Skrevet av Emne: Gakic, Leukic, Creakic | naNO Vapor vs naNOX9 og Cryotest  (Lest 2223 ganger)

Kikke

  • Gjest
Hei.

Noen som har tanker om muscletech sin kosttilskuddpakke; Gakic, Leukic og Creakic? Kanskje noen som har erfaringer? Produktene virker jo nesten for gode til å være sann, i hvert fall det jeg hører om Gakic, er det like bra som ryktene skal ha det til?

I tillegg har jeg hørt veldig mye bra angående naNO produktene til muscletech, men hva er best av Vapor og X9? Hvordan funker disse tilskuddene egentlig?

Og dette litt nye produktet: Cryotest, noen som har prøvd det eller kjenner noen med erfaringer?

Til sist: Aplodan, noen som kan fortelle litt om dette produktet? Har også sett noe som heter Anator p70, skal være muskelgene aktivator eller noe sånt, noen som vet noe om dette?

Også lurer jeg på noe angående proteinpulver. Er det noen typer som funker best rett etter trening, mens andre som er bedre utenom treningen? Hvilke er i så fall dette...?

Og angåede Amino 2000, er dette noe bra, hvordan funker det og når skal det inntas, har hørt at det er litt komplisert...noen som kan forklare

Beklager litt mange spørsmål på en gang, men håper på svar!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Et lite tips bare. Du har akkurat postet en post om at du ikke har kontroll på måltidene, og samtidig vurderer du en haug kosttilskudd. Sats på å få kostholdet helt på stell først, så kan du evnt. tenke på tilskudd. Dersom maten ikke er en basis for deg så blir også resultatet dårlig, følgelig anbefaler jeg deg å lære deg å gå før du begynner å løpe.

Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
gud... det er sånne som deg som gjør kosttilskudds industrien til en milliardidustri. Spis ordentlig og ta de basike tilskuddene, det er alt man trenger så legne man spiser bra. ikke fall for hypen
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Ingenting av det muscletech har har funka på meg. Bare piss.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
kjøp deg kreatin monohydrat og gainer.

ha i deg en shake som er laget av havregryn, gainer og biola 2 ganger om dagen, dette sammen med mat bør gjøre susen! Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
som i den tråden du nettopp laga om kostholdet ditt .
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget noobicius

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 301

  • Alder: 22 Vekt: 75 kg 1RM benk: 97,5kg
kikka litt på siden til muscletech, å det lukter BS av det lang vei.. Ut ifra produktbeskrivelsene dems, så får jeg ikke med meg hva det er de prøver å selge en gang, bare hva slags fantastiske resultater man får. I tillegg legger de inn noen quotes fra Jay Cutler om hvor bra resultater han hadde med det..

De har fokusert mye på fancy navn og etiketter også ser jeg..

Om du vurdere å kjøpe eller ikke, så anbefaler jeg generelt å holde seg unna.. bruk heller pengene på mat.
Det er ikke bilen du kjører det kommer ann på, men armen som henger ut av vinduet=)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Hvilken mat:P?


Naturligvis, men har aldri sagt at jeg vurderer å kjøpe noe som helst, jeg interesserer meg bare veldig på dette området.
Og jeg har kostholdet bra på stell, men kan alltids bli bedre.


Ser du poenget mitt nå?

Som sagt over her - få i deg nok mat som første pri. Når du klarer det så sørger du for nok protein og fett. Når du fikser det, så kan du begynne å perfeksjonere andre deler av kostholdet.

Skal du ha min helt ærlige mening om tingene du nevner? DRIT I DE!! Den største effekten de vil ha er å sørge for at du for noe mindre penger å kjøpe mat for.

Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!