Skrevet av Emne: Fitnessmessen 2008  (Lest 36571 ganger)

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Fitnessmessen 2008
« #195 : 10. februar 2008, 15:05 »
Det var i allefall en god og artig konkurranse, vel gjennomført.
Gleder med til Showliften, håper Haldor trener litt mer øvelser før den tid og at Espen lærer og bruke beina under stokkløfta  Wink
Gildt å se alle igjen.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fitnessmessen 2008
« #196 : 10. februar 2008, 15:05 »
Hvor står det at doping, narko osv osv er lov i strongman???  I vær int konk også i NSM står det i kontrakten at doping IKKE er lov. Står hvertfall ikke at alt er lov..PÅ WSM ble jo jeg og Skog testet også..Så du tar litt feil me å si at ALT ER LOV...

Synes selv at det er litt synd det med Lars, for ønsker at alle de beste skal være med, men det er ett kapitell som er over nå. Og Lars er ikke sur osv osv for dette. Han forstår hele saken
I praksis er alt lov. Ikke akkurat vanskelig å ikke teste positivt på en test når man vet når den kommer. Jeg synes strongman er en kul sport, men den strenge antidopingprofilen er ikke akkurat det som kjennetegner sporten, det er vel heller motsatt.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Fitnessmessen 2008
« #197 : 10. februar 2008, 15:09 »
Det enkleste er nok at utøvere i strongman ikke er involvert i noe innen organisert idrett. 

Er kanskje noe i det du sier der  Wink (iallefall hvis personens holdninger til doping ikke er i samsvar med NIF sine dopingbestemmelser)
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Fitnessmessen 2008
« #198 : 10. februar 2008, 15:24 »
Når vi snakker om tester i WSM o.l så har det vel kommet frem at de bare tester for narkotiske stoffer?
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Fitnessmessen 2008
« #199 : 10. februar 2008, 15:30 »
Hvorfor spinne videre på noe som allerede er debattert ut og inn på forumet what

Strongman må taes for hva det er, et show.
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Fitnessmessen 2008
« #200 : 10. februar 2008, 15:40 »
Hvorfor spinne videre på noe som allerede er debattert ut og inn på forumet what

Fordi det stadig vekk skjer nye ting innen strongman. Og da kan det være interessant å diskutere dette. Enklere enn det blir det ikke Smiley
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Fitnessmessen 2008
« #201 : 10. februar 2008, 20:18 »
JEG, personlig, syns showet var knall, uavhengig om hvem som var med og ikke.

Det var musikk, trøkk, folk og liv.
Jeg var strålende fornøyd med at det trak SÅ mye folk opp dit, og jeg og lene hadde en kjapp "telling" på +- 1000 stk. Og det er mange tilskuere.

Jeg er nå dritsliten, utslitt, dratt i trynet, og meget meget lykkelig at Fitness 2008 er over.
Jeg fikk mange positive tilbakemeldinger  og jeg kan bare takke Lene, Svend; Kikki, Egil og gutta på Gym 2000 for et knall arrangement.

Jeg håper vi gjentar suksessen i 2010 Cheesy

Når det gjelder resten av messen;
Jeg fikk tall før jeg gikk, og vi har hatt 15000 besøkende på de tre dagene. (Det er da 15000 betalende besøkende. ) . Fitness 2008 har hatt bra trøkk lørdag og søndag, da disse var åpen for publikum, og mange tok seg turen.
Det var glade, men slitne, utstillere som tok farvel i kveld, og mange har faktisk sagt at de kommer i 2010 . Med større stands. OG jeg har fått 7 flere utstillere til da iløpet av helgen Smiley   Og 5 ekstra "på gli ".


