Skrevet av Emne: Treningssentrene skal rydde opp  (Lest 13621 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #30 : 18. mai 2005, 20:28 »
Nei !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget A.Berge

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 585
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 585

  • Hverdagstrening
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #31 : 18. mai 2005, 20:33 »
Er det lov og bli testet på offentlige treningssentre som Akropolis, S.A.T.S, Elexia o.l?
hvis du sjekker et av temaene på dette antidopinforumet så kan du se  på et tema som heter "Dopingkontroll på treningskjeder", sjekk side 11 på den.. les gjerne hele tråden så får du et lite innblikk i hva det er snakk om..

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #32 : 18. mai 2005, 21:05 »
Mye mulig det NK men på mitt gym har iallefall 10-15 stk blitt kaset ut eller nektet kontrakt,rart er det nå at ingen av di har tatt saken videre og at NTF og ADN har vært med på denne prossesen.
MAO  10-15 stykker som har blitt kastet ut på spinkelt grunnlag og hadde de tatt saken alvorlig og turt å konfrontere de som kastet de ut så hadde de vunnet saken uten noen som helst tvil.
Det der er å sammenligne med rasisme.
(bli nektet noe på grunnlag av utseende som nok det hele egentlig handler om)

Utlogget RONNY S7

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 482

SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #33 : 18. mai 2005, 21:19 »
De hadde da testet positivt eller nektet å la seg teste!

Snakket med han som eier gymmet i dag,han påstod at det var opp til hvert enkelt senter(utenom kjedene) om di ville teste(gjennom antidoping norge).
Og deretter evt si opp kontrakten med kunden.
Har ikke peilig selv,bare forteller hvordan det fungerer enkelte plasser.
1.70 og 84-86kg. Armer=44cm

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #34 : 18. mai 2005, 21:27 »
Si at de ble testet , so what Huh? det er da ikke ulovlig å bruke AAS og hva skulle treningssentere ha med å legge seg opp i det da.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #35 : 18. mai 2005, 21:29 »
Hvorfor virker det som om alle treningssentere tror at dette ikke er noe frivillige greier? Hvis ADN ikke har informert om det, er det jo en grov forsettlig forbrytelse, vil jeg tro.

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #36 : 19. mai 2005, 00:59 »
Hvorfor virker det som om alle treningssentere tror at dette ikke er noe frivillige greier? Hvis ADN ikke har informert om det, er det jo en grov forsettlig forbrytelse, vil jeg tro.

Tror helt ærlig at ADN driter i lover og regler, deres holdninger og meninger er det som teller i denne saken.

Tips til ADN: Dere kan jo være kjekke og sende et informasjonsskriv om hvordan dette fungerer til de aktuelle treningsentra. Eierne av mitt gym er også av den oppfattningen om at dette er rett fremgangsmåte, dvs. at de kan KREVE underskrift på denne såkelte frivillige erkleringen og hive medlemmer på dør som heller vil rette seg etter NORSK LOV! Skulle vel ikke være mye arbeid og sende ut et slikt skriv vel? Så en post tidligere her hvor de aktuelle sentrene var opgitt med adresse og e-post.

Og helt til slutt: Vi lever i et samfunn, samfunnet har faktisk pr. dags dato akseptert bruk av AAS. Synes det er bra at noen driver forebyggende arbeid mot bruk av AAS, men dette er ikke rette måten å gjøre ting på. Lover, regler og individets faktiske rett må respekteres over alt annet. Ingen er tjent med at vi får organisasjoner som overprøver norsk lov og "utgir eget regelverk" som om det skulle være utgitt av lovgivende myndigheter. Dere bedyrer selv at dere er "eksperter" på området, da er det kanskje på sin plass og informere deres sammarbeidspartnere (div. gym, treningssenterforbundet osv.) om regelverket rundt dette. Synes faktisk det er deres plikt siden det er dere som sitter med kunnskapen på dette området.

Utlogget HanDer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #37 : 19. mai 2005, 12:59 »
Lurer på om dette er noe ADN og treningskjedene har funnet på bare for å kunne slå seg selv på brystet og fortelle hvor alvorlig de tar problemet.

Undrer på om det et eller annet sted har gått prestisje i tingene. Ellers burde man kanskje ta til seg noen av innspillene her.

At tanken er god hjelper liksom så lite når man vet hvordan virkeligheten vil bli.

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #38 : 20. mai 2005, 20:57 »
Jeg husker spesielt godt en episode med en "ikke navngittperson" som ble nektet på Ronnys Gym som var der å skulle banke gym eieren...
ble rettsak av det etter at personen hadde gått til fysisk angrep,fikk noen uker bak murene for den episoden! Viser vell bare hva doping kan gjøre med mennnesker som ikke har helt kotroll i utgangspunktet!

dette var før min tid på dette gymmet, men ettersom jeg har hørt stod eieren og snakket med mora til en gutt som skulle begynne der. fyrn kom inn, og gjorde sitt, noe som førte til at gutten mye mulig ikke begynte å trene på det gymmet Tongue (men som sagt dette var før min tid)
det sier litt når folk ikke klarer å ty seg når det er barn til stede!
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #39 : 23. mai 2005, 14:57 »
Ved en tilfeldighet innom en 3T-side, da Kikki skulle sette opp program til ei som trente der... Sjekka siden for å finne ut hva slags senter hun trente på.
Kikki visste ikke helt om hun skulle le eller gråte...

http://www.active.as/Medlemskap/apparattrening.html
..legg også merke til ironien i web-adressen; active.AS  rofl

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #40 : 23. mai 2005, 16:48 »
Ved en tilfeldighet innom en 3T-side, da Kikki skulle sette opp program til ei som trente der... Sjekka siden for å finne ut hva slags senter hun trente på.
Kikki visste ikke helt om hun skulle le eller gråte...

http://www.active.as/Medlemskap/apparattrening.html
..legg også merke til ironien i web-adressen; active.AS rofl


Bare nok et bevis på at de fete og utrente styrer landet, og setter premissene for hva som "lov".

Trøsten får være at de vil brenne i helvete, og der havner de i gjennomsnitt noen 10 år før meg.   >Cheesy
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #41 : 23. mai 2005, 16:55 »
Spørsmålet er vel snarere : "Hva er en bodybuilder ?? " Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #42 : 23. mai 2005, 16:59 »
Spørsmålet er vel snarere : "Hva er en bodybuilder ?? " Huh

I deres øyne er det sikkert helt vanlige folk som deg og meg.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #43 : 23. mai 2005, 17:01 »
Jepp..... det er akkurat det.... Strengt tatt er vel mesteparten av gymrottene i dette lander "bodybuildere" i deres øyne..... Undecided

Men men, er det ikke like greit å skrive : "Vi ønsker oss alle helst dvaske husmødre. Jo mindre dere trener, jo mer velkomne er dere."
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Treningssentrene skal rydde opp
« #44 : 23. mai 2005, 17:01 »
... jeg fikk ganske enkelt totalt hakeslepp her jeg satt, og lurte på... hva i all verden betegner de som en bodybuilder? Hvor går grensen på hvor store muskler man har lov til å ha for å få trene der? Er ikke dette også en form for rasisme?

Verden er pokker meg mer rar enn jeg setter pris på av og til!

"Megarektiker'n"
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!