Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580695 ganger)

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1830 : 16. januar 2012, 15:50 »
Hele gjengen i Kaizers harva over henne da hun var 13.  Det kan stemme bra med alderen din.





Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1831 : 20. januar 2012, 07:58 »
Du har et så forskrudd syn på din eksistens, kreft loppa at alt håp er ute for din del.
Når jeg ser dine innlegg føler jeg en sterk smak av oppkast i min egen munn. Det er ingen som vil ha deg her så jeg foreslår at du pakker opp og lusker din vei.. Du kan ikke komme hit, i denne tråden, med moped skjegget og dun barten din å forvente noen form for respekt fra oss oppegående individer her i tråden. Selv om både morra og faren din slo deg gjentatte ganger mot det misformede hodet ditt da du var liten, så trenger du ikke komme hit å legge dritten på oss. Slike ting får ta ved klagemuren eller mann deg opp å ta det med foreldra dine.. Jeg har i alle fall ikke tid til å sitte barnevakt!

Du fortjener å bli pult med en flaske piss!

Først og fremst, angående den pulinga med en flaske piss;  Jeg har ingen interesse om å høre deg lange ut om seksual fantasiene dine, hold de der wetsex golden shower drømmene dine for deg selv.

Tenkte først å eliminere både deg og Marmarius fra tråden FØR elimineringsrunden i det heletatt startet, men har nå kommet på andre tanker.  Har besluttet at dere skal få lov til å holde på.  Dette da dere setter ett godt eksempel på hvor lavt det egentlig går ann å synke, samt at dere har en utrolig evne til og overgå dere selv.  Seriøst, hver gang jeg faktisk tror at en av dere har nådd bunnpunktet, så kommer faen meg andremann å topper det hele igjen.

Når jeg har eliminert samtlige andre i denne tråden med fornærmelsene mine, så skal dere to faktisk få lov å være hoffnarrer som får lov å eksistere for å underholde andre.

Hva Rulatoren angår, så tror jeg at jeg tok ham rimelig på kornet da jeg avslørte at hans interresse i forumet var mest begrunnet i den lave gjennomsnittsalderen(25 år yngre enn ham selv i snitt), samt avsløringene om hvordan han kynisk benytter forumet for å komme i kontakt med mistenkelig unge menn...

Alle andre som har holdt på, jeg gidder ikke quote dere eller noe, men dere er tilbakestående idioter som kan brenne i helvete.

Nå blir jeg å logge meg på ebay for og skaffe klovnedrakter til mine framtidige hoffnarrer.

Jeg går ut ifra at størrelse Extra Small burde passe bra, vi snakker jo ikke akkurat om kraftkarer her Wink

Hva Marmarius siste innlegg angår, jeg finner det meget humoristisk, at han blir beskyldt for å være resultatet av en organisert Kaizers voldtekt av Tone Skammelig Aaaberge, for deretter bekrefte dette med en bilde serie som han selv limer inn her.

Somregel vil jo folk argumentere seg bort fra utskjellingsforsøkene til andre deltagere her i tråden, men han bekrefter dem istedet Grin  Visse brukere gjør dette bare alt for lett for Loppa Cheesy

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1832 : 20. januar 2012, 18:21 »
Morsomt at du gir deg ut for å være den ordkunstneren da du faktisk ikke kan bruke "og/å" riktig.
Du sier jeg og Marius er de minste og latterligste personene i denne tråden samt at vi kan være hoffnarrer.. Det er noe du bare bruker som en unnskyldning da du faktisk liker det jeg har å bidra med i denne tråden! Når det er sagt kan jeg gjerne stille som hoffnarr, men da krever jeg at klovnedrakten bestilles i large samt at den sendes rett hjem til meg. Jeg er lite keen på at du skal ta på den med dine likbleike pianofingre i den store og det hele.

