Skrevet av Emne: Spying  (Lest 2653 ganger)

EmyR

  • Gjest
Spying
« : 26. desember 2011, 19:36 »
Har de siste par ukene spydd med jevne mellomrom. Dette er noe jeg kun har gjort et par-tre ganger i hele livsløpet mitt og jeg skjønner ikke hva det er. Det er naturlig å tenke at det er noe jeg har gjort annerledes den siste tiden, men det eneste jeg kommer på er at jeg bruker MyRevolution's gainer. Jeg tror ikke det er synderen, siden det skjer etter tilfeldige tider og uavhengig av når jeg konsumerer det. Jeg blir plutselig bare uvel. Det brygger seg opp og etter et lite timinutt må jeg spy. Idag spydde jeg 5 ganger på 1 minutt, så ble jeg i finform etterpå. Da er det vel naturlig å tro at det er maten/kostholdet?

Kanskje det er en tanke at kroppen er lei av alt for mye mat over lang tid?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Spying
« #1 : 26. desember 2011, 19:45 »
Uten å ha noe som helst belegg for å mene dette, tror jeg det er som du sier. Propping av mat Smiley
Du kan jo prøve å kutte kostholdet til vedlikehold noen uker og se hva som skjer?

Har det forresten kommet kun på treningsdager, og i så fall; er det lenge etter trening?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Spying
« #2 : 26. desember 2011, 19:49 »
Er jo noen ting som popper opp da, er det missfarget,kommer det når du ligger, hvor lenge etter siste måltid, har du allergier fra før, er du regelmessig på toalettet, er det noe mat du spiser veldig mye av(ensformig), etter hard trening? Spiser du tett opp til treningen for så og kjøre deg hardt`?

Kroppen kan når som helst starte en allergi mot noe, så du skal ikke se helt bort i fra at noe i den gaineren kan være årsak? Hva med et lite opphold bare for å se`?

Har du smerter noe sted ellers?

Uansett hvis det vedvarer ville jeg få det sjekket, kan jo ikke skade Wink

EmyR

  • Gjest
Sv: Spying
« #3 : 26. desember 2011, 19:56 »
Uten å ha noe som helst belegg for å mene dette, tror jeg det er som du sier. Propping av mat Smiley
Du kan jo prøve å kutte kostholdet til vedlikehold noen uker og se hva som skjer?

Har det forresten kommet kun på treningsdager, og i så fall; er det lenge etter trening?

Nei, det er ikke kun på treningsdager. Det virker bare helt tilfeldig. Kunne vært smart å benytte perioden her til en deff hvis det viser seg å stemme Smiley Takk for svar.

EmyR

  • Gjest
Sv: Spying
« #4 : 26. desember 2011, 20:00 »
Er jo noen ting som popper opp da, er det missfarget,kommer det når du ligger, hvor lenge etter siste måltid, har du allergier fra før, er du regelmessig på toalettet, er det noe mat du spiser veldig mye av(ensformig), etter hard trening? Spiser du tett opp til treningen for så og kjøre deg hardt`?

Kroppen kan når som helst starte en allergi mot noe, så du skal ikke se helt bort i fra at noe i den gaineren kan være årsak? Hva med et lite opphold bare for å se`?

Har du smerter noe sted ellers?

Uansett hvis det vedvarer ville jeg få det sjekket, kan jo ikke skade Wink

Hei fru hjelpsom Smiley Det er mest clean mat som kommer opp. Hvertfall reint nok til at kråka ville spise det her om dagen, ugh ... en dag spydde jeg lenge etter jeg spise, idag var det 10 min i etterkant. Spydde først vann, deretter mat. Kostholdet mitt er slik det alltid har vært egentlig, det er det som bekymrer meg litt. Dovisitter skjer jevnlig og jeg har heller ingen allergier.

Angående gaineren fant jeg en hvit pulverball på 1x1cm i den brune massen i det jeg skulle lage en shake i går. Jeg vet ikke helt hva det kan være, men ble en smule skeptisk må jeg innrømme.

Jeg flyr jo også rundt med litt halvveis forelskelse i magen fortida. Jeg er innom en tanke at det kan trigge litt sommerfugler og kvalme i magen når man er poppet full med dritt? Høres rimelig sykt ut å spy fordi man liker noen veldig godt og har godfølelsen i magen, men vil helst ikke utelukke noe.

Tusen takk for svar forøvrig.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Spying
« #5 : 26. desember 2011, 20:08 »
Hei fru hjelpsom Smiley Det er mest clean mat som kommer opp. Hvertfall reint nok til at kråka ville spise det her om dagen, ugh ... en dag spydde jeg lenge etter jeg spise, idag var det 10 min i etterkant. Spydde først vann, deretter mat. Kostholdet mitt er slik det alltid har vært egentlig, det er det som bekymrer meg litt. Dovisitter skjer jevnlig og jeg har heller ingen allergier.

Angående gaineren fant jeg en hvit pulverball på 1x1cm i den brune massen i det jeg skulle lage en shake i går. Jeg vet ikke helt hva det kan være, men ble en smule skeptisk må jeg innrømme.

Jeg flyr jo også rundt med litt halvveis forelskelse i magen fortida. Jeg er innom en tanke at det kan trigge litt sommerfugler og kvalme i magen når man er poppet full med dritt? Høres rimelig sykt ut å spy fordi man liker noen veldig godt og har godfølelsen i magen, men vil helst ikke utelukke noe.

Tusen takk for svar forøvrig.

Koslig og hjelpe da, er vel derfor vi er her Cheesy

Kanskje kutte ut den gaineren en uke? Jeg ville prøve det og se da Smiley

Hehe...ang forelskelser så har jeg jo hørt om nervøs mage Cheesy Men det er jo bare super koslig da!! Lykke til med det Wink

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Spying
« #6 : 26. desember 2011, 20:17 »
Har du registert om du har noe sure oppstøt/halsbrann?

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Spying
« #7 : 26. desember 2011, 20:41 »
Da henger jeg meg på de øvrige, som foreslår å kutte litt mat.. Smiley

Utlogget ZOMBIES

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Spying
« #8 : 27. desember 2011, 14:53 »
Men spiser du deg så mett at du har vondt i magen og er kvalm da? Hvis ikke så er det vel ikke maten som er årsaken? Du er ikke syk da? Altså omgangsyken eller noe lignende?

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Spying
« #9 : 27. desember 2011, 15:24 »
Jeg vet at man kan få sprutbrekkninger hvis pylorus blir for stam. Er usikker på om dette kan utvikle seg, men det kan det sikkert. Den er anvsvarlig for at mat blir jevnt slippet ut av magesekken. Fortsetter det så må du til legen!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!