Skrevet av Emne: Nye kriterier for å bli tatt ut til landslag i NSF  (Lest 128977 ganger)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Jeg driter diare i hva alle dopingforkjempere skulle mene om hva jeg mener. Det er bare en grunn til å melde seg ut av nif, det er sånn jeg ser på det. Jeg personlig mener at det står mye mer respekt av hvordan Randen har bygd seg opp. Det er min mening, andre får ha lov til å mene hva de mener.

Så hvis du hadde truffet på Roy Holte, og du hadde hatt muligheten til å koke ham i urin (vi antar at du har 300 kg pure muskler, adamantium skjelett og diplomatisk imunitet), ville du da ha kokt ham i urin?

Eller syns du kanskje det var litt dumt sagt allikevel?

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Hvis du tror at jeg er redd for noen tar du skammelig feil.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Hvis du tror at jeg er redd for noen tar du skammelig feil.

scenarioet jeg fremla i innlegget mitt fjernet fulstendig den variabelen, men du vet kanskje ikke hva et adamantium skjelett er.. Poenget var at det var tomme ord, du må jo være idiot hvis du faktisk mener noen fortjener å koke i urin, spesielt en person som aldri har gjort noe ulovelig..

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Jeg personlig mener at det står mye mer respekt av hvordan Randen har bygd seg opp. Det er min mening, andre får ha lov til å mene hva de mener.
Det handler ikke om hvem det står mest respekt av, det handler om at NSF fryser ut et medlem til tross for at det medlemmet aldri har forbrutt seg mot noe reglement, og endrer på det gjeldende regelverket for å sørge for å kunne fortsette med det.

For min del så er det urettferdigheten jeg reagerer på, og jeg bryr meg fint lite om det er Roy Holte eller Ola Vektløfter.

At et særforbund kan opptre på denne måten er oppsiktsvekkende og jeg mener det ikke hører hjemme i norsk idrett.

Det er også utrolig snedig å kunne omgå regleverket innad i NIF hva uttakskriterier og ikke lover. Det første er forbudt fra NIFs side, men det andre er det ikke.
Resultatet blir uansett det samme: Et sett med regler konstruert for å holde en enkeltperson ute fra landslaget.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

scenarioet jeg fremla i innlegget mitt fjernet fulstendig den variabelen, men du vet kanskje ikke hva et adamantium skjelett er.. Poenget var at det var tomme ord, du må jo være idiot hvis du faktisk mener noen fortjener å koke i urin, spesielt en person som aldri har gjort noe ulovelig..
Les innlegget hans ,hvordan vinne barslagsmål nede på side 5.
Så ser du det er ein rimelig rå type,moha ha ha:)heroisk beskrivelse.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Les innlegget hans ,hvordan vinne barslagsmål nede på side 5.
Så ser du det er ein rimelig rå type,moha ha ha:)heroisk beskrivelse.

hoho hard type Wink men er nok litt misforståelse på gang. Jeg sa aldri at weightlifter ikke var mann nok til å koke noen i urin, jeg sa bare at jeg ikke trodde at han mente seriøst at Roy fortjente å koke i urin.

Utlogget Sandra

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 172

Wow, weightlifter er type for meg, eg elsker hardkokte typer som kan banke flere bolere samtidig, sånne som har over 200 i benk (spurte du de hva de hadde før du begynte å ta de?) Minner meg litt om min store helt Dolph Lundgren i Showdown in Little Tokyo. Er du singel?
P l a y  w i t h  n a t u r e . . .

p r o t e i n f a b r i k k e n . c o m

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Wow, weightlifter er type for meg, eg elsker hardkokte typer som kan banke flere bolere samtidig, sånne som har over 200 i benk (spurte du de hva de hadde før du begynte å ta de?) Minner meg litt om min store helt Dolph Lundgren i Showdown in Little Tokyo. Er du singel?