Med tanke på mine søvnløse nettet, mareritt når jeg endelig har sovnet, og for ikke snakke om ekstreme raseri når ting ikke har vært etter avtalen:  som da det ikke ble ryddet før riggingen av utstyr til strongman. Der stod jeg og Lene, rimelig irriterte begge to. Og selvfølgelig var jeg så sinna og jeg kokte første gangen jeg tenkte hilse på Egil Wink
Og jaggu faen var det like roete da jeg kom fredag morgen, og hissig som selveste "FANDEN på flatmark" klikka jeg totalt på han som skulle ha rydda.. Tok tre minutter etter mitt utbrudd, så kom de ilende til, og en søt "gym 2000-kis" kommer løpene og roper " Nann, FØLG dietten" .. Da knakk jeg sammen i latter, dagen redda. Strongmanarena rydda, og Egil,Kikki, Lene og Co kunne ordne det de skulle.


Vilja er en hjerteknuser, og jeg og hun skal ha en liten diskusjon ang proteinsjokolader og smak, når hun blir eldre Smiley
Eller hva, Kikki ?


Nå er jeg nummen fra kneet og ned i begge beina.
Frosen til benet OG svetter ..
Tror det kalles utmattelse.

Takker alle involverte og alle som kom.

Med hilsen
Sliten Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #202 : 10. februar 2008, 20:29 »
Fordi det stadig vekk skjer nye ting innen strongman. Og da kan det være interessant å diskutere dette. Enklere enn det blir det ikke Smiley
Det er du som ikke har fått med deg de tidligere diskusjonene biff, og nå starter om igjen.
Ingen nekter Lars å stille, SN har kvalifisert ham, men det er lurest av ham og best for Flest at vi unngår situasjoner slik som i helgen hvor utøvere innmeldt i NIF ikke kan hverken arrangere eller delta mot ekskludert utøver. I tillegg kommer selvfølgelig aspektet med arrangør, sponsing og tv. Arrangørene har så store utfordringer med å få nok midler inn til produksjonen, at eventuelle oppslag eller opphausinger i media ikke vil komme sporten til nytte.
Alle disse tingene er utdiskutert og ferdigdebattert mellom DE DET GJELDER og de som har noe med det å gjøre. Smiley
Det kommer flere NSM.

Når det gjelder regler, så er det som espen sier, ikke "lov med alt", men strongman har hverken  midler, sanksjonerende kraft eller i bunn og grunn behov for å teste alt og alle...
Idretten har vist at den kampen er vanskelig (om ikke umulig) til og med MED store midler.

Strongman er en kraftsport hvor den sterkeste vinner. At doping eksisterer i store deler av sirkuset er ingen hemmelighet.


Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Fitnessmessen 2008
« #203 : 10. februar 2008, 21:34 »
Det er du som ikke har fått med deg de tidligere diskusjonene biff, og nå starter om igjen.
Ingen nekter Lars å stille, SN har kvalifisert ham, men det er lurest av ham og best for Flest at vi unngår situasjoner slik som i helgen hvor utøvere innmeldt i NIF ikke kan hverken arrangere eller delta mot ekskludert utøver. I tillegg kommer selvfølgelig aspektet med arrangør, sponsing og tv. Arrangørene har så store utfordringer med å få nok midler inn til produksjonen, at eventuelle oppslag eller opphausinger i media ikke vil komme sporten til nytte.
Alle disse tingene er utdiskutert og ferdigdebattert mellom DE DET GJELDER og de som har noe med det å gjøre. Smiley
Det kommer flere NSM.

Når det gjelder regler, så er det som espen sier, ikke "lov med alt", men strongman har hverken  midler, sanksjonerende kraft eller i bunn og grunn behov for å teste alt og alle...
Idretten har vist at den kampen er vanskelig (om ikke umulig) til og med MED store midler.

Strongman er en kraftsport hvor den sterkeste vinner. At doping eksisterer i store deler av sirkuset er ingen hemmelighet.



Beklager at jeg ikke har fått med meg at Rørbakken selv har valgt å ikke stille. Blir bare forvirra da det tidligere i denne tråden stod at denne utøveren ikke får lov til å stille.

Sånn som jeg forstår så er det forskjell på å velge selv og bli ekskludert (tydeligvis er dette det samme i denne saken).

