Skrevet av Emne: Mihoe trener NROL og Ashtanga (Nye bilder s.52 (gamle bilders:28,30,40,.48)  (Lest 100469 ganger)

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #525 : 16. juni 2008, 00:11 »
Jeg blir mobba :I Moderatorer, slett loggen til Mihoe!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #526 : 16. juni 2008, 00:27 »
666 the number of the beast! Apropos den låta - undertegnede har billetter til Maiden på Valle Hovin, og det kommer til å bli könig! Grin

(Nb! Beklager litt spam der, Mihoe...)

He, he - den er grei! Maiden blir sikkert moro det. Kom du deg på Nick Cave BTW?

Jeg blir mobba :I Moderatorer, slett loggen til Mihoe!

He, he - føler meg ikke så veeeldig slem! Sikker på at du ikke er litt for sensitiv nå Dolega? Du får trykke på den der "rapporter til moderator" knappen så kanskje du får trøst Wink
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #527 : 16. juni 2008, 00:43 »
He, he - den er grei! Maiden blir sikkert moro det. Kom du deg på Nick Cave BTW?

Nah, ble ikke noe Nick Cave på meg da ingen andre viste interesse, og da vi skulle ha klasseavsluttning samme kvelden. Hadde nok reist hvis jeg hadde fått med meg noen, men må i ettertid innrømme at avsluttningen var veldig, veldig ålreit.

Men men, han kommer vel tilbake til landet i august en gang med Grinderman, så jeg får prøve å få med meg mannen uten sangstemme da. For han brummer jo mer enn han faktisk synger, men jeg er likevel smått fascinert av mannen...

http://youtube.com/watch?v=VxCM9dellRs
En full Nick Cave og en enda fullere Shane MacGowan må jo bare bli bra! Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #528 : 16. juni 2008, 00:54 »
Nah, ble ikke noe Nick Cave på meg da ingen andre viste interesse, og da vi skulle ha klasseavsluttning samme kvelden. Hadde nok reist hvis jeg hadde fått med meg noen, men må i ettertid innrømme at avsluttningen var veldig, veldig ålreit.

Men men, han kommer vel tilbake til landet i august en gang med Grinderman, så jeg får prøve å få med meg mannen uten sangstemme da. For han brummer jo mer enn han faktisk synger, men jeg er likevel smått fascinert av mannen...

http://youtube.com/watch?v=VxCM9dellRs
En full Nick Cave og en enda fullere Shane MacGowan må jo bare bli bra! Smiley

Wow! jeg var overbevist om at Shane MacGowan hadde drukket seg i hjel for lenge siden! Vet ikke hvor full Cave pleier å være på konsertene sine lenger - han har jo blitt familiemann og ordentlig.

Selv syns jeg Nick synger vakkert! Men han har mistet litt av den desperasjonen som gjorde ham så sinnsykt bra da han startet opp - Tender Prey vil alltid være storfavoritten min og da var han jo heroinist av rang. Og så elsker jeg The Good Son, men den er sikkert for soft for menn som liker Maiden Wink.

Det var jo en perle av en sang du hadde funnet frem der - og Grinderman er sikkert verdt å få med seg (med en singel kalt "No Pussy Blues" lover det jo godt Wink )
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #529 : 16. juni 2008, 01:03 »
Wow! jeg var overbevist om at Shane MacGowan hadde drukket seg i hjel for lenge siden! Vet ikke hvor full Cave pleier å være på konsertene sine lenger - han har jo blitt familiemann og ordentlig.

Selv syns jeg Nick synger vakkert! Men han har mistet litt av den desperasjonen som gjorde ham så sinnsykt bra da han startet opp - Tender Prey vil alltid være storfavoritten min og da var han jo heroinist av rang. Og så elsker jeg The Good Son, men den er sikkert for soft for menn som liker Maiden Wink.

