

håper på å holde sykdom borte nå.kroppen mangler så mye nå at,risikoen for å bli syk er høy!
jeg tar 3g c-vitamin,multivitamin, selolje,sink og kalsium i oppkjøringen.får bare krysse fingrene.
når det kommer til oppkarbingen skal jeg ligge på 300g fredag,og 500g lørdag.skal karbe opp med riskaker.tenkte jeg skulle ha på litt honning for smak og litt fuktighet skyld.
tenker det blir hardt å karbe 5-6 pakker riskaker med en halvliter vann på lørdag;)
det er en vanskelig balanse dette.med å finne nøyaktig grense med karb protein og fett dagene før.noen kjører flatt inn,med litt oppkarbing.noen kjører høy lav,og noen kutter og karber opp dagene før.jeg må bare finne det som passe for meg.og da er askim en fin prøvelse før NM.
du som har stilt før,kjenner kanskje kroppen din ganske mye bedre enn de som ikke har stilt før.ingen av oss har vært så på felgen før;)gleder meg til å få denne erfaringen,og se hvor langt mann kan presse kroppen sin.mentalt og fysisk.

Utlogget lulswut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: nykomling!!!!
« #95 : 22. september 2010, 17:23 »
Lykke til, deffen ser veldig velykket ut!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: nykomling!!!!
« #96 : 22. september 2010, 17:39 »
Riskaker går faktisk merverdig lett å spise helt alene. Hiv på litt honning så blir det dritdigg :-)

Utlogget lulswut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: nykomling!!!!
« #97 : 22. september 2010, 18:45 »
Bare ut av nyskjerrighet: Hvor mye styrke har denne deffen kostet deg? Som allerede nevnt tidligere i tråden, så ser det ut som du har beholdt mesteparten (eller hele) muskelmassen du begynte med, så lurer på hvordan løftene dine er nå i forhold til diettstart?

Inspirerende å se fremgangen her.

Utlogget T.P

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: nykomling!!!!
« #98 : 23. september 2010, 00:03 »
Bare ut av nyskjerrighet: Hvor mye styrke har denne deffen kostet deg? Som allerede nevnt tidligere i tråden, så ser det ut som du har beholdt mesteparten (eller hele) muskelmassen du begynte med, så lurer på hvordan løftene dine er nå i forhold til diettstart?

Inspirerende å se fremgangen her.
hadde grei styrke til det var ca en måned igjen av deffen.
da begynte kroppen å kjenne at lagrene ikke var 100%
uansett så endrer mann,jeg ihvertfall treningsmønsteret på en slik deff.
kjører flere reps med lette vekter.har ikke løftet tungt nå på 5uker.
men har jeg skulle prøvd ville jeg anta at styrken min er redusert med 35%eller mere!
men styrken og energien kommer som et uvær etter konkuransen;)
nå skal det også sies at jeg var på en deff tidligere uten å miste noe styrke.det er bare i oppkjøringen av denne konkuransen jeg har mistet en del.
kommer helt an på hvordan mann legger opp dietten sin.
så har du lyst på en fin form til neste sommer,er det mulig uten å miste så mye styrke;)

Utlogget Danni0812

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 214

Sv: nykomling!!!!
« #99 : 23. september 2010, 17:27 »
Får man kjøpt riskaker i butikken?
Maksløft:

Knebøy - 155kg
Benkpress - 105kg
Markløft - 165kg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98369.msg1468410;topicseen#new

20 år gammel
79kg tung

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: nykomling!!!!
« #100 : 23. september 2010, 17:28 »
Får man kjøpt riskaker i butikken?

Ja, ligger i sjokoladedisken
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: nykomling!!!!
« #101 : 23. september 2010, 20:46 »
Får man kjøpt riskaker i butikken?

Som oftest der de har kaker og kjeks. Har de hyller for mennesker med allergier, vil du antageligvis finne riskaker der også. Gluten- og saltfrie.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget T.P

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: nykomling!!!!
« #102 : 23. september 2010, 23:45 »
riskaker får mann kjøpt i alle butikker.
men uten salt er det ikke mange som har,meny fører usaltede,også noen helsekost kjeder.

Utlogget T.P

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: nykomling!!!!
« #103 : 23. september 2010, 23:55 »
da er det bare noen dager igjen til askim.er siste dag med 0karb...heldigvis Grin
gleder meg som en unge til å karbe opp md riskaker og honning i morgen.føler meg rimelig flat nå,skal bli godt å kjenne på litt volum i musklaturen og litt energi biggrin
la også på farge i dag.la 2 lag.ble sjokkert over hvor mørk mann egentlig skal være.kutter også saltet i morgen.
jeg er veldig spent på hvordan kroppen reagerer på karben i morgen og lørdag.ikke minst når jeg kutter vannet.har enda ikke kjent noe nerver i forhold til konkuransen.gleder meg bare masse Grin

Utlogget lulswut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: nykomling!!!!
« #104 : 24. september 2010, 00:09 »
Du får nyte oppkarbing i morgen da, og lykke til i Askim!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!