Jeg er sannsynligvis SVÆRT treig i oppfattelsen som ikke har fått med meg at det i lang tid har vært klart at Rørbakken ikke skal delta på NSM 2008. Bare å beklage

No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #204 : 11. februar 2008, 06:12 »
i lang tid? jeg fikk vite det i helgen... men det er stor forskjell mellom "ekskludert" og "ikke stille", ja... det er fra NIF han er ekskludert... Wink


Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Fitnessmessen 2008
« #205 : 11. februar 2008, 07:30 »
Marius har magesår. Sad

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Fitnessmessen 2008
« #206 : 11. februar 2008, 10:46 »
Blir rett og slett jævlig forbanna på denne helt totalt idiotiske avgjørelsen om at ikke Lars skal få stille på NSM!!! At han er den første i NSM sin historie som blir utelukket pga en dopingdom viser bare at dette er politikk og ingenting annet. Hadde han vært en av trønderbataljonen eller inne i de rette klikkene andre plasser i landet hadde det aldri blitt en sak av dette i hele tatt!! Skal det være slik at en utøver blir nektet deltagelse pga av en dopingdom så bør det være en selvfølge at alle blir testet. Og Lars er blitt tatt i forbindelse med en test tatt av NIF og at han er utestengt der er helt greit. Men at han skal bli nektet deltagelse på en konkurranse han rettferdig og riktig har kvalifisert seg for synst jeg blir blodig urettferdig!

Med lite vennlig hilsen Svein Tore Drevsjø

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #207 : 11. februar 2008, 10:56 »
Blir rett og slett jævlig forbanna på denne helt totalt idiotiske avgjørelsen om at ikke Lars skal få stille på NSM!!! At han er den første i NSM sin historie som blir utelukket pga en dopingdom viser bare at dette er politikk og ingenting annet. Hadde han vært en av trønderbataljonen eller inne i de rette klikkene andre plasser i landet hadde det aldri blitt en sak av dette i hele tatt!! Skal det være slik at en utøver blir nektet deltagelse pga av en dopingdom så bør det være en selvfølge at alle blir testet. Og Lars er blitt tatt i forbindelse med en test tatt av NIF og at han er utestengt der er helt greit. Men at han skal bli nektet deltagelse på en konkurranse han rettferdig og riktig har kvalifisert seg for synst jeg blir blodig urettferdig!

Med lite vennlig hilsen Svein Tore Drevsjø

Du har ikke forstått noe eller lest gjennom noe som helst av det som har blitt skrevet i denne tråden. Ellers så er du bare jævelig ensporet. Selv har Rørbakken full forståelse for dette. Kan du ikke bare løfte av "røret" og ringe ham??
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Fitnessmessen 2008
« #208 : 11. februar 2008, 11:33 »
Har nok lest gjennom alt sammen. Men betyr ikke dermed at jeg er enig eller synst dette er rettferdig.
At det skal treffe en sympatisk og rolig person som Rørbakken er også bra for de som nekter ham deltagelse, for han er ikke personen til å krangle eller fremheve seg selv. Men jeg tar meg retten til å si mine meninger slik som alle andre har rett til det.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #209 : 11. februar 2008, 12:13 »
Sitat
Hadde han vært en av trønderbataljonen eller inne i de rette klikkene andre plasser i landet hadde det aldri blitt en sak av dette i hele tatt!!
Enten fjerner du dette og beklager løgnene dine til den denne uttalelsen er rettet til, eller så kommer du med informasjon som støtter opp under anklagene dine.
Sier du at Lars er så mislikt i miljøet at noen lager ubehageligheter for ham?? Men hvis det hadde vært Vegar eller Espen, så ville de meldt seg på og ingen ville blitt skadelidende?

her bør du forklare.


Resten av innleggene dine er det ikke mye å si på, som ikke vegar har sagt... Har du lest de svarene som er kommet i det hele tatt?? Ingen har nektet Lars noe som helst. Jeg fikk vite i helgen at Lars ikke stiller på NSM.

Men hovedpoenget mitt var likevel uttalelsen om at det ligger noe personavhengig bak. Enten er du frekk, eller så er du dum.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!