Det var jo en perle av en sang du hadde funnet frem der - og Grinderman er sikkert verdt å få med seg (med en singel kalt "No Pussy Blues" lover det jo godt Wink )

Vel, såvidt meg bekjente er det fortsatt liv i Shane, men hvor mange hjerneceller som fortsatt holder hus i toppetasjen etter å ha levd på en diett bestående av gin og whiskey er usikkert. Nick Cave har sikkert fått mer orden på livet etterhvert som han har dratt på årene, men om han noen gang har hatt en vakker sangstemme vet jeg ikke. Dog fascinerende, det skal jeg innrømme...

Må for øvrig si jeg ikke har noen særlig kjennskap til mr Cave, men de få låtene jeg har hørt har på en eller annen måte fanget oppmerksomheten. Stagger Lee er jo en merkelig, men likevel kul låt, men i det siste har The Ship Song og Bring it on vært favoritter her i gården. Hva gjelder Maiden er jeg ingen storfan, men i likhet med bl.a. Rolling Stones føler jeg det er en gruppe jeg må få med meg. Er igrunn ganske åpen for det meste av musikk, men favoritter som Metallica, AC/DC, Danko Jones og ikke minst Foo Fighters flyter alltid min båt...

http://youtube.com/watch?v=rKlaV-9Vzsk
The Ship Song er nydelig...

http://youtube.com/watch?v=elaHaLl8T1k
Bring it on er bare kul...

Og Grinderman må man nok få med seg ja, spesielt med tanke på hva de har prestert å kalle en singel... Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #530 : 16. juni 2008, 03:39 »
He, he - føler meg ikke så veeeldig slem! Sikker på at du ikke er litt for sensitiv nå Dolega? Du får trykke på den der "rapporter til moderator" knappen så kanskje du får trøst Wink

Gråter meg i søvn nå... Sad
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #531 : 16. juni 2008, 14:36 »
Vel, såvidt meg bekjente er det fortsatt liv i Shane, men hvor mange hjerneceller som fortsatt holder hus i toppetasjen etter å ha levd på en diett bestående av gin og whiskey er usikkert. Nick Cave har sikkert fått mer orden på livet etterhvert som han har dratt på årene, men om han noen gang har hatt en vakker sangstemme vet jeg ikke. Dog fascinerende, det skal jeg innrømme...

Må for øvrig si jeg ikke har noen særlig kjennskap til mr Cave, men de få låtene jeg har hørt har på en eller annen måte fanget oppmerksomheten. Stagger Lee er jo en merkelig, men likevel kul låt, men i det siste har The Ship Song og Bring it on vært favoritter her i gården. Hva gjelder Maiden er jeg ingen storfan, men i likhet med bl.a. Rolling Stones føler jeg det er en gruppe jeg må få med meg. Er igrunn ganske åpen for det meste av musikk, men favoritter som Metallica, AC/DC, Danko Jones og ikke minst Foo Fighters flyter alltid min båt...

http://youtube.com/watch?v=rKlaV-9Vzsk
The Ship Song er nydelig...

http://youtube.com/watch?v=elaHaLl8T1k
Bring it on er bare kul...

Og Grinderman må man nok få med seg ja, spesielt med tanke på hva de har prestert å kalle en singel... Grin

Du får sjekke ut sanger som "The Mercy Seat", "Red right hand" og "Do you love me" også... Nå kunne jeg ramset opp en hel haug her, men siden jeg er av hunkjønn og ikke husker sangtittler lar det seg ikke gjøre Wink Skal Grinderman spille på Øya?

Gråter meg i søvn nå... Sad

Oj da - verden kan være slem sånn dagen derpå. Sikkert bedre i dag  :Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #532 : 16. juni 2008, 14:47 »
Nick Cave prat? Ship song er bra, men på samme plate finner man weeping song smo heller ikke er å forakte, dog kanskje ikke like dyp.

http://www.youtube.com/watch?v=lsOBpDkwBtM

Jeg kunne fått inn mange linker her nå, men skal holde meg litt i skinnet... Grin Men jeg må få legge til at jeg syntes Cave var noe bedre før enn nå, han har blitt litt "bløt". Dog ikke så langt tilbake som med "Birthday Party" - det var litt vel mye igjen .


