Skrevet av Emne: effektivt proteinprodukt og kreatinprodukt fra gymgrossisten.com ?  (Lest 1467 ganger)

Utlogget knEEt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Hei! tenkte turen over til sverige og charlottenberg imorra, der har de nylig åpna en "BodyPower" butikk, det ryktes at de har nesten det samme utvalget som gymgrossisten.com, og jeg lurte på om noen hadde noen produkter å anbefale meg? jeg har holdt meg til whey tech proteiner fra proteinfabrikken.no før dette og ønsker å finne et produkt som gir meg bedre resultater!

I tillegg ønsker jeg å prøve et av de nye kreatinproduktene på markedet men jeg er usikker på hva som er bra! Kan også si at jeg trener 5 dager i uka og at jeg løper en halvtime før jeg etterpå kjører styrkeøkt mellom 1t-1,5t etterpå! selvfølgelig er øvelsene spredt utover uka. har trent slik i halvannet år og har et greit grunnlag, hovedfokuset mitt lå på å gå ned i vekt, og har nå gått ned 20kg på 2 år, ønsker nå å øke i muskelmasse! håper på noen gode svar fra dere som er mer drevne enn meg på dette Smiley 

Utlogget Adrian B

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

  • Etthundreogtrettikilo
Mener du en ny Bodypower i tillegg til den som er på Thon senteret?

Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard er mitt forslag Grin Men finnes uttallige tråder om proteinpulver, bare søk litt.

Kreatin monohydrat er en klassiker, mens andre bruker kre alkalyn. Men også visse pre workout produkter, slik som Massacra fra Olimp og NO Xplode fra BSN, inneholder kreatin.

Bra vektnedgang på deg!
Benk: 187,5 Mark: 305 Bøy: LOL

Utlogget knEEt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Mener du en ny Bodypower i tillegg til den som er på Thon senteret?

Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard er mitt forslag Grin Men finnes uttallige tråder om proteinpulver, bare søk litt.

Kreatin monohydrat er en klassiker, mens andre bruker kre alkalyn. Men også visse pre workout produkter, slik som Massacra fra Olimp og NO Xplode fra BSN, inneholder kreatin.

Bra vektnedgang på deg!


Hmm. Åpnet ei sjappe nå 4. juli? kan godt hende det er samme? ikke veit jeg! Takk for det, og takk for innlegget, ja er fornøyd med nedgangen, men jeg vil gjerne fortsette å bygge muskler og bli markert, hovedfokuset er ikke størrelsen. Spent på dine forslag og trur jeg går for proteinene du anbefaler, kreatin monohydrate har jeg også hørt om, men er litt usikker på hva som passer for meg!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
No Xplode og V12 Fuel Injection er vel den hardcore kreatintypen som folk hamstrer med seg fra sverige. Om det funker eller ei, aner jeg ikke. Men du kan jo søke, så finner du nok..... Smiley

Utlogget knEEt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

No Xplode og V12 Fuel Injection er vel den hardcore kreatintypen som folk hamstrer med seg fra sverige. Om det funker eller ei, aner jeg ikke. Men du kan jo søke, så finner du nok..... Smiley

Okay, men jeg sliter med å finne disse produktene på gymgrossisten.com sine sider da, så får håpe de har det som utvalg i butikken jeg skal i!

Utlogget Adrian B

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

  • Etthundreogtrettikilo
Jeg er litt forvirret om hvor vidt det er en ny Bodypower butikk i Charlottenberg, med tanke på at det allerede er (var?) to Bodypower butikker der, men inne på Thon senteret er det opp en trapp en Bodypower butikk hvor i hvert fall har pleid å ha NO Xplode og lignende produkter.

De to butikkene som allerede er der:
- På Thon senteret
- På gamle godtegrisen, husker ikke hva det heter nå, ligger det et mindre utsalg
Benk: 187,5 Mark: 305 Bøy: LOL

Utlogget knEEt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Jeg er litt forvirret om hvor vidt det er en ny Bodypower butikk i Charlottenberg, med tanke på at det allerede er (var?) to Bodypower butikker der, men inne på Thon senteret er det opp en trapp en Bodypower butikk hvor i hvert fall har pleid å ha NO Xplode og lignende produkter.

De to butikkene som allerede er der:
- På Thon senteret
- På gamle godtegrisen, husker ikke hva det heter nå, ligger det et mindre utsalg


okay, godt mulig det, men det stod på siden til charlottenbergshoppingcenter at det hadde åpnet en ny bodypower sjappe der 4/7! godt mulig detta var i fjor! Tongue men har du noe tips til proteiner for en som meg? tenkte å teste kre-alkalyn kapslene også.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Det finnes ikke "superproteiner" på samme måte som det finnes "superkreatin" (No Xplode o.l). Det du skal tenke på er om du vil ha whey eller kasein. Kasein er fint før leggetid, for da bruker kroppen lang tid på å absorbere proteiner. Whey derimot, er fint etter trening, for det går raskt ut til musklene.

Hyggelig om du avgir honnør til hjelpsomme svar Smiley

Utlogget Adrian B

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

  • Etthundreogtrettikilo
Hmm, Bodypower på senteret har vært der siden oppstarten for flere år siden tror jeg. Time will show om det er ny butikk Smiley

Hyggelig om du avgir honnør til hjelpsomme svar Smiley

X2
Benk: 187,5 Mark: 305 Bøy: LOL

Utlogget knEEt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Det finnes ikke "superproteiner" på samme måte som det finnes "superkreatin" (No Xplode o.l). Det du skal tenke på er om du vil ha whey eller kasein. Kasein er fint før leggetid, for da bruker kroppen lang tid på å absorbere proteiner. Whey derimot, er fint etter trening, for det går raskt ut til musklene.

Hyggelig om du avgir honnør til hjelpsomme svar Smiley


Ja jeg må nok gå for Whey! men jeg vil gjerne ha noe som gir meg mye proteiner jeg da, får i meg nok av karbohydrater i kosten ellers! så det er litt med innholdet jeg er opptatt av! hehe klart det, jeg vil gjerne prøve noe nytt og det er fint at andre som har prøvd og blitt fornøyd sier sin mening Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!