Skrevet av Emne: Lundefuglen trener, 250 i markløft s. 198  (Lest 641906 ganger)

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #720 : 24. november 2011, 22:47 »
Torsdag 24/11-11:

Judo. kamptrening. I dag skal jeg ta meg tid til å faktisk beskrive en slik trening litt. De varierer selvsagt fra gang til gang, sånn var det i dag: Først var det oppvarming, med diverse øvelser over matta. Deretter litt rolige bakketeknikker. Før det var sparring på bakken. Etter det var det opp og stå. Til å begynne med stående, var det grepsteknikk. Vi starta med et bestemt grep i drakta som motstanderen skulle bryte.

Da var det på tide å kaste. Til å begynne med var det innganger på kast, før det ble kast i fri bevegelse, uten motstand. Så stående sparring. Når sparringa var ferdig, fant vi en partner og kastet hverandre annenhver gang, så mange ganger som vi klarte. I 3*30 sekunder. En merker ikke at en blir sliten før en er ferdig. På ny litt rolige kast i bevegelse før treninga ble avslutta med litt lett akrobatikk og tøying.

Siste trening før bjj-stevne på søndag. Med et mulig unntak av litt eksplosiv styrke på lørdag. Julebord fredag... Skal prøve å holde meg unna alkoholen. Om ikke annet garanterer jeg at det ikke blir mye. Vekta ligger på 81,7. Mulig det blir badstue, uansett skal -79 gå. Helt til slutt kan jeg nevne at trimmen på jobben har blitt utvida til å inkludere armhevninger. Dessverre er jeg litt rundt omkring om dagen og kommer ikke til å henge hos de som trimmer lenger enn fredag. Synd siden det snart er så pulsen øker av det. Kanskje jeg faktisk blir med igjen i morra.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #721 : 26. november 2011, 17:16 »
Lørdag 26/11_11:

Kjørte litt styrkevendinger. Lette og eksplosive.

Gjorde den feilen å kjøpe inn proviant til i morra på en lørdags ettermiddag. Jeg liker i utgangspunktet ikke mye folk, å stå i kø og måtte stoppe i tide og utide pga. trengsel. Når jeg i utgangspunktet er i dritthumør, sulten, trøtt og tørst. Ikke en god kombinasjon. Legg til folk som står stille, på venstre sida av rulletrappa, da sniker lysten til å gi et hardt spark mellom skulderbladene med høyrebeinet seg inn i hjernen min. Heldigvis er jeg ikke så dum.

Vekta: 79.8, det er plankekjøring å være under 79 i morra klokka 08. Resten derimot. Har bare trent bjj to ganger på de to siste månedene. Veit ikke om jeg er klar for å gå stevne. Veit heller ikke om de er klare for knallharde kast og lynkjapp oppfølging på bakken, strategien min. Vi får se. Det er uansett bare trening. I forhold til lag-NM, uviktig trening. Jeg gleder meg allikevel.

Nå skal jeg lage matpakke, mekke spilleliste og se ferdig Spartacus, blood and sand i kveld. God natt.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #722 : 27. november 2011, 19:30 »
Søndag 27/11-11:

Grotta grappling. Greide vekta, med 79,0 blank. Veide 78,9 da jeg dra. Tror vekta mi er den til å stole på. Iallefall ut fra Ippon-cup. Da veide jeg 80,4 da jeg dro og 80,1 da jeg kom. Den vekta så, for å si det mildt, som den var litt mer til å stole på. Det var ei ordentlig vekt, ikke bare ei billig badevekt. 16 deltagere i -79 hvitbelte. Cup.

Begynner den første kampen mot en, ja dere gjettet riktig, hvitbelte. Dominerte han stående. Slengte han i bakken, (til en judo-ippon). Fikk side-controll (aka holdegrep i judo, men greide ikke avslutte. Etter en stund kom han seg ut, til half-guard. Da reiste jeg meg, slengte han en gang til før jeg på ny var i side-controll. Greide ikke å submitte han, men leda klart på poeng. Mine lagkamerater mente jeg ble snytt for 8 poeng. Etter å ha sett andre kamper selv etterpå og forstått mer av reglene, er jeg enig. Møkkadommer. Håper det ikke høres for smålig ut. Jeg pleier ikke å klage på dommeren, men her bomma han virkelig, tre ganger. Skulle hatt 2 poeng for et kast og 2*3 poeng for sidecontroll. Vant uansett. egentlig ganske klart.

