Skrevet av Emne: Fett før sengetid ?  (Lest 1339 ganger)

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Fett før sengetid ?
« : 26. mars 2008, 21:25 »
Jeg er på deff akkuratt nå og tenkte egentli om det gjør noe om jeg spiser litt nøtter siste måltid før jeg skal legge meg ? Si viss du skal legge deg kl 11, og spiser ett måltid hall 10, med protein og noe fett, som nøtter, mandler eller olje ?
Og innholder ikke Tunfisk mest kasein protein ? vill ikke det være en fordel og ta før en legger seg da, å spise en boks ? i tilegg, hva som er forskjell på kasein tilskudd ( pulver ) og i mat, som tunfisk, kylling osv.
Ble litt mye nå , men håper på folk sitter med noen goe svar Grin takker på forskudd Smiley

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Fett før sengetid ?
« #1 : 26. mars 2008, 21:35 »
Det tror jeg skal gå fint. det med fettet altså. Sunne fettsyrer kan øke testosteronnivået, noe som er gunstig når du sover for å bygge og hindre muskelnedbryting. Proteinet i kjøtt bruker generelt litt lengre tid på å bli tatt opp av kroppen enn whey, derfor funker nok tunfisk bra. Men kasein fins vel bare i melkeprodukter.  Kesam inneholder for eksempel masse kasein. Kunne med fordel spist en boks kesam eller tunfisk rett før man laller Wink

Kaseintilskudd er utvunnet av melk og har kanskje litt lenger opptakstid, er relativt dyrt. Fint å variere og bytte ut proteintilskudd med mat Wink

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Fett før sengetid ?
« #2 : 26. mars 2008, 21:52 »
okei Smiley takker^^

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!