Skrevet av Emne: - Muslimer kan ikke ha stått bak  (Lest 8446 ganger)

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #30 : 15. september 2006, 21:00 »
* Deleted due to lack of motivation to be a part of "syntholbruker"s display of stupidity. When every word I say goes to him, and then gets returned like throw-up, right back in reverse, and full of meaningless pieces that doesn't seem to fit, I give up. Im too tired to play childish games. When entering a debate I wanna discuss subjects, not off-topic spams *
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #31 : 15. september 2006, 21:13 »
Tenk om USA mistenkte at norge hadde utviklet atomvåpen bak deres rygg. Da kunne vel usa utrydde oss også...?
Forklar hvordan USA har «utryddet» noen, utenfor USA?

Ellers, hvorfor har Norge en annen status enn andre lander?

Det var et veldig dårlig eksempel, hvor du prøver å spille på usikkerheter, i ennå et tåpelig innlegg, som viser en masse av din uvitenhet og meget unuanserte mening.

Uansett, det er noe galt med å invadere lander.
Men om de er en trussel mot sikkerheten i verden eller selv et annet land, er det ok med et preventivt angrep.
Kva er så meiningslaust med eit langt innlegg? og kva er det du ikkje forstår? Når har dine korte og tåpelege fraser i det heile tatt vert meiningsfulle? og trur du verkeleg at folk finn det interessant å lese korte innlegg fullstendig blotta for normalmenneskelig tankegang i forhald til lange og faktisk saklege innlegg?
Normale mennesker er født med ein hjerne så vi slepp dekrypteringsutstyr...
Du snakker så mye om hjerner, når du er den som ikke synes å fatte en dritt av tydlige signaler.

Kanksje det er effekten av aldri å ha vært utenfor sin landsby?

At et innleg er «langt», rettferdigjør ingenting og et slikt «langt» innlegg kan være dritt og uten noen form for innhold.
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #32 : 15. september 2006, 21:41 »
* Deleted due to lack of motivation to be a part of "syntholbruker"s display of stupidity. When every word I say goes to him, and then gets returned like throw-up, right back in reverse, and full of meaningless pieces that doesn't seem to fit, I give up. Im too tired to play childish games. When entering a debate I wanna discuss subjects, not off-topic spams *
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #33 : 15. september 2006, 21:56 »
Wee. Det er jo fantastisk, hvordan du gidder å brukte tid og lete etter typos / små feil, mest pga bruk av "talespråk".

Dog feil, som ikke gjør at innlegget blir uleselig.

Åhh, ja...

1... Hæh?

2... Hæh?

3... Bra jobba, sønn.

4... Visste ikke det! Bra jobba, igjen.

5... Hvorfor nevner du Norge, da?

6... USA hevdet at de hadde beviser. Kanskje de hadde?
Tror ikke, at sjøl du er tåpelig nok at tro at USA ville hevde en masse, uten begrunnelse og med en så stor sjanse for å bli busta?

7... Bra jobba. Du går en stor fremtid i møte.

8... Kanskje skal du lære å skrive, slik at innleggene dine gir mening og prøve at vite noe om emnet, før du skriver dritt (Åååh guuuud, igjen :\) om andre landes administrasjoner og indirekte diskrediterer befolkningen?

9... Ja, du er jo så klok og alvitende Shocked.
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #34 : 15. september 2006, 22:00 »
Forklar hvordan USA har «utryddet» noen, utenfor USA?

Ellers, hvorfor har Norge en annen status enn andre lander?

Det var et veldigt dårligt eksempel, hvor du prøver å spille på usikkerheter, i ennå et tåpeligt innlegg, som viser en masse av din uvitenhet og meget unuanserte mening.

Uansett, det er noe galt med å invadere lander.
Men om de er en trussel mot sikkerheten i verden eller selv et annet land, er det ok med et preventivt angrep.

Du snakker så mye om hjerner, når du er den som ikke synes å fatte en dritt av tydlige signaler.

Kanksje det er effekten av aldri å ha vært utenfor sin landsby?

At et innleg er «langt», rettferdigjør ingenting og et slikt «langt» innlegg kan være dritt og uten noen form for innhold.