Kamp nummer to, kvartfinale. En fyr som var vrien stående. Følte meg aldri trua, men vanskelig å få han ned. Ca. halvveis ut i kampen, går han for double-leg takedown. Jeg kunne ha stått i mot, men velger heller å gå ned og ta han i guard. Tror ikke det skal gi poeng til han. Fortsetter med han i guard. Holder på å kvele han, har 100% kontroll. Med 30 sekunder igjen, går det plutselig opp for meg at jeg ligger under to null pga. at han har tatt en double-leg. Faen. Latterlig urutinert siden opptil flere på sidelinja har prøvd å gjøre meg oppmerksom på nettopp dette... Får det plutselig veldig travelt. Greier neste å sweepe han. Da hadde jeg vunnet på poeng. Hadde misforstått hvor reint et kast/en takedown måtte være for å gi poeng. Det kan jeg tilgi meg selv for på mitt første stevne. At jeg ikke fikk med meg at jeg lå under før det var for seint, var verre. Fyren vinner klassa og blir nummer to i åpen klasse. Han slo meg svært knepent. Kunne nok ha tatt medalje hvis jeg hadde slått han. Nå skal det nevnes at det ikke er sikkert jeg hadde hatt det like komfortabelt med han i guarden min hvis jeg ikke hadde ligget under.

Er jeg fornøyd?

Sitat
Bjj-stevne om to uker. Ny målsetning for meg. Tidligere var målet at fotsålene mine ikke skulle forlate matta en eneste gang uten at det var mitt valg og jeg bestemte hvordan. Det er fortsatt et mål. Mål nummer to: Jeg skal finne tilbake til jævelen i meg. Han som er vrang, han som er sterk, han som er god, han som ikke blir sliten, han som er fryktløs, han som er uovervinnelig. Villdyret. Så levende jeg føler meg når han våkner. Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg trener for å vekke han. Om 15 dager, med gutta fra Kimura Gjøvik, kanskje han våkner, villdyret (External Embedding Disabled)... Skjer det, så er det tross alt bare et bjj-stevne, ikke NM og jeg bryr meg ikke om resultatet.

Greide mål nummer 1, selv om jeg tapte pga. den ene gangen fotsålene mine forlot matta. Det får være. Klarte ikke nummer to, var ikke engang i nærheten. Prøvde å fyre opp meg selv litt, hadde ikke en sjanse i havet. Brydde meg bare ikke nok om dette stevnet. Spesielt ikke etter at det ble klart at det blir lag-NM uka etter, mot det beste Norge har å by på i -81. Det blir MYE tøffere enn dette her var. Totalt sett ble jeg ikke skremt er nivået i hvitbelteklassa. Han som vant -79 og ble nummer to i åpen hvitbelteklasse, slo meg såvidt. Er nivået gjennomført slik, kan det bli moro hvis jeg drar på flere stevner over jul. Alt i alt ei god treningsøkt.

Ps. Droppa åpen, pga. lag-NM om seks dager. Det gleder jeg meg noe voldsomt til. Kanskje jeg finner tilbake til tenninga der;)

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #723 : 29. november 2011, 00:03 »
Mandag 28/11-11:

judo. Gjestetrening hos Nesodden judoklubb. Ikke veldig intensivt. Trente derimot på en liten ting jeg håpen kan bli nyttig på lag-NM på lørdag.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #724 : 29. november 2011, 22:59 »
tirsdag 29/11-11:

Judo. Kamptrening. Intensivt. Mange gode i dag.

Trekninga til lag-NM er foretatt., og de som deltar på lagene er klare.mIkke så altfor mange lag, 6 stykker. Dvs. to puljer med tre lag i hver. Det ser ut til at jeg møter en ung fyr fra NTG. Han er nok bedre enn meg stående, tipper jeg er en del sterkere. Kan nok gå det.