Grunnen til at jeg stiller som hoffnarr er rett og slett fordi jeg synes du skal få kjenne på følelsen av å faktisk ha en venn eller generelt noen rundt deg, som ikke går i hvite frakker og gir deg det du tror er godteri men som faktisk er sterk reseptlagte piller/tabeletter.

Litt moro er det at du kritiserer bildet til alle andre i denne tråden når du faktisk er så stygg selv at moderatoren(e) ikke kunne godkjenne bildet ditt. Dette er tross alt et treningsforum og ikke en promotion side til neste grudge film. Det ble problematisk å sette opp aldersgrensen på forum.
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1833 : 20. januar 2012, 22:47 »
Morsomt at du gir deg ut for å være den ordkunstneren da du faktisk ikke kan bruke "og/å" riktig.
Du sier jeg og Marius er de minste og latterligste personene i denne tråden samt at vi kan være hoffnarrer.. Det er noe du bare bruker som en unnskyldning da du faktisk liker det jeg har å bidra med i denne tråden! Når det er sagt kan jeg gjerne stille som hoffnarr, men da krever jeg at klovnedrakten bestilles i large samt at den sendes rett hjem til meg. Jeg er lite keen på at du skal ta på den med dine likbleike pianofingre i den store og det hele.

Grunnen til at jeg stiller som hoffnarr er rett og slett fordi jeg synes du skal få kjenne på følelsen av å faktisk ha en venn eller generelt noen rundt deg, som ikke går i hvite frakker og gir deg det du tror er godteri men som faktisk er sterk reseptlagte piller/tabeletter.

Litt moro er det at du kritiserer bildet til alle andre i denne tråden når du faktisk er så stygg selv at moderatoren(e) ikke kunne godkjenne bildet ditt. Dette er tross alt et treningsforum og ikke en promotion side til neste grudge film. Det ble problematisk å sette opp aldersgrensen på forum.

Nytt lavmål nådd, helt utrolig!

Det begynte med at du bomma med den og/å kommentaren, jeg gidder ikke korekturlese innlegget mitt, kanskje er det en og/å feil her og der men det er jaggu ikke flere der enn på andre sine innlegg, sånn i farta ser jeg ikke en eneste og/å feil i mitt forrige innlegg skal dog sies.  Etter at du bomma med og/å påstanden, så gikk det kun en vei;  I nedoverbakke.

Jeg fatter ikke hvordan du får det til, honnør!

Hoffnarr kostyme skal bestilles, men selvsagt størrelse Extra Small, alt annet vil jo bli som om du skulle ha på deg ett telt!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1834 : 21. januar 2012, 12:19 »
Alt det som Pestloppa skriver om xequte, er sant.  Det ville også være sant om han så seg selv i speilet og sa det om seg selv.  Videre er alt det som xecute skriver om Pestloppa, sant.  Også i dette tilfellet ville det være sant om han så seg i speilet og sa det om seg selv.

xecute og Pestloppa er to skapninger som suger helt uvanlig hardt.  Pestloppas fantsier om Rulatoren og unge gutter, er hans fantasier og ikke mine.  Jeg tipper at han fantaserer om at et helt mannskor av geriatrikere med lange, grå skjegg skal komme på besøk og kjøre han i toeren etter tur.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1835 : 21. januar 2012, 21:46 »
Rulatoren, du var oppbrukt den da vi passerte året 1999!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1836 : 21. januar 2012, 23:04 »
Åja?  Du har aldri noengang vært brukbar til noe som helst nyttig og oppbyggelig, din genetiske strykkandidat.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1837 : 21. januar 2012, 23:07 »
Haha. OUCH! Dine såkalte hardtslående fornærmelser preller av som vann på gåsa.

Du er for gammel og ubrukelig til dette maktspillet! Meg knekker du ALDRI!

Din forpulte tynning.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1838 : 21. januar 2012, 23:42 »
Rulatoren, du var oppbrukt da vi passerte året 1999!

