Skrevet av Emne: Mengde mat etter morgentur?  (Lest 1170 ganger)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Mengde mat etter morgentur?
« : 20. august 2005, 13:13 »
Jeg pleier å ha meg morgentur før frokost så og si hver dag, og blir utrolig sulten, som er en deilig følelse, etter min mening. Men når jeg kommer hjem spiser jeg meg jo passe mett. Er dette negativt når målet er å ikke legge på seg så masse fett..? Eller betyr det lite siden det er tidlig på dagen? trodde egentlig det var senere på dagen en burde passe seg mer...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Mengde mat etter morgentur?
« #1 : 20. august 2005, 13:28 »
Jeg pleier å ha meg morgentur før frokost så og si hver dag, og blir utrolig sulten, som er en deilig følelse, etter min mening. Men når jeg kommer hjem spiser jeg meg jo passe mett. Er dette negativt når målet er å ikke legge på seg så masse fett..? Eller betyr det lite siden det er tidlig på dagen? trodde egentlig det var senere på dagen en burde passe seg mer...
Spis like mye som du vanligvis ville spist til frokost, og ikke la det gå så lang tid fra du kommer hjem fra morgentur til du spiser.
EDIT: Hvorfor skal du deffe nå? Er det ikke bulke-sesong nå?

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Mengde mat etter morgentur?
« #2 : 20. august 2005, 13:47 »
Sitat
Jeg pleier å ha meg morgentur før frokost så og si hver dag, og blir utrolig sulten, som er en deilig følelse, etter min mening. Men når jeg kommer hjem spiser jeg meg jo passe mett. Er dette negativt når målet er å ikke legge på seg så masse fett..? Eller betyr det lite siden det er tidlig på dagen? trodde egentlig det var senere på dagen en burde passe seg mer...

Bare spis deg mett om morgen, du trenger energi for å klare resten av dagen. Det er på kvelden du skal passe på å ikke få i deg alt for mye karbohydrater.
Prøv å ungå å få i deg raske karbohydrater til frokost. Sats på mye protein, moderat med karbohydrater og litt fett.

Sitat
EDIT: Hvorfor skal du deffe nå? Er det ikke bulke-sesong nå?
Bulke å bulke sesong. Er vel et flertall som bulker nå på høsten og vinteren. Men er jo ikke noe fasit for dette. Noen vil jo holde seg iform hele året Wink Bare se på tricepsman!

Franklin86 hvordan utfører du kardio, siden du sitter i rullestol. Blir det mest armene du bruker ? Må bare spørre jeg  blush

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Mengde mat etter morgentur?
« #3 : 20. august 2005, 14:16 »
Jeg vil først og fremst prøve å være i sånn noenlunde form kroppsfettmessig året rundt. Er ikke så veldig fan av den vanvittige overspisingen bulking innebærer for mange. Og dessuten har jeg aldri hatt fremme sixpacken, så jeg vil ikke bulke og gjøre det enda vanskeligere og tidkrevende å få den frem neste år, da jeg er en smule utålmodig...

Når jeg ruller bruker jeg triceps, bryst, lats, traps, underarmer, magemusklene, korsrygg, for å nevne noe. Passer på, i likhet med alle andre, at intensiteten på morgenturen er passelig.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Mengde mat etter morgentur?
« #4 : 20. august 2005, 16:18 »
Allright! Var ikke klar over at man brukte så mange forskjellige muskler i overkroppen. Da har jeg jammen lært noe nytt idag også Smiley

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Mengde mat etter morgentur?
« #5 : 20. august 2005, 16:28 »
Jeg vil først og fremst prøve å være i sånn noenlunde form kroppsfettmessig året rundt. Er ikke så veldig fan av den vanvittige overspisingen bulking innebærer for mange. Og dessuten har jeg aldri hatt fremme sixpacken, så jeg vil ikke bulke og gjøre det enda vanskeligere og tidkrevende å få den frem neste år, da jeg er en smule utålmodig...

Når jeg ruller bruker jeg triceps, bryst, lats, traps, underarmer, magemusklene, korsrygg, for å nevne noe. Passer på, i likhet med alle andre, at intensiteten på morgenturen er passelig.
Hvor høy intensivitet har du, og hvor lenge holder du på?
Spis proteiner etter morgenturen, siden kroppen er i en katabol fase når du våkner(muskelnedbrytende).

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Mengde mat etter morgentur?
« #6 : 20. august 2005, 17:01 »
Tempoet vil jeg tro tilsvarer rask gange. Jeg har absolutt ikke problemer med å snakke flytende om jeg har noen med meg. Lengden varierer etter hvor lang tid jeg har til rådighet. 45 - 75 min vil jeg tro. pleier spise to fiberrike skiver med enten tunfisk eller et egg stekt i olje etterpå.

Elwood: Er mer krevende enn folk flest tror å rulle;) Er nok ikke bare armene en altiv rullestolbruker blir sterk i.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!