Verre blir det i den andre kampen. Møter Norges beste i -81. Har trent mye med han i det siste. Han er mye bedre enn meg. Like sterk (eller sterkere) enn meg. Matcher meg på kondisen også. Jeg veit det, og han veit det. Betraktelig tøffere enn noen jeg har møtt i høst. Det er nesten helt sikkert at han slår meg. Nesten helt sikkert at jeg taper. Hva så? Kanskje jeg vinner. Det gjør jeg helt sikkert ikke hvis jeg ikke stiller. Faen heller, jeg gleder meg, det er sånne kamper som virkelig er moro. Jeg har ingenting å tape, alt å vinne. Jeg skal gi alt, absolutt alt jeg har.

http://www.youtube.com/watch?v=ijTwZNUBhcI#noexternalembed

Ps. Går vi videre til semifinale blir det tøft, men trolig ikke like tøft (for meg i det minste). ER også satt opp som reserve i senior mix -90. Kommer ikke til å bli stor der. Veier nemlig 82,5 nå, på kvelden. Klarer i det minste vekta lett på fredag.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #725 : 30. november 2011, 20:47 »
Onsdag 30/11-11:

Judo. Rolig trening. Mye teknikk, jeg har masse å lære. Nå er det jo derfor jeg trener da...

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #726 : 01. desember 2011, 22:46 »
Torsdag 1/12-11:

Judo. Kamptrening. Siste trening før lag-NM på lørdag. Det gikk vel greit nok. Fikk meg noen smeller. Nå har jeg vondt i venstre kne, på baksiden av høyre legg og framsiden av den venstre. Tror jeg begynner å få blomkåløre også. Noen av de som skulle vært laget mitt er i Bergen og Sandnes. Resten sitter i trondheim og leser til eksamen. Som om ikke det var nok, kan det se ut til at det blir -90 i mix også... Få lag, men motstanden blir ikke noe lettere enn i -81 for herrer...

Akkurat nå føler jeg meg som en gammel sirkushest som må lukte sagmugg for å huske gamle kunster. problemet er bare at de gamle kunstene aldri har vært der... På den positive siden: Dette var den første treninga siden jeg gikk Ippon-cup 12. november der jeg ikke merka noe til den hovne fingeren min. Og når denne gamle sirkushesten lukter sagmugg, har den en tendens til å glemme hva den kan og ikke kan. Dessuten har jeg alt å vinne, ingenting å tape.

!Working on a dream

Lundefuglen, signing out.


Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #727 : 04. desember 2011, 02:04 »
Lørdag 3/12-11:

Veide inn på 80,6. Nesten tangering av pers i å være tett oppunder 81. Hadde riktignok mye mer å gå på, men trengte ikke det. Pga. en noen regler angående hvor mange innleide som kan være på hvert enkelt lag, ble det ikke -90 i mix. I senior herrer var det 6 lag, da blir det to puljer med tre lag i hver der alle møter alle.

I den første kampen møter jeg svært sterk motstand. Stikkord: Svartbelte, landslaget, norgesmester. Taper ganske klart. Det positive er at jeg kom meg ut av et holdegrep. Samt at jeg faktisk angriper når vi havner på bakken. Ikke elendig, men heller ikke mer enn akseptabelt. Forventer overhodet ikke å vinne denne, men skulle gjerne ha angrepet litt stående. Egentlig ikke fornøyd.

Så kommer kamp nummer to. Mot en ung fyr, tror dessuten han egentlig er -73. Han er nok bedre enn meg, men jeg er sterkere. Han tar tak i meg og kaster meg. Fort taper jeg. Katastrofalt elendig. tror jeg har stått i mot og at faren er over. Går for oppfølging på bakken (går for ryggen hans) og han fortsetter å kaste. Sikkert litt vanskelig å forstå hvis du ikke kan judo. Men han vinner, og det er fortjent. Tror jeg kunne ha stått i mot hvis jeg bare hadde gjort det. Kanskje er det bare en unnskyldning jeg forteller meg selv. Uansett har det ikke noe å si. Pri en SKAL være: Unngå å bli kasta, så kan jeg følge opp på bakken. Den feilen er like ille som å bli kasta. Forventa å vinne denne, fordi jeg er eldre, større og sterkere. Å tape hadde vært en ting, å tape som dette. Jeg har ikke ord for å beskrive det engang. Laget går ikke videre, det er i det minste ikke pga. mine tap.

