Skrevet av Emne: Nye kriterier for å bli tatt ut til landslag i NSF  (Lest 128977 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Hva med fitnessmessa der en strongman "trakk" seg grunnet man fryktet fokus på hans dopingdom og ikke på showet? Er i grunn samme sak med unntak av at NSF har baller nok til å innlemme det i regelverket sitt!
nei, jeg ser poenget ditt, men det er langt fra samme sak.
Lars og Svend prata sammen før NSM det året, fordi lars var ilagt en dom fra NIF for brudd på dopingbestemmelsene året før. Det var åpenbart at med de titalls avisoppslagene som kom omkring lars sin dopingdom, så var det lite økonomisk å risikere en tv-produksjon til 300 000,- bare for å la lars delta i utestengelsestiden sin.
Det under fitnessmessa var at vi var våkne nok til å se faremomentet med at CYC ikke burde delta når Lars deltok under utestengelsen sin. Smiley

Lars deltok på alle andre småkonker det året, men da med få/ingen konsekvenser for arrangør.

Når man har sonet sin dopingdom, så er man ferdig med den saken. Det er flere som bare har en dopingdom på seg, for det er fullt mulig for mennesker å gjøre dumme ting, og så komme på bedre tanker senere. Smiley

Roy har aldri jukset og aldri blitt tatt for noen ting, og han er gjennomtestet så det holder... Så mange skader som Roy sin treningskarriere har gitt ham, får meg til å tvile på at det er slik at dop i ungdommen varer livet ut med positive resultater... det får være måte på hvor kraftig dop er...

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
de har visst det... alle unntatt 1 stiller seg bak det brevet som e-dawg la ut på forrige side her...

My bad, kastet meg bare over siste siden.

Men ser man det, etter og ha lest gjennom brevet så må jeg si det virker som gutta på landslaget er gode kamerater...

Ordlyden er sinnsyk, Roy har aldri blitt tatt for noe som helst så vidt jeg kan skjønne.
Gjennom hele brevet henvises det til utenom-ordinære styrkeøkninger pga mangeårig "missbruk" av steroider som han aldri har blitt tatt for og bruke. Faan for en latterlig hoverende og dømmende gjeng i dette styret. Tar av meg hatten.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sitat
Roy har aldri jukset og aldri blitt tatt for noen ting, og han er gjennomtestet så det holder... Så mange skader som Roy sin treningskarriere har gitt ham, får meg til å tvile på at det er slik at dop i ungdommen varer livet ut med positive resultater... det får være måte på hvor kraftig dop er...

Du har nok ikke forskningen på din side i dette tilfellet.
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/09/080925072430.htm

Sitat
According to the lead researcher, Dr. Eriksson, ”It is possible that the high number of nuclei we found in the muscle might be beneficial for an athlete who continues or resumes strength training because increased myonuclei opens up the possibility of increasing protein synthesis, which can lead to muscle mass.”  He added, “Based on the characteristics between doped and non-doped power lifters, we conclude that a period of anabolic steroid usage is an advantage for a power lifter in competition, even several years after they stop taking a doping drug.”

Gotta love science.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

6. er fremmet forslag om at det skal bli forbudt for personer som ikke har noen tilknytning til nsf å få komme og se på styrkeløftstevner,kun da får vi en helt dopingfri sport,med unntak av de i styret som dopet på 80tallet.

Mener du at det finnes personer som ikke er tilknyttet NSF som har vært og sett på styrkeløftstevner? Det har aldri jeg sett. Jeg så riktignok mora til en løfter en gang, men jeg tror hun var støttemedlem. Hun hadde ihvertfall støttestrømper.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Du har nok ikke forskningen på din side i dette tilfellet.
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/09/080925072430.htm

Gotta love science.
Du har nok ikke forskningen på din side i dette tilfellet.
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/09/080925072430.htm

Gotta love science.

Hvor mange år har Roy vært ren, og hvor mange år synes du man må ha vært ren for å ikke ha en fordel av tidligere bruk?
Eller må man alltid ha vært det?

Hvorfor er det ikke mulig å få en sjanse?
Han må jo være norges mest testede mann gjennom en årrekke?
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Hva skal nsf med Roy Holte? Han er nr2 i norge, nr en har alltid fulgt reglene. Derfor bruk han. Heia Asbjørn et forbilde for mine og andres barn. Roy kan kokes i sin egen urin.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Hvilke regler har Holte brutt?
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Roy kan kokes i sin egen urin.

håper det var en spøk at du har barn.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Hva skal nsf med Roy Holte? Han er nr2 i norge, nr en har alltid fulgt reglene. Derfor bruk han. Heia Asbjørn et forbilde for mine og andres barn. Roy kan kokes i sin egen urin.

Lavmål.
Non Plus Ultra

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Hva skal nsf med Roy Holte? Han er nr2 i norge, nr en har alltid fulgt reglene. Derfor bruk han. Heia Asbjørn et forbilde for mine og andres barn. Roy kan kokes i sin egen urin.

Med såpass harde ordelag regner jeg med at du skriver under slike innlegg med fullt navn? Det er tross alt bare vi Mod's og Admin som ser det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Sandra

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 172

Der kom Geir M og weightlifter krypende ut av jordhullene sine. De kan bare krype inn igjen. Roy H. er jo en av meget få grunner til at de på utsiden av NSF-klubben i hele tatt gidder å følge litt med på styrkeløft.
P l a y  w i t h  n a t u r e . . .

p r o t e i n f a b r i k k e n . c o m

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Geir Johansen brusemyrtoppen 9g 1739 BORGENHAUGEN. Heia Asbjørn og alle de riktige heltene.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Hva skal nsf med Roy Holte? Han er nr2 i norge, nr en har alltid fulgt reglene. Derfor bruk han. Heia Asbjørn et forbilde for mine og andres barn. Roy kan kokes i sin egen urin.

Så du mener det er kun de som er regjerende norgesmester i sin klasse som skal få lov å være medlem av NSF?

Med alle dpoingtestene som Roy avgir, så har han fint lite urin igjen han kan kokes i.. om ikke ADN og NSF samler på det de er og henter på Fosen. For da har de MYE..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Hva skal nsf med Roy Holte? Han er nr2 i norge, nr en har alltid fulgt reglene. Derfor bruk han. Heia Asbjørn et forbilde for mine og andres barn. Roy kan kokes i sin egen urin.

Nå driter du diarè på deg selv, for Holte har aldri brutt noen regler Wink   
Non Plus Ultra

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Jeg driter diare i hva alle dopingforkjempere skulle mene om hva jeg mener. Det er bare en grunn til å melde seg ut av nif, det er sånn jeg ser på det. Jeg personlig mener at det står mye mer respekt av hvordan Randen har bygd seg opp. Det er min mening, andre får ha lov til å mene hva de mener.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!