Skrevet av Emne: Blomme  (Lest 8137 ganger)

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blomme
« #30 : 09. november 2006, 12:19 »
har jo netopp begynnt treninga igjen. nei... det er nok at jeg er utbrent og deprimert Smiley jeg spiser for øyeblikket nok da jeg SKAL legge på meg Smiley

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #31 : 14. november 2006, 16:58 »
vell vell... på ca 3 uker har jeg gått opp fra 54,noe(8?) til 57,2 kg. har ikke trent noe særlig så det er vell for det meste fett-.... :/burde vell være glad siden det er målet mitt,men har lite lyst å være tynnfeit og dvask Sad har lite energi til å trene.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Blomme
« #32 : 14. november 2006, 17:22 »
Det meste? 1,4 kg? Ingenting å bekymre seg over når det gjelder fett, veldig bra innsats! Bare fortsett å spis å kom deg på litt trening ihvertfall (eneste måten å ikke bli tynn eller tynnfeit er å eting og trening) Smiley Smiley

Lykke til! Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #33 : 15. november 2006, 08:19 »
hehe. takk. jeg er faktisk glad for at vektoppgangen går såpass sakte. så lenge det ikke tagnerer er jeg fornøyd.  siste ukene har jeg begynnt med litt lettere aerobic/step/lett styrke for å forhåpentligvis bygge litt muskler også. håper bare jeg ikke blir overtrent siden jeg har hatt treningsfri under sykdomsperioden.

takk for gode ord. jeg spiser ca <500g havregryn til frokost nå med melk og bær. har det vanskelig med hyppigheten på måltidene,det går ofte over 3 timer mellom hvert måltid. andre dager jeg bare er hjemme spiser jeg annenhver time. er sløv og spise nok på kveldene,nok energi altså. det går ofte i 1/2 kg grønntfor,litt proteiner og kesam.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Blomme
« #34 : 15. november 2006, 09:12 »
vell vell... på ca 3 uker har jeg gått opp fra 54,noe(8?) til 57,2 kg. har ikke trent noe særlig så det er vell for det meste fett-.... :/burde vell være glad siden det er målet mitt,men har lite lyst å være tynnfeit og dvask Sad har lite energi til å trene.

Dette er jo et enestående resultat, ikke vær redd for fett, det er nok litt muskler, pittelitt litt fett, og litt vann Smiley

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #35 : 20. november 2006, 16:26 »
vekta viser nå 57.5. er kvalm,hodepine,trøtt osv. har trent 30 min styrke etter et treningsophold på 4 dager.

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blomme
« #36 : 23. november 2006, 17:55 »
kvalmen ga seg etterhvert. fannt ut at jeg reagerte negativt på et krydder. vell vell.
jeg er veldig redd for å bli overtrent i og med at jeg ikke får nok søvn og er uthvilt osv,men jeg er fortsatt i energi overskudd med tanke på maten...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Blomme
« #37 : 23. november 2006, 18:00 »
Om du er redd for å ikke få i deg nok søvn så sørger du for å sove nok, evt kutter litt ned på treningen Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blomme
« #38 : 23. november 2006, 18:03 »
quote author=Slux link=topic=41749.msg651262#msg651262 date=1164301220]
Om du er redd for å ikke få i deg nok søvn så sørger du for å sove nok, evt kutter litt ned på treningen Smiley er det ikke negativt for muskelvekst og trene når man er trøtt?
[/quote]neee... depresjonen gjør det slik at jeg våkner tidlig og ikke er uthvilt osv. Sad så det er litt vanskelig,
lurer også litt på om jeg skal trene mindre kondisjonstrening (som 30 min aerobic) siden jeg faktisk ønsker å gå opp,men jeg har et solid energioverskudd uansett tror jeg.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Blomme
« #39 : 23. november 2006, 18:07 »
quote author=Slux link=topic=41749.msg651262#msg651262 date=1164301220]
Om du er redd for å ikke få i deg nok søvn så sørger du for å sove nok, evt kutter litt ned på treningen Smiley er det ikke negativt for muskelvekst og trene når man er trøtt?
neee... depresjonen gjør det slik at jeg våkner tidlig og ikke er uthvilt osv. Sad så det er litt vanskelig,
lurer også litt på om jeg skal trene mindre kondisjonstrening (som 30 min aerobic) siden jeg faktisk ønsker å gå opp,men jeg har et solid energioverskudd uansett tror jeg.



Høres bra ut!
Bare la det stå til og gjør det du føler for best, har du ikke energi til kondisjon en dag skipper du det Wink Lykke til ihvertfall! Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #40 : 23. november 2006, 18:14 »
tusen takk. litt av mitt problem er at jeg har lyst til å trene uavhengig om jeg er i form til det,men jeg vil jo ikke ødelegge kroppen heller! :/ skulle hatt pt

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #41 : 24. november 2006, 09:21 »
kjørte stor middag med havregryn,400g linser,3 egg og frukt+smootie kl 16. kl 18.45 var det lett/middels hard aerobic + litt styrke. 1 yoghurt. 20: uttøying i en time med bodybalance. deretter superkvelds: havregrøt. masse grønnsaker. 4 eggehviter. fornøyd med økta,men skal kutte ut styrketrening i morgen slik at kroppen får kommet seg litt. kjører evt 1 step-klasse

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #42 : 26. november 2006, 09:34 »
kjørte step-klassen(første gangen jeg har vært på 1 hel time step det var deilig. jeg ble god å svett. fikk til og med god matlyst på kjøpet Wink
dagen etter var jeg på bodypump med lette vekter og litt dårlig innsats. kjennes i skuldre og bittelitt bryst. deilig. søndag,idag altså,får bli treningsfri Smiley

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #43 : 27. november 2006, 13:18 »
1 rolig 30 min gåtur på søndag. mandag: 30min spinn+25 styrke. et næringsrikt måltid rett etterpå Smiley var på vekta... tror det var 58,3(?) jeg var redd jeg hadde gått ned,men jeg har i alle fall ftt bedret kondisjon. Smiley

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Sv: Blomme
« #44 : 02. desember 2006, 16:25 »
jeg er ikke stygg-tynn lengre!!!!! Cheesy javisst er jeg DRIT-tynn,men det kommer seg. Cheesy *flink* det er hærlig å trene igjen,men har fortsatt ikke noe psykisk overskudd... :/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!