Veit ikke engang hvordan jeg skal oppsummere dette. Skal prøve. I går fikk jeg en melding av en god kamerat som lurte på om jeg var på Gjøvik i helga og ville ha meg med på noe. Jeg sa (selvsagt) nei. Fordi jeg skulle på stevne. Akkurat nå angrer jeg. Ikke på at jeg sa nei. Hadde allerede sagt jeg skulle stille på laget. Jeg skulle derimot ønske at jeg i stedet for å ha vært på stevnet, hadde vært med han. Hver eneste dag etter jobb, er det samme. Middag, trenine, sove. I snart to år nå. Resultetene, de kommer ikke.

I dag var det lag-NM. Jeg vil ikke si et vondt ord om laget jeg gikk for. Ble til og med dratt med på julebordet deres etter stevnet. Hyggelige folk det, alikevel... Kun en av de har jeg vært på trening med. Ingen av de har jeg snakket med mer enn 5-6 ganger. Når de begynte å dra historier om spesielle hendelser eller folk fra "gamle dager", visste ikke jeg hvem de var. Det er ikke de jeg har vært på hytteturer med. Det er ikke de jeg har sittet i badstue sammen med. Det er ikke de jeg har dratt til Åre med. Ingen av de har tatt bussen tur-retur Oslo med meg for å gå NM. Ingen av de har vært med meg på dagstur til Levanger for å gå stevne. Ingen av har båret matter sammen med meg før eller etter trøndercup. Aldri har jeg skreket meg hes for noen av deres skyld, aldri har de gjort det for meg.

Det samme gjelder på treningene jeg er på. Jevnt over er de bedre enn jeg er vant med fra Trondheim. Folk er trivlige og imøtekommende. Jeg trives. Allikevel, det er bare ikke det samme. Når ting går bra, har det ikke så mye å si. Når det går dårlig derimot... Til tross for når dette innlegget blir postet, er jeg 100% edru. Jeg skulle ha vært full og prata drit nå. Glemt feilene fra tidligere i dag, iallefall for en liten stund. Akkurat som etter lag-NM i Sandnes i 2010 eller lag-NM i Levanger i 2009.

Det er bare å innse det. Jeg savner laget og klubben min. Og aldri mer enn i dag. Det triste er at jeg har mista det, for godt. NTNUI er nemlig en studentklubb, folk blir ferdige med studier og flytter, akkurat som jeg har gjort. Så hvorfor fortsetter jeg med dette? Fordi jeg virkelig VIL gjøre det bra på NM, 25 mars 2012 i Larvik. Fordi jeg, mens jeg satt på nattbussen fra Oslo til Trondheim natt til 23. mars 2009, etter NM, ga meg selv et løfte. Aldri igjen. Bare for å gjøre det akkurat like dårlig 10. april 2011. Da følte jeg et svartsinne hinsides alt jeg noensinne har følt.

Kanskje kunne jeg ha gitt meg da. Ikke nå, ikke når jeg har brukt så latterlig mye tid og penger på det i høst. samme faen om resultatene uteblir eller ikke. Jeg har satt meg et mål for NM. Det holder jeg for meg selv. Det er uforandret. Tenkt å bytte klubb hadde jeg også. Det skjer ikke. Ikke før etter NM. Skal min siste kamp for NTNUI være den pisskampen der? På et lag-NM, der jeg representerer et annet lag? Ikke faen! Drømmen er å gå mitt beste stevne noensinne i Larvik 25. mars 2012. For min klubb. Jeg må bare fortsettte å tro at jeg kan. Så kanskje, kanskje.

http://www.youtube.com/watch?v=TiCxqhu9cio#noexternalembed&ob=av3e

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #728 : 04. desember 2011, 21:17 »
Søndag 4/12-11:

Intervaller. 4*4 minutter.