Skal Grinderman spille på Øya?



Jeg tror det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #533 : 16. juni 2008, 15:00 »
Du får sjekke ut sanger som "The Mercy Seat", "Red right hand" og "Do you love me" også... Nå kunne jeg ramset opp en hel haug her, men siden jeg er av hunkjønn og ikke husker sangtittler lar det seg ikke gjøre Wink Skal Grinderman spille på Øya?

Ok, skal sjekke ut disse på Youtube nå... Smiley

Nick Cave prat? Ship song er bra, men på samme plate finner man weeping song smo heller ikke er å forakte, dog kanskje ikke like dyp.

http://www.youtube.com/watch?v=lsOBpDkwBtM

Jeg kunne fått inn mange linker her nå, men skal holde meg litt i skinnet... Grin Men jeg må få legge til at jeg syntes Cave var noe bedre før enn nå, han har blitt litt "bløt". Dog ikke så langt tilbake som med "Birthday Party" - det var litt vel mye igjen .

Jeg tror det.

Og ja, Grinderman skal spille på Øyafestivalen den 6. august. Her er omtale av gruppa på festivalens egne sider:

Våren 2007 dukket debutalbumet til Grinderman opp i platebutikkene. Bak navnet fant man fire musikere som alle til daglig er å finne i Nick Cave & The Bad Seeds. På vokal, gitar og tangenter finner man selveste fyrsten av mørk og dyster rock, også kjent som Nick Cave. Sammen med Bad Seeds-medlemmene Warren Ellis (også i Dirty Three) på fiolin og gitar, Martin P. Casey på bass og trommis Jim Sclavunos (tidligere i både The Cramps og Sonic Youth) lager han mer bråkete rock’n’roll-rabalder enn man har hørt fra den leiren på veldig mange år. Grinderman er preget av galskapen og råheten til Birthday Party og de tidlige Bad Seeds-skivene. Nick Cave og gjengen spytter ut blueskrydra og sint rock med frekke meldinger i låter som Get It On, No Pussy Blues og Love Bomb. Dette er Gjøkeredet, Ondskapens Hotell, horehus og whiskyfylla i en og samme pakke.

I Grinderman har Cave kjøpt seg gitar for anledningen og fortrekker den som kompanjong under låtskrivingen. Dermed har dette bandet en helt annen aggresjon enn mannens mange tangentdrevne ballader fra de siste 15 åra. Flere av låtene er nærmest improvisert fram og har dermed fått et herlig upolert uttrykk. Dette er lyden av skitne kjellere, støvete garasjer og innbitte menn i dress som spiller rock med en pønkinnstilling få kan matche. Arbiedet med Grinderman har også smittet over på deler av siste Bad Seeds-skive Dig Lazarus Dig. Nick Cave har røpet at han ønsker å spille inn album nummer to seint i 2008. Dersom det blir noe i nærheten av fyrverkeriet fra debuten, blir nok også dette en nødvendighet i samlinga.

Grinderman har sålangt spilt noen jobber i USA (med The White Stripes) og Australia. Nå er de klare for Oslo og Middelalderparken. Onsdag 6. august kliver dette rockemonsteret opp på vår største scene og skal male i stykker alle forestillinger om at denne gjengen har grodd fast i balladesporet.


www.grinderman.com
www.myspace.com/grinderman


Grinderman by Grinderman. Wink
http://www.youtube.com/watch?v=sshpJbeNF4U

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #534 : 16. juni 2008, 15:04 »
Nick Cave prat? Ship song er bra, men på samme plate finner man weeping song smo heller ikke er å forakte, dog kanskje ikke like dyp.

http://www.youtube.com/watch?v=lsOBpDkwBtM

Jeg kunne fått inn mange linker her nå, men skal holde meg litt i skinnet... Grin Men jeg må få legge til at jeg syntes Cave var noe bedre før enn nå, han har blitt litt "bløt". Dog ikke så langt tilbake som med "Birthday Party" - det var litt vel mye igjen .