1: Poenget er neppe at Norge har ein annan status enn andre land i eksempelet men at du skal prøve å setje deg inn i bege sider av ei sak, men det får destination sterk svare for sjølv....

2: Når du skriv at ein prøver å spele på usikkerheiter, kom gjerne med eksempel.

3: Når USA angreip Irak var det absolutt ingen bevis for at Irak hadde masseøydeleggjelsesvåpen, når FN-inspektørar ikkje kunne finne det minste spor av biologiske eller kjernefysiske våpen, og det einaste "beviset eg nokon gong har sett er bilder av ein låve, som USA påstå inneheldte masseøydeleggjelsesvåpen, for meg er det ganske klart at krigen i Irak hadde lite å gjere med eventuelle våpen Saddam Hussein måtte besitte, har du fleire bevis som eg ikkje har sett venligst kom med dei.

4: Eg snakker så mykje om hjerner ja, og det her var ikkje det første av mine over 600 innlegg der eg i det heile teke har nevnt hjerne :Smiley

"bygdetulling av avstamming, verdensborger av gemytt" Cool

Kanskje din fantastiske og konstruktive skrivemåte er resultatet av å aldri ha møtt opp i norsktimen? Wink
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #35 : 15. september 2006, 22:12 »
Wee. Det er jo fantastisk, hvordan du gidder å brukte tid og lete etter typos / små feil, mest pga bruk av "talespråk".

Dog feil, som ikke gjør at innlegget blir uleselig.

Åhh, ja...

1... Hæh?

2... Hæh?

3... Bra jobba, sønn.

4... Visste ikke det! Bra jobba, igjen.

5... Hvorfor nevner du Norge, da?

6... USA hevdet at de hadde beviser. Kanskje de hadde?
Tror ikke, at sjøl du er tåpelig nok at tro at USA ville hevde en masse, uten begrunnelse og med en så stor sjanse for å bli busta?

7... Bra jobba. Du går en stor fremtid i møte.

8... Kanskje skal du lære å skrive, slik at innleggene dine gir mening og prøve at vite noe om emnet, før du skriver dritt (Åååh guuuud, igjen :\) om andre landes administrasjoner og indirekte diskrediterer befolkningen?

9... Ja, du er jo så klok og alvitende Shocked.

1 og 2: Følg med, han prøver å lære deg norsk.

3 og 4: Synd ein ikkje kan sei det samme om deg...

6: Hevda at dei hadde bevis... har du nokon gong sett bevisa, eller tek du alt folk seier for god fisk?

7: Du ser derimot ut til å gå ei ganske mørk framtid i vente, men ingen fare, det er håp for oss alle Smiley

8: Håper den var ironisk

9: Samanlikna med deg er han Einstein Book
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #36 : 15. september 2006, 22:19 »
"bygdetulling av avstamming, verdensborger av gemytt" Cool
...
Hehe...
Sitat
Poenget er neppe at Norge har ein annan status enn andre land i eksempelet men at du skal prøve å setje deg inn i bege sider av ei sak
Øøøøæææh... Lurer litt på hvordan et latterlig eksempel om hemmelige a-våpen i Norge, som truer verdensfreden, får meg til å sette meg inn i det...
Sitat
Kanskje din fantastiske og konstruktive skrivemåte er resultatet av å aldri ha møtt opp i norsktimen? Wink
Tja. Jeg har ikke hatt norsktimer siden 3. klasse, fordi jeg har bodd 6 år på rad i utlandet.

Aner ikke hva negative posts og indirekte trolling har med mine norskkunskaper og intelligens å gjøre?

Kanskje sier det noe om væremåte og personlighet, men slike ting er vanskelige å identifisere, når man ser et annet menneske, uten relasjon til familien sin, så jeg forstår problemet ditt.

Sitat
Samanlikna med deg er han Einstein
Det er veldig interessant, ja.  Uansett, kos deg ved PC'en. J eg har bedre ting å drive med, enn sitte og provosere små «bygdetullinger», som tar alt på internettet på alvor pga en veldig liten sosial omgangskrets.
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #37 : 15. september 2006, 22:24 »
6... USA hevdet at de hadde beviser. Kanskje de hadde?
Tror ikke, at sjøl du er tåpelig nok at tro at USA ville hevde en masse, uten begrunnelse og med en så stor sjanse for å bli busta?

