Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580687 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1740 : 29. desember 2011, 02:44 »
Er hardcore bakken med i denne tråden?

Om du er; her er jeg. Skyyyyyyyyyyyyyt Grin

Hehe, tråden dreier seg jo om krangling og frekkheter, er jo som skapt for Hardcorebakken.

I denne tråden går han riktignok under aliaset "Softcorebakken", ett navn som reflekterer virkligheten litt mere.

Det eneste aberet er at det spørs om han har tid til og krangle med deg her, dette da han paralellt kjører 15 andre krangler med 47 andre forumsmedlemer til ENHVER TID. 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1741 : 29. desember 2011, 20:44 »
Er hardcore bakken med i denne tråden?

Om du er; her er jeg. Skyyyyyyyyyyyyyt Grin
Tatt i betraktning kvaliteten på det som Softcorebakken og du lirer av dere, så tror jeg det er en god ide om dere to KUN poster i denne tråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1742 : 30. desember 2011, 12:11 »
Tatt i betraktning kvaliteten på det som Softcorebakken og du lirer av dere, så tror jeg det er en god ide om dere to KUN poster i denne tråden.

Der var du igjen ja, hehe, må jo pumpe inn en 6-7 innlegg pr side i denne tråden.  Kjekt at du gjør det da, for om noen vil ha tak i deg er det jo bare og se på siste innlegg i denne tråden.

Jeg har ett spørsmål til deg:

Når du hever trygda, tror du da i hodet at det er lønn for fulltids skrivinga du gjør i utskjellingstråden?  Eller er du klar over at du faktisk ikke får betalt for dette, og at du fortsatt får trygd selv om du slutter og skrive annenhvert innlegg i denne tråden?

Uansett, synd at staten Norge, og de som betaler skatt skal avse prosent andeler av lønna si inn på trygdekontoen din.

Mener du virkelig at det er framtid i og skrive her? Hva med og skaffe deg en skikkelig jobb? 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1743 : 30. desember 2011, 18:39 »
Der var du igjen ja, hehe, må jo pumpe inn en 6-7 innlegg pr side i denne tråden.  Kjekt at du gjør det da, for om noen vil ha tak i deg er det jo bare og se på siste innlegg i denne tråden.
Det er i og for seg et godt poeng.  Hordene av fans kan bare kikke i utskjellingstråden for å finne sitt idol Rulatoren.  Derimot kan jeg vanskelig tenke meg at noen vil ha tak i deg.

Sitat
Jeg har ett spørsmål til deg:

Når du hever trygda, tror du da i hodet at det er lønn for fulltids skrivinga du gjør i utskjellingstråden?  Eller er du klar over at du faktisk ikke får betalt for dette, og at du fortsatt får trygd selv om du slutter og skrive annenhvert innlegg i denne tråden?
Hva er dette for noe vas?  Tar du det for gitt at alle her inne går på trygd akkurat som deg?  Det at du tror det kreves fulltids innsats for å skrive det som jeg skriver i denne tråden, sier en del om evnene dine.

Sitat
Uansett, synd at staten Norge, og de som betaler skatt skal avse prosent andeler av lønna si inn på trygdekontoen din.

Mener du virkelig at det er framtid i og skrive her? Hva med og skaffe deg en skikkelig jobb? 
Jeg har en skikkelig jobb, og det tviler jeg sterkt på at du har - eller noensinne vil få.  Du virker jo sprut sprøyte gal og sosiopatisk.  Mon tro hva politiet en dag vil finne i hjemmefryseren din.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1744 : 31. desember 2011, 18:51 »
Godt jævla nytt fuckings år bitches.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1745 : 31. desember 2011, 19:15 »
Ha et inni hampen godt nytt år, møkkatryner!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1746 : 31. desember 2011, 22:19 »
Godt nytt år , håper du glir godt inn i det nye året rulatoren ( eller skal jeg si glir godt inn i ræva til kompisen din? hehe   Grin ) kos deg !