Helt enig med deg i at han har blitt litt bløt - som jeg sa over likte jeg ham best da han var ung, dopa og desperat. Weeping song er jo noe av det vakreste som er utgitt ever - og jeg får faktisk litt tårer i øynene av den videoen med Blixa Bargeld (han har vel forlatt The Bad Seeds nå). Birtday Party blir litt for heftig for meg også Wink. Den siste plata hans har jeg ikke hørt og den dobbelplata han ga ut før liker jeg bare den ene cd'en sånn middels.

Må hive ut noen linker jeg også: http://www.youtube.com/watch?v=6Q7amoKYFCc - The Mercy Seat (som faktisk Jonny Cash har gjort en versjon av også - den skal jeg se når jeg er hjemme fra jobb...)

Og red right hand: http://www.youtube.com/watch?v=DrodaLzfi5s

Loverman er også ganske kul: http://www.youtube.com/watch?v=y1WXVG7h0bM&feature=related

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #535 : 16. juni 2008, 15:10 »

Ja, Loverman er kul, men jeg må faktisk få si at Metallica sin versjon er en del hakk råere i mine ører. Jeg syns deres versjon er mørkere og dystrere og James Hetfield sin fantastiske vokal blir det hele som 17. mai og julaften på en og samme tid, men dette er selvsagt en smakssak. Garage Inc. er for øvrig Metallica sin coverskive med mye snakker for de som måtte lure... Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=T4Tl18T38P4

There's a devil waiting outside your door (How much longer?)
There's a devil waiting outside your door (How much longer?)
And he's bucking and braying and pawing at the floor (How much longer?)
And he's howling with pain, crawling up the walls (How much longer?)
There's a devil waiting outside your door (How much longer?)
And he's weak with evil and broken by the world (How much longer?)
And he's shouting your name and asking for more (How much longer?)
There's a devil waiting outside your door (How much longer?)

Loverman! Since the world began
Forever, amen, till the end of time, yeah
Take off that dress, oh
I'm coming down, yeah
I'm your loverman, yeah
'cause I am what I am what I am what I am what I am

L is for LOVE, baby
O is for ONLY you that I do
V is for loving VIRTUALLY everything that you are
E is for loving almost EVERYTHING that you do
R is for RAPE me
M is for MURDER me
A is for ANSWERING all of my prayers
N is for KNOWING your loverman's going to be the answer to all of yours

Loverman! Till the bitter end
While the empires burn down
Forever and ever and ever, ever, amen
I'm your loverman
So help me, baby
So help me, baby
'cause I am what I am what I am what I am what I am
I'm your loverman

There's a devil crawling along your floor (How much longer?)
There's a devil crawling along your floor (How much longer?)
With a trembling heart, he's coming through your door (How much longer?)
With his straining sex in his jumping paw (How much longer?)
Ooh, there's a devil crawling along your floor (How much longer?)
And he's old and he's stupid and he's hungry and he's sore
And he's blind and he's lame and he's dirty and he's poor
Gimme more, gimme more, gimme more, gimme more, gimme more, gimme more (How much longer?)
There's a devil crawling along your floor

Loverman! Haha! And here I stand
Forever, amen
'cause I am what I am what I am what I am, hey
Forgive me, baby
My hands are tied
And I got no choice, no, no, no, no
I got no choice, no choice at all

I'll say it again
L is for LOVE, baby
O is for OH yes I do
V is for VIRTUE, so I ain't gonna hurt you
E is for EVEN if you want me to
R is for RENDER unto me, baby
M is for that which is MINE
A is for ANY old how, darling
and
N is for ANY old time

