Skrevet av Emne: Hva en personlig trener sa om Markløft  (Lest 23619 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #15 : 10. februar 2008, 22:18 »
Ikke noe poeng i å lage noe ut av den episoden. Men på komersielle gym er det så mange surrehuer at jeg ville anbefale deg å komme deg bort derfra dersom du har muligheten til det.

-- stallion

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #16 : 10. februar 2008, 22:22 »
Jeg hadde ikke innledet noen diskusjon med den personen. Jeg hadde bare spurt etter relevante bevis for de påstander PT kom med og fortsatt med det jeg har holdt på med. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #17 : 10. februar 2008, 22:24 »
Lobotomi med vektstang før 500,- nå kun 300,- dette som et ledd i kompetanseøkningen hos landets PT'er.
Heavy Stupid

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #18 : 10. februar 2008, 22:31 »
Ikke noe poeng i å lage noe ut av den episoden. Men på komersielle gym er det så mange surrehuer at jeg ville anbefale deg å komme deg bort derfra dersom du har muligheten til det.

-- stallion

Hvorfor er det ikkje noge poeng å lage noe ut av denne episoden. Er faen på tide at noen snakker til disse wannabe PT'en som trur dem kan alt i verden. Pågrunn av et kurs på 4 dager skal dem kunne alt?

Der eg trener, er det en god PT. Ganske grei kar faktisk, når han ikkje har PT timer, går han rundt og hjelper og rett på folk hvis dem trener med feil teknikk og viser dem øvelser. Kanskje 5min jobb. Noe som er jo egentlig genialt. Dei andre wannabe PT folka der, hvis du spør om noe,  svare bare "bestill PT time så lærer du det du trenger". SERVICE, SERVICE sier eg. Nok derfor han gode PT'en har mye mer timer en dem andre pluss han vet hva han holder på med
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

janne

  • Gjest
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #19 : 10. februar 2008, 23:24 »
Det som er farlig med den typen PT som nevnes i første innlegg, er når denne skal trene totalt uvitende folk som tar alt det de sier for "god fisk".

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #20 : 10. februar 2008, 23:26 »
Hvorfor er det ikkje noge poeng å lage noe ut av denne episoden. Er faen på tide at noen snakker til disse wannabe PT'en som trur dem kan alt i verden. Pågrunn av et kurs på 4 dager skal dem kunne alt?

Hehe sett i gang. Det er som å stange hodet i murveggen å prøve å endre nivået på PT'er i dag. Du kan stange så mye du orker, brøle og skrike, og la blodet flyte. Murveggen står der okke som.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #21 : 10. februar 2008, 23:27 »
Jeg hadde ikke innledet noen diskusjon med den personen. Jeg hadde bare spurt etter relevante bevis for de påstander PT kom med og fortsatt med det jeg har holdt på med. Wink

Jeg tror det beste bare er å ignorere vedkommende, eller se stygt på henne til hun går vekk. Wink

janne

  • Gjest
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #22 : 10. februar 2008, 23:30 »
Jeg tror det beste bare er å ignorere vedkommende, eller se stygt på henne til hun går vekk. Wink

Det sistnevnte høres ut som en glimrende taktikk. Eneste problemet er at du da kanskje blir anklaget for bruk av doping pga tendenser til aggresjon og vold Grin Jeg mener, de har sikkert vært på en forelesning i regi av ADN Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #23 : 10. februar 2008, 23:31 »
Jeg tror det beste bare er å ignorere vedkommende, eller se stygt på henne til hun går vekk. Wink
Eller, jeg trener på min måte som tydeligvis er helt feil, så får du trene på din perfekte måte. hehe
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #24 : 11. februar 2008, 00:53 »
off dette hørtes gale ut, fatter ikke at det går an og ha så liten peiling viss du er sertifisert PT. sier vell litt om at det er en fordel og ha erfaring fra vektløfting før en blir PT. har selv sett en del av disse jentene som skal bli PT men kanke en fuckings shit om vektløfting. (eller kostilskudd for den saks skjyld Tongue ). Jeg hadde gjort så Janne foreslo sent klage.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #25 : 11. februar 2008, 01:02 »
Selv har vi en PT på senteret jeg jobber, som omtrent aldri har med øvelser for bryst i programmene sine, hvis hun har det med så er det cablecross som gjelder, denne personen pleier også å sette opp 4 øvelser for triceps, og det samme på biceps. Hun jobber heldigvis ikke noe serlig som PT, men hun er sertifisert og har bachelor i idrettsvitenskap fra NIH.

Skummelt....
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #26 : 11. februar 2008, 01:05 »
She is not alone. The dark force is getting stronger. Shocked

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #27 : 11. februar 2008, 01:22 »
lets do something people... alle vi blir pt og tar over "the dark side" Tongue

Utlogget Hammer

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 837
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 837

  • Det er mange veier til Rom
Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #28 : 11. februar 2008, 09:57 »
He he. Bare å innse det folkens. Det finnes både gode og dårlige pt`er, akkurat som det finne gode og dårligere folk innenfor de fleste yrkesgrupper. På mange måter litt som treningsforum. Det er mange som kommer med gode råd, men det er minst like mange som strengt tatt ikke helt vet hva de snakker om, og ihvertfall ikke hvorfor.

Hammer
Sleggekaster på mosjonsnivå Smiley
28 år
85 kg
Oslo

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Hva en personlig trener sa om Markløft
« #29 : 11. februar 2008, 10:07 »
Selv har vi en PT på senteret jeg jobber, som omtrent aldri har med øvelser for bryst i programmene sine, hvis hun har det med så er det cablecross som gjelder, denne personen pleier også å sette opp 4 øvelser for triceps, og det samme på biceps. Hun jobber heldigvis ikke noe serlig som PT, men hun er sertifisert og har bachelor i idrettsvitenskap fra NIH.

Skummelt....
Disse "programene" man ofte får på kommersielle  senter er ikke verdt mer enn papiret de er skrevet på dessverre....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!