Bush-regjeringen har i etterkant måttet innrømme mangelfull bevisførsel, etter et noe flaut forsøk på å presentere noen foreldede giftdunker fra Golfkrigen som masseødeleggelsesvåpen...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #38 : 15. september 2006, 22:28 »
1) Det å sammenligne Irak, som har en stygg historie med folkemord, tortur som vanlig verktøy og en grusom despot med Norge, en hvertfall tildels demokratisk nasjon, blir håpløst. Det var mange gode årsaker til å gripe inn overfor Irak, om man gikk ut med alle disse som offentlige årsaker er en helt annen sak. Man kan mene hva man vil om Irakkrigen, men mange her har et farlig naivt syn på verdenspolitikken.

2) Skal man korrigere språk bør man muligens ikke skrive "Intetskjønnsord".
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #39 : 15. september 2006, 22:35 »
2) Skal man korrigere språk bør man muligens ikke skrive "Intetskjønnsord".
Det er ok. Gutten var sint...
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #40 : 15. september 2006, 22:36 »
Jeg ser i grunnen ikke på invasjonen av Irak som noen negativ ting. Det jeg finner bekymringsverdig, derimot, er Bush-regjeringens diverse underliggende agendaer i alt den foretar...

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #41 : 15. september 2006, 22:38 »
Jeg ser i grunnen ikke på invasjonen av Irak som noen negativ ting. Det jeg finner bekymringsverdig, derimot, er Bush-regjeringens diverse underliggende agendaer i alt den foretar...
Det er sånn med all politik. Selv i Norge. Det har bare ikke en like alvorlig og vidtrekkende effekt.
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #42 : 15. september 2006, 22:38 »


Kanskje sier det noe om væremåte og personlighet, men slike ting er vanskelige å identifisere, når man ser et annet menneske, uten relasjon til familien sin, så jeg forstår problemet ditt.

Det er veldig interessant, ja. Uansett, kos deg ved PC'en. J eg har bedre ting å drive med, enn sitte og provosere små «bygdetullinger», som tar alt på internettet på alvor pga en veldig liten sosial omgangskrets.

Å klare å provosere meg skal du bli blå for.
Tar alt på internett på alvor? Eg tar då vitterleg ikkje deg på alvor Wink
Kva har uansett min sosiale omgangskrets med det å gjere? Om det skulle vere av interesse så består den av turkameratar, jaktkameratar, treningskompisar, gode venner generelt, OSV, OSV. Der forsvant visst eit "godt" argument eller kva du enn vil kalle det frå di side eller kva? Smiley
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #43 : 15. september 2006, 22:39 »
Det jeg synes fremstår som et litt farlig og problematisk problem (ja, jeg vet.. det er med vilje .. Tongue ) er at alle på venstresiden naivt og ubetinget tilber lederne i Iran, Syria, Hisbollah, Hamas o.l. grupperinger, på tross av det de gjør, samtidig som de leter med lys og lykte etter feil og mangler ved Israel og USA. En slik holdning blir ikke bare hyklersk, men også farlig for egen del, fordi man da velger sengepartnere man kanskje ikke burde rote med, i overført forstand. Både i USA og Israel har man en aktiv og deltagende opposisjon med tilhørende mediadekning, debatten er åpen og demokratisk og liberale krefter for like mye, om ikke mer, spalteplass for sine syn, dette er ikke fenomen man finner i Iran, Irak (før krigen), Nord Korea, Syria, Palestina og mange andre land.. likevel velger Venstresiden "side" som om dette var en fotballkamp.. DET er trist.. og skummelt.. synes jeg.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #44 : 15. september 2006, 22:40 »
Tenk om USA mistenkte at norge hadde utviklet atomvåpen bak deres rygg. Da kunne vel usa utrydde oss også...?
Bra sammenligning.. Tongue Norge likner ikke så _veldig_ på Irak, syns du det da..?

Hva vet vel egentlig du om USAs grunner for å gå til krig..? Det som har kommet frem i media, er det det du tror på..? For alt vi vet så kan jo Irak ha gjemt eller ødelagt alle våpnene så ikke USA skulle finne dem.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!