Loverman! Yeah, yeah, yeah! I got a masterplan, yeah
To take off your dress, yeah
And be your man, be your man, yeah
Seize the throne, haha
Seize the mantle
Seize that crown, yeah
'cause I am what I am what I am what I am, plus I am
I'm your loverman

There's a devil laying by your side (How much longer?)
There's a devil laying by your side (How much longer?)
My dink is asleep, take a look at his eye (How much longer?)
And he wants you, darling, to be his bride (How much longer?)
Yeah, there's a devil laying by your side (How much longer?)

Loverman! Loverman! Loverman!
I'll be your loverman!
Till the end of the time!
Till the empires burn down!
Forever, amen
I'll be your loverman
I'll be your loverman
I'm your loverman
I'm your loverman
Yeah, I'm your loverman
I'm your loverman
Loverman
I'm your loverman
I'm your loverman
I'm your loverman
Yeah, I'm your loverman
Yes, I'm your loverman
Loverman
Loverman
Loverman
Forever, amen
Loverman
(How much longer?)

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #536 : 16. juni 2008, 15:43 »
Det er jo en helt sinnsyk tekst da - umiskjennelig Nick Cave'sk! Den Metallica skiva bør jeg sjekke ut - jeg digger sånne litt rare plater hvor folk gjør andre ting enn de vanligvis gjør.

Jeg bør skaffe meg en Øyabillett tror jeg, men kjenner jeg meg selv rett er jeg sikkert på ferie akkurat da :p

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #537 : 16. juni 2008, 20:41 »
Helt enig med deg i at han har blitt litt bløt - som jeg sa over likte jeg ham best da han var ung, dopa og desperat. Weeping song er jo noe av det vakreste som er utgitt ever - og jeg får faktisk litt tårer i øynene av den videoen med Blixa Bargeld (han har vel forlatt The Bad Seeds nå). Birtday Party blir litt for heftig for meg også Wink. Den siste plata hans har jeg ikke hørt og den dobbelplata han ga ut før liker jeg bare den ene cd'en sånn middels.

Vel, som om jeg skulle skrevet det selv - alt sammen faktisk. Smiley

Vanskelig å trekke frem noen virkelig "kule" låter/plater, men lyrikk-/kulhetsmessig syntes jeg på mange måter "Murder Balads" var bra selv om den er noe kommers, og da med "Curse of Milhaven" som kanskje den beste - hva kulhet gjelder samtidig som, i hvert fall jeg, får litt "flashback" fra enkelte av hans tidligere låter. Og på mange måter toppet vel ting seg her på en måte, det er i hvert fall litt min mening.

http://www.youtube.com/watch?v=Ke_Tvk4U2zY&feature=related

Har du lest "And the Ass saw the angel"?


Ellers når det gjelder Blixa Bergeld så har jo også Einstürzende Neubauten noen tøffe ting.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #538 : 16. juni 2008, 20:49 »
Det er jo en helt sinnsyk tekst da - umiskjennelig Nick Cave'sk! Den Metallica skiva bør jeg sjekke ut - jeg digger sånne litt rare plater hvor folk gjør andre ting enn de vanligvis gjør.

Jeg bør skaffe meg en Øyabillett tror jeg, men kjenner jeg meg selv rett er jeg sikkert på ferie akkurat da :p



Som en liten ekstra service kan jeg poste de låtene man kan finne på Garage Inc. som Metallica har laget noe særdeles fete coverversjoner av. Personlig er Sabbra cadabra, Loverman, Die die my darling, Whiskey in the jar og Astronomy favrittene fra denne kanonskiva!