Drag 1: Sluttpuls 176. (5 grader stigning, 14 kilometer i timen)
Drag 2: Sluttpuls 185. (5 grader stigning, 14 kilometer i timen)
Drag 3: Sluttpuls 176. (Flatt, 15 kilometer i timen)
Drag 4: Sluttpuls 175. (Flatt, 15 kilometer i timen)

Formen er dårlig. Forsåvidt litt som forventa. Åpna for hardt. Kanskje kunne jeg gjennomført tre intervaller med samme fart og stigning. Hvis det sto om livet fire. Tror riktignok treningsutbyttet ikke hadde stått i stil til hvor mye jeg måtte ha tatt meg ut. Både sluttpulsen, hvor sliten jeg følte meg og hvor lite pulsen sank mellom dragene tilsa det.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #729 : 05. desember 2011, 22:31 »
Mandag 5/12-11:

Judo. Litt lite folk på trening i dag. Kanskje det ikke bare er studentklubber som tynnes ut i rekkene før feriene? Uansett, fikk da sloss litt. Og trent litt teknikk. Har bestemt meg for å ikke deppe mer over helga. Det er ikke noe vits. Jeg har to muligheter. Slutte eller fortsette. Jeg skal fortsette fram til NM. Uansett.

http://www.youtube.com/watch?v=ajCYQL8ouqw#noexternalembed

Skal til og med finne en positiv ting hver dag denne uka. Begynner med dette: Fingeren, nærmere bestemt høyre langfinger, ble dritvond utover lørdagen og søndagen. Vond å rette ut, vond å bøye, vond å i det hele tatt bruke. Med litt teiping, merka jeg ingenting i dag. Treninga gjorde den til og med bedre. Den er nesten ikke hoven lenger heller. Som en ekstra bonus. I den første kampen jeg gikk, prøvde motstanderen å løsne grepet jeg hadde med høyrehånda i kragen hans. Han rykka virkelig til. Trolig mer enn han har gjort på trening. Da ryker stort sett grepet mitt. På lørdag holdt det, selv om fingeren fikk litt juling, satt det. 

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #730 : 06. desember 2011, 22:34 »
Tirsdag 6/12-11:

Judo. Kamptrening. Mange flere folk enn i går. Bra trening.

Dagens positive innslag: Nå er det over 7 uker siden jeg ble dopingtesta. Jeg skulle få høre det innen 4-6 uker hvis det var noe med prøven. Var den negativ, ville de ikke ta kontakt. Jeg har enda ikke hørt noe. Jeg er rein! Det visste jeg forsåvidt på forhånd. Så dagens postive får heller være at sntidoping Norge kom å testa på noe så lite som et Norgescupstevne i judo. Ingen dopere skal få føle seg trygge Smiley

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #731 : 06. desember 2011, 22:35 »
Fint at de tester også de mindre idrettene/stevnene...har selv blitt testet, og synes det er veldig ålright at de tar turen for å teste Smiley
Smiley

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #732 : 07. desember 2011, 20:22 »
Fint at de tester også de mindre idrettene/stevnene...har selv blitt testet, og synes det er veldig ålright at de tar turen for å teste Smiley

Stemmer det. Du er jo forsåvidt noen nivå over meg, selv om bowling kanskje ikke er den mest dopingbelastede idretten som finnes.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 801
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 801

  • Taper aldri på trening.
Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #733 : 07. desember 2011, 20:26 »
Tirsdag 7/12-11:

Judo. Rolig teknikktrening. Ble kasta litt på av han som per dags dato er best i Norge (opprinnlig fra Uzbekistan). For et trøkk! Det verste er at jeg ikke tror han er i nærheten av de aller, aller beste i verden. En ting er sikkert. Nivået på de aller beste judoutøverne i verden er skyhøyt.

Dagens positive. Ble klort opp litt på stevnet på lørdag. For det første traff det ikke øyet, selv om det var farlig nær. For det andre ser det ikke ut til at det går betennelse i det (les litt lenger bakover, ca. slutten av oktober). Sist, men ikke minst, det ser jo litt rått ut med noe battle-scars.


Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Lundefuglen-trener mot NM i judo 2012, mål s.41
« #734 : 07. desember 2011, 20:43 »
Stemmer det. Du er jo forsåvidt noen nivå over meg, selv om bowling kanskje ikke er den mest dopingbelastede idretten som finnes.

Ble faktisk testet på ett NM, men har aldri blitt testet under Ecup, Em eller Vm...men Norge er vel ett av de landene som bruker mye ressurser på antidopingarbeid Smiley
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!