Sandra du er vel klar over at alle som tar over 200 i benk er dopa. Dessuten alle som ikke er meldt inn i en organisasjon underlagt Nif siden barnsben av har blitt systematisk dopet kun for å kunne delta som styrkeløfter når de blir eldre.
Personlig tror jeg ikke det er doping, men for lav fettprosent som har gjort Holte så upopulær blant enkelte styrkeløftere.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Wow, weightlifter er type for meg, eg elsker hardkokte typer som kan banke flere bolere samtidig, sånne som har over 200 i benk (spurte du de hva de hadde før du begynte å ta de?) Minner meg litt om min store helt Dolph Lundgren i Showdown in Little Tokyo. Er du singel?

Sandra? Er du dama til Per Rommetveit?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Med såpass harde ordelag regner jeg med at du skriver under slike innlegg med fullt navn? Det er tross alt bare vi Mod's og Admin som ser det.

hvorfor skal han si hvem han er?

hva har det med saken å gjøre. skal vi liksom gå og ta ham? en mening er vell like valid om den er anonym eller ikke?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

"Face-2-Face" nå også på styrkeløftforumet!!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Jeg driter diare i hva alle dopingforkjempere skulle mene om hva jeg mener. Det er bare en grunn til å melde seg ut av nif, det er sånn jeg ser på det. Jeg personlig mener at det står mye mer respekt av hvordan Randen har bygd seg opp. Det er min mening, andre får ha lov til å mene hva de mener.

Jeg kan tro mye rart om mora di jeg og, men det er ikke sikkert det er slik allikevel...
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Hvis du tror at jeg er redd for noen tar du skammelig feil.

"hhhalling" Grin

"
13       Trening / Kampsport og Selvforsvar / Sv: Hvordan vinne barslagsmål       03. August 2008, 05:54
Kommer nesten rett fra vaktjobb nå, og politiavhør. Kom tre tøffe bolere med over 200 i benken og dissa meg fordi jeg hadde så stor mage og tynne armer, de holdt på og gav seg ikke. Til slutt ble jeg lei, og spurte om de ikke snart skulle spise proteinpulveret sitt og spise banana si. Mens han en ene blir vel nærgående sparker en av de meg mitt i skrittet. Men han treffer jo bare suspen, som forøvrig er velplassert(som den har vært siden 1990) Han er tydeligvis den tøffeste så vi går inn i en liten stillingskrig men de to andre er litt i bakgrunn. Han er ca. 15 cm. høyere enn meg så jeg sender ut et seint venstre bein mot underlivet hans, han bøyer seg ned for å parere. Da smeller jeg til til med det jeg synes er mest effektivt, en velplasssert høyre mot mandibula. Han går ned som den dritten han er. Neste mann er på meg med et slag, jeg fakker håndleddet hans mens jeg gir han en hæl i midtryggen og en albue i kjeften så han ligger som en dritt. Sistemann har nå roet seg ned så jeg bare kan følge han ut. Ambulanse og politi kommer på straksen, men jeg har jobbet i døra mer eller mindre i over 18 år, aldri rørt en gjest som ikke fortjener det, så politiet skjønner dette, Sammen med amfetamin og steroidermisbrukere er det ikke alltid lett. Og flat eller knyttet hånd? Det betyr vel ingenting? Bare få det til¨å sitte. Og faen aldri missbruk det."
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Sandra

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 172

RD: Ja selvfølgelig Smiley men veit han at de hadde dopa? Sprang de rundt med sprøyter i låra? Eller hadde de kanskje tattoveringer og gullsmykke? Smiley

Ein slags kombi av internasjonal suksess og for lav fett% sikkert, hehe Smiley

Diddl: Bare visst han kan banke flere bolere samtidig Smiley
P l a y  w i t h  n a t u r e . . .

p r o t e i n f a b r i k k e n . c o m

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
en mening er vell like valid om den er anonym eller ikke?

Ikke når påstandene som fremmes er av den karakteren den var, det skjønner du også om du vil. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!