CD1
"Free Speech for the Dumb" (Discharge cover)
"It's Electric" (Diamond Head cover)
"Sabbra Cadabra" (Black Sabbath cover)
"Turn the Page" (Bob Seger)
"Die, Die My Darling" (The Misfits cover)
"Loverman" (Nick Cave and the Bad Seeds cover)
"Mercyful Fate" (Mercyful Fate medley)
"Astronomy" (Blue Öyster Cult cover)
"Whiskey in the Jar" (covering Thin Lizzy's rendition)
"Tuesday's Gone" (Lynyrd Skynyrd cover)
"The More I See" (Discharge cover)
"Bridge of Sighs" (Robin Trower)

CD2
"Helpless" (Harris, Tatler)
"The Small Hours" (Holocaust cover)
"The Wait" (Killing Joke cover)
"Crash Course in Brain Surgery" (Budgie cover)
"Last Caress/Green Hell" (Danzig)


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Nye bilder s.30)
« #539 : 16. juni 2008, 22:18 »
Vel, som om jeg skulle skrevet det selv - alt sammen faktisk. Smiley

Vanskelig å trekke frem noen virkelig "kule" låter/plater, men lyrikk-/kulhetsmessig syntes jeg på mange måter "Murder Balads" var bra selv om den er noe kommers, og da med "Curse of Milhaven" som kanskje den beste - hva kulhet gjelder samtidig som, i hvert fall jeg, får litt "flashback" fra enkelte av hans tidligere låter. Og på mange måter toppet vel ting seg her på en måte, det er i hvert fall litt min mening.

http://www.youtube.com/watch?v=Ke_Tvk4U2zY&feature=related

Har du lest "And the Ass saw the angel"?

Ellers når det gjelder Blixa Bergeld så har jo også Einstürzende Neubauten noen tøffe ting.

He, he - moro å treffe på folk her inne som har de samme referansene som meg selv. Jeg er glad i Let Love in også - fordi jeg så ham live rett etter at den plata kom ut. Murder Ballads er defintivt en sterk plate, og jeg er svak for duetten med PJ Harvey som jeg også er fan av.

Har lest And The Ass Saw the Angel - en overraskende god leseopplevelse Cheesy.

Einztürzende Neubaten har jeg sett live på Roskilde for snart hundre år siden, samme året skulle Nick Cave vært der faktisk, men han ble lagt inn på rehab - så jeg ble snytt for å se ham rett etter at Tender Prey ble gitt ut. Sånt er litt trist å tenke på. Einztürende er nok ikke det jeg hører mest på nå om dagen, men det har defintivt sine sider (både gode og mindre gode Wink ).

Som en liten ekstra service kan jeg poste de låtene man kan finne på Garage Inc. som Metallica har laget noe særdeles fete coverversjoner av. Personlig er Sabbra cadabra, Loverman, Die die my darling, Whiskey in the jar og Astronomy favrittene fra denne kanonskiva!

CD1
"Free Speech for the Dumb" (Discharge cover)
"It's Electric" (Diamond Head cover)
"Sabbra Cadabra" (Black Sabbath cover)
"Turn the Page" (Bob Seger)
"Die, Die My Darling" (The Misfits cover)
"Loverman" (Nick Cave and the Bad Seeds cover)
"Mercyful Fate" (Mercyful Fate medley)
"Astronomy" (Blue Öyster Cult cover)
"Whiskey in the Jar" (covering Thin Lizzy's rendition)
"Tuesday's Gone" (Lynyrd Skynyrd cover)
"The More I See" (Discharge cover)
"Bridge of Sighs" (Robin Trower)

CD2
"Helpless" (Harris, Tatler)
"The Small Hours" (Holocaust cover)
"The Wait" (Killing Joke cover)
"Crash Course in Brain Surgery" (Budgie cover)
"Last Caress/Green Hell" (Danzig)



Ah - der var det jo mye moro! Ikke alt jeg kjenner, men sikkert en del som lar seg kjenne igjen likevel! Takk for ekstraservicen Wink
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!