Skrevet av Emne: sprørsmål om EMV og sette opp egene øvelser i ryp  (Lest 2306 ganger)

Utlogget myrstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

sprørsmål om EMV og sette opp egene øvelser i ryp
« : 26. november 2007, 13:45 »
jeg har trent grunnprogrammet i ryp 4 ganger nå, men tenkte og gå over på ekstrem muskelvekst, men hvorfor er det ikke med benkpress der? er ikke det en ganske stor muskel gruppe?, og et annet spørsmål vis du skal trene ryp prinsippet over lengere tid, skal jeg ta grunnprogramet og ekstrem muskelvekst og så tilbake til grunnprogramet også ekstrem muskelvekst igjen og fortsette sånn? eller skal jeg bare drive på ekstrem muskelvekst?

også ett annet spørsmål kan jeg velge mine egene øvelser men bare følge ryp prinsippet, som og øke vektene og senke rep over 6uker og ta en uke fri? men at jeg velger ut egene øvelser?

Utlogget rallar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 231
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 231

  • sunt hjerte i en sunn kropp
Sv: sprørsmål om EMV og sette opp egene øvelser i ryp
« #1 : 27. november 2007, 20:11 »
dips trener brystet meget effektivt, men det går også å bytte den ut med benkpress.
kjør gjerne 2 runder med emv, men det er sykt hardt å greie 2 runder med full oppnåeøse i alle øvelser.

du kan selvfølgelig bytte ut øvelser, men de er satt opp for en grunn.

det er det som gjør programmet så effektivt også.
Hopp og sprett
Min treningslogg

Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Sv: sprørsmål om EMV og sette opp egene øvelser i ryp
« #2 : 28. november 2007, 23:45 »
ville og anbefalt å kjøre ivertfall 1 gang igjennom EMV slik de har satt det opp. Se hvordan fremgangen din er, så hvis det fungerer, hvofor endre? Smiley Dips er bra for bryst, det er en anderledes trening av brystet, som kanskje kan gi deg en positiv boost i muskelveksten Smiley
Dette du nevnte om hvilke rekkefølger du skal trene ryp på tror jeg er opp til enhver. Eneste jeg har lest er at de anbefaler å kjøre gr.prog i første omgang ivertfall, så kan du bestemme selv videre. Jeg føler at ryp er et prinsipp du kan kjøre i en periode, så kjøre noe annet en stund. For å så bruke det igjen når du har vendt deg litt av med øvelsene.
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!