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1747 : 01. januar 2012, 05:33 »
Ønsker dere alt lykke i året som kommer, dere trenger vell det bare for og få en dugende ereksjon pikktryner!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1748 : 01. januar 2012, 08:49 »
Ønsker dere alt lykke i året som kommer, dere trenger vell det bare for og få en dugende ereksjon pikktryner!

hehe, jyplingen er tilbake;)

Skal ikke akkurat si at jeg er sjokkert over at du kommer her med ett innlegg som bokstavelig talt fokuserer på den mannlige ereksjonen, ett tema som for deg tydeligvis er veldig interresant..

Spesielt med tanke på at du i det hele tatt fattet interesse i denne tråden etter at du fikk nyss i at Rulatoren og CO hadde planer om og lage en film hvor jeg løfter vekter, en film du skulle ha likt og onanert til.

De overnevnte faktorer, samt en del andre ting får meg til og mistenke at det er en god del homseksuell frustrasjon i livet ditt.  Du gjør ditt beste for og skjule det, men det er dog veldig vanskelig for deg med tanke på hvor opplagt din homofili er...

Jeg tror det er på tide for deg og komme ut av skapet, og hvilken bedre plass og komme ut enn nettop her, i uskjellingstråden?  Jeg er sikker på at kunngjøringen vil bli varmt mottattt...

Og som du vet, så får alle som skriver i denne tråden ett alias, enten de liker det eller ikke.  Selv har jeg blitt utnevnt Pest-Loppa;  Ett navn jeg ikke kan fordra, men nå har det blitt slik.  Samme skjebne vil gjelde for deg.  Jeg utnevner deg herved:

Marmarius den homoseksuelle.

Navnet er gitt på grunnlag av hva du hittill har skrevet i tråden og hvordan du generelt har oppført deg.  Jeg ser på deg som en mann som generelt har en genuin interesse for det mannlige brunøyet.

Jeg kan intet annet gjøre enn og ønske deg lykke til med det nye året, og måtte du iløpet av 2012 penetrere så mange mannlige analer som overhodet mulig.

Mvh

-Loppa
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1749 : 01. januar 2012, 10:28 »
Pest loppa, eller skal jeg kalle deg Den irriterende fisen: Du er en lavpanna ignorant liten flis. Homoseksuell er ikke et skjellsord. Du er sikkert for ung til å skjønne dette.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1750 : 01. januar 2012, 13:59 »
Selv har jeg blitt utnevnt Pest-Loppa ;; 

De fleste her har folkeskikk nok til og ønske de andre et godt nytt år, uansett om de er noen av de mest motbydelige menneskene som finnes på treningsforum. Du derimot var samme kleine, sosialt inkompetente, idioten som alltid.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1751 : 01. januar 2012, 14:23 »
De fleste her har folkeskikk nok til og ønske de andre et godt nytt år, uansett om de er noen av de mest motbydelige menneskene som finnes på treningsforum. Du derimot var samme kleine, sosialt inkompetente, idioten som alltid.
Sånn sosialt sett er vel ikke du noe å vise fram på premeiærefester heller, ditt stinkende grisetrau.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1752 : 01. januar 2012, 14:41 »
Sånn sosialt sett er vel ikke du noe å vise fram på premeiærefester heller, ditt stinkende grisetrau.

Der fikk jeg deg. Det staves "premiere".



Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1753 : 01. januar 2012, 14:44 »
OK, da.  Jeg noterer en bitteliten seier til suppemann på årets første dag.  Det blir antagelig den eneste suksessen som suppemannen vil oppleve i år.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1754 : 01. januar 2012, 15:32 »
OK, da.  Jeg noterer en bitteliten seier til suppemann på årets første dag.  Det blir antagelig den eneste suksessen som suppemannen vil oppleve i år.

Han startet året med en seier, du startet året med å få en kraftig ripe den kvalme norsklærer stilen din.

Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!