Skrevet av Emne: Tidenes sterkeste normann  (Lest 67078 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Tidenes sterkeste normann
« #360 : 01. juni 2010, 18:16 »
Vadtrudne : Mener du at du selv at du har vært noe bedre i denne tråden? Du har jo blant annet kalt ganske mange personer for pingler, samt kalt Bo en skam for menneskeheten.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Tidenes sterkeste normann
« #361 : 01. juni 2010, 18:24 »
Ja, jeg har kalt mange pingler her, innkludert deg. I forhold til andre har jeg vært rimelig ontopic og snill i tråden, så hva skal du frem til?

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: Tidenes sterkeste normann
« #362 : 01. juni 2010, 18:32 »
Ja, jeg har kalt mange pingler her, innkludert deg. I forhold til andre har jeg vært rimelig ontopic og snill i tråden, så hva skal du frem til?

Var ikke meningen å gi honnør. Skulle vært -1 Smiley Mange snodige meninger og utsagn du Vadtrudne.... Pass dæ så du itj møte dæ sjøl i døra Grin
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Tidenes sterkeste normann
« #363 : 01. juni 2010, 18:41 »
Ja blant annet meg også, men tråden handlet vel strengt tatt ikke om verken meg deg eller Bo  da ingen av oss noen sinne har vært i nærheten av å være tidenes sterkeste normann. Dog bo kanskje en vakker dag blir det Wink
(Kanskje du er supersterk for alt jeg vet, men det er ikke poenget)

Vil egentlig bare frem til at jeg syntes du er veldig flink til å slenge rundt deg med dritt uten å kanskje skjønne eventuelle konsekvenser av det. Kombinert med det er du like flink til å sutre om urettferdighet og diktatur etc når folk faktisk tar igjen.

Og siden vi allerede er så flinke til å tolke både det ene og det andre her inne så kan vi gå inn og tolke dine innlegg, hva er det EGENTLIG du sier?
Du sier Bo er en skam for menneskeheten, betyr det kanskje at du gjerne skulle sett at han forsvant fra overflaten? At han ikke eksisterte mer? Kan ikke dette være eksempler på tanker og meninger som kan virke truende for han, og alle andre for den saks skyld. Er en slik uttalelse virkelig i nærheten av å være ontopic?
Om ikke for Bo personlig så kan den typen uttalelser virke skremmende for andre?

”I forhold til mange andre så har jeg vært on topic”. I mine øyne er dette like tåpelig som å si ”Den mannen stjal en bil, så da er det ikke så farlig om jeg stjeler en scooter”.

Veldig mange har en god jobb å gjøre når det komme til å passe på seg selv fremfor å bry seg om hva alle andre gjør.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tidenes sterkeste normann
« #364 : 01. juni 2010, 18:45 »
Så lenge jeg ikke rapporterer en pm, så kan han vel praktisk ikke talt bli bannet på grunnlag av dette. Men han klarte selv å komme med trusler på tråden her og dreit seg selv på leggen. Men i siste posten trakk pingla seg tilbake i hiet i reddsel for å bli banna. En grei nok seier fra min side, som beviste det jeg sa til han på en pm fra meg.
Jeg er ihvertfall ikke tankeleser. Men det HAR blitt bannet medlemmer her for drapstrusler.
jeg tror nok du hadde fått litt hjelp hvis du hadde sendt en av moddene eller adminene kopi av den PM'en. Nå er jo alt ute i det åpne....

Jeg tror jeg tar et moderatormøte i crewforumet, en ekte KONGO-rettsak, så sees vi igjen om en liten stund. Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!