Skrevet av Emne: Størrelse på penis  (Lest 144012 ganger)

Utlogget inf3rn0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 146

Sv: Størrelse på penis
« #30 : 15. januar 2007, 00:23 »
Hørte av ei venninde en gang at hun hadde vært sammen med en kar som hadde mye mindre penis en tidligere kjærester hadde hatt. Likevell hadde han vært desidert best av dem alle i senga. Så lengde er ikke nødvendigvis det som avgjør nei!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Størrelse på penis
« #31 : 15. januar 2007, 00:42 »
Hørte av ei venninde en gang at hun hadde vært sammen med en kar som hadde mye mindre penis en tidligere kjærester hadde hatt. Likevell hadde han vært desidert best av dem alle i senga. Så lengde er ikke nødvendigvis det som avgjør nei!

Det er jo litt forskjell på et valg mellom 1) en beskjedent utstyrt, men fantastisk elsker og en velutstyrt, men middelmådig elsker, og et valg mellom 2) to like gode elskere, den ene beskjedent utstyrt og den andre velutstyrt.

For å gi et litt ufint eksempel: Menn velger ikke kvinnen med størst bryster om hun er stygg ellers, men de fleste menn hadde sikkert forstørret sin kjæres bryster litt om de kunne.

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Størrelse på penis
« #32 : 15. januar 2007, 14:48 »
Størrelse har ikke så mye å si. Når buksa er av, vet begge to at den skal inn!

Men å si at størrelse ikke har noe å si i det hele tatt blir feil for det har det! Vertfall for selvfølelsen til gutta.

Dama liker deg selvom du har 40cm omkrets rundt armen eller om du har 45cm, men vi trener jo for å få 45?. you see?
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Størrelse på penis
« #33 : 15. januar 2007, 15:27 »
Ja teknikk teller, men det gjør faktisk størrelse også!! -Men det er helt klart at problemet ligger mest i hodet hos gutta. Og som har blitt sagt her, for mye av det gode er heller ikke noe positivt
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Størrelse på penis
« #34 : 15. januar 2007, 18:19 »
Ja teknikk teller, men det gjør faktisk størrelse også!! -Men det er helt klart at problemet ligger mest i hodet hos gutta. Og som har blitt sagt her, for mye av det gode er heller ikke noe positivt

Så den skal ikke være for liten og ikke være for stor? hehe, dere blir aldri fornøyde!

Isen er for kald/smaker for godt/ smaker for mye jordbær!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Størrelse på penis
« #35 : 15. januar 2007, 18:31 »
Bruk tunga, feiler aldri.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Størrelse på penis
« #36 : 15. januar 2007, 19:31 »
Så den skal ikke være for liten og ikke være for stor? hehe, dere blir aldri fornøyde!

Isen er for kald/smaker for godt/ smaker for mye jordbær!

Ser ikke akkurat sammen hengen der men Tongue Mellomtingen er jo klart det beste (for de fleste)
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Størrelse på penis
« #37 : 15. januar 2007, 19:35 »
Bruk tunga, feiler aldri.

Har da hørt at ikke alle gutter er like gode til den slags også... Så legg deg på ryggen og si: Gjør det du vil du, jeg ligger her jeg;)
Konebanker og totalonanist

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Størrelse på penis
« #38 : 15. januar 2007, 21:08 »
Ser ikke akkurat sammen hengen der men Tongue Mellomtingen er jo klart det beste (for de fleste)

Var bare en fleip Smiley

Synes alle jenter har forskjellige preferanser når det kommer til tissemann, enten skal den være stor, tykk, lang eller hard, men den skal ikke være for stor heller, den skal være... Akkurat passe.

Det jeg mener er at fokuset på tissemann er alt for stort til tider, hvorfor det er blitt så "stort" emne vet jeg ikke, men tviler på at det sitter noen gutter på vorspiel og snakker om preferanser av vagina Smiley

Den skal være mørk, litt hår, helst veldig trang, våt og så skal den ha en liten bøy inni Smiley

Synes det er så mye annet å bry seg om i ett forhold en lengden på tissemann, sex blir det uansett.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Størrelse på penis
« #39 : 15. januar 2007, 21:37 »
Det er da ingen her som har sagt at tissemann må være stor? Og hører jo på dere hvor slitsomt dere synes det er at "jentene" aldri blir fornøyd, men da vet dere jaggu hvordan det føles! Hva slags "krav" er det egentlig som stilles til dere, tenk på hvordan jenter fremstilles i media og hva som forventes, det er helt sykt! Men det går jo så klart begge veier, men fy faen for en verden vi lever i.
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om utseende til kjæresten min, og jeg vet at han føler det samme, det er hva jeg kaller ekte!
 Til syvende og sist vil vel de fleste forstå hva som faktisk betyr noe.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Størrelse på penis
« #40 : 15. januar 2007, 21:39 »
Først sier jentene de ikke får orgasme av penetrering, så sier de at tissen må være stor.
Men syns det er helt jævlig at jenter skal bry seg om slikt. Det er ikke guttens feil at han har noen cm kortere enn snittet, hva skal han gjøre med det?
det er da faen ikke så rart når de fleste av dere kun tenker med den der nede, dere setter tissemannen deres i hovedfokus - da kan dere ikke forvente at jentene gjør noe annet
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Størrelse på penis
« #41 : 15. januar 2007, 21:41 »
Det er ikke størelsen som teller, det er hvordan man bruker den >Cheesy
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Størrelse på penis
« #42 : 15. januar 2007, 22:41 »
yeye, mennesker er ikke skapt for å bli fornøyd, får vi alt vi drømmer om blir vi deprimerte og jævlige

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Størrelse på penis
« #43 : 15. januar 2007, 22:49 »
Det er da ingen her som har sagt at tissemann må være stor? Og hører jo på dere hvor slitsomt dere synes det er at "jentene" aldri blir fornøyd, men da vet dere jaggu hvordan det føles! Hva slags "krav" er det egentlig som stilles til dere, tenk på hvordan jenter fremstilles i media og hva som forventes, det er helt sykt! Men det går jo så klart begge veier, men fy faen for en verden vi lever i.
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om utseende til kjæresten min, og jeg vet at han føler det samme, det er hva jeg kaller ekte!
 Til syvende og sist vil vel de fleste forstå hva som faktisk betyr noe.

Er dette et "kompisforhold"? what


Det er ikke størelsen som teller, det er hvordan man bruker den >Cheesy

Trodde det var antall meter pr.sekund... Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Størrelse på penis
« #44 : 15. januar 2007, 23:45 »
altså: SÅKLART bryr man seg om hvordan kjæresten ser ut, hvorfor være kjærester om man ikke er tiltrukket av hverandre?? greit noen vil komme med at det er det indre som teller og bla bla bla, men sannheten er det ytre teller og! hvertfall før man blir sammen!. blir helt feil å si at man ikke bryr seg det minste om utseendet til kjæresten for det er en jævla stor løgn hos ja, tør påstå ALLE, om jeg hadde ei dame som plutselig la på seg 100kg og ble ei dundre uten like, begynte på testo så hun fikk skjedd og skinna seg ville jeg nok ikke vært det minste tiltrukket av hun og kunne ikke vært sammen med hun, samme om hun hadde verdens beste personlighet, og ha sex med noen man ikke er det minste tiltrukket av er ikke så kult og sex det er en viktig faktor i et forhold det og, så ikke kom og si utseendet ikke spiller noen rolle, kansje i en magisk fantasiverden vil noe slikt være sant, men desverre ikke i vår realitet

EDIT: noen mennesker er litt for jordbær, nesten litt skummelt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!