Jeg rettet opp i den katastrofalt dårlig sammensatte setningen din. Men jeg er enig, Rulatoren har forlengst passert sine "glans" dager. Det samme kan riktignok sies om kondomen foreldrene dine brukte natten du ble unnfanget.

Moren din som var bosatt i en søppelkasse prøvde i ettertid å gjennomføre en abort ved å stikke alskens søppel opp i dåsa. Dessverre klarte hun bare å påføre fosteret permanent hjerneskade. Noen måneder senere idet hun prøvde å presse ut en kabel, pluppet den lille bastarden ut. Moren din så sitt snitt og skylte deg ned i dass.

Noen uker senere klarte ikke mor di lenger å betale søppelkasseleia til de lokale løskattene. Så hun flyttet ned i kloakken. Der nede fant hun noe grusomt, hun fant ungen hun hadde skylt ned i dass. Hun prøvde å komme frem til en rasjonell forklaring på hvordan du kunne ha overlevd. Med sine 40 i IQ kom hun frem til at ungen hennes måtte være laget av stål, så hun kalte deg Steele.

Hun kunne hverken lese eller skrive, så navnet ditt er hverken på riktig språk eller riktig stavet. Men slik begynte historien til Steele, og for en skrekkhistorie det har blitt.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1839 : 26. januar 2012, 20:36 »
Ble stille her.

Sannsynligvis pga at folk er redde etter jeg gjorde mitt inntog i tråden.

Bra folk vet hva som er best for dem da.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1840 : 26. januar 2012, 20:46 »
Ble stille her.

Sannsynligvis pga at folk er redde etter jeg gjorde mitt inntog i tråden.

Bra folk vet hva som er best for dem da.
Jeg blir faktisk litt rørt over rasjonaliseringene dine.  Det er beint fram synd på deg.  Lever du høyt på at en maur en gang krøp og gjemte seg da du kom gående?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1841 : 26. januar 2012, 20:54 »
Jeg blir faktisk litt rørt over rasjonaliseringene dine.  Det er beint fram synd på deg.  Lever du høyt på at en maur en gang krøp og gjemte seg da du kom gående?

Interresant sammenligning, du mener selvsagt at du er mauren som krøp og gjemte seg da jeg kom.  Ante ikke at du var såpass i kontakt med virkeligheten at du er kapabel til og dra slike paraleller.

Svaret er selvsagt; nei, jeg levde ikke høyt da du krøp og gjemte deg.

Selv ville jeg heller kallt deg en rotte enn en maur, men hvis du syns maur passer bedre, så skal du da alltids få lov til og se på deg selv som en maur istedet, honnør for god innsikt!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1842 : 26. januar 2012, 23:14 »
Interresant sammenligning, du mener selvsagt at du er mauren som krøp og gjemte seg da jeg kom.  Ante ikke at du var såpass i kontakt med virkeligheten at du er kapabel til og dra slike paraleller.

Svaret er selvsagt; nei, jeg levde ikke høyt da du krøp og gjemte deg.

Selv ville jeg heller kallt deg en rotte enn en maur, men hvis du syns maur passer bedre, så skal du da alltids få lov til og se på deg selv som en maur istedet, honnør for god innsikt!
Javisst var jeg mauren som krøp og gjemte seg.  Jeg var også hesten som du så ute på landbygda sist sommer, for ikke å snakke om traileren som sprutet vann på deg forrige uke.  Er det ikke en brukbar ide om du tar en prat med en psykiater?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1843 : 27. januar 2012, 01:25 »
Javisst var jeg mauren som krøp og gjemte seg.  Jeg var også hesten som du så ute på landbygda sist sommer, for ikke å snakke om traileren som sprutet vann på deg forrige uke.  Er det ikke en brukbar ide om du tar en prat med en psykiater?

La meg se om jeg har forstått dette korrekt:

Først trodde du at du var en maur, så var du en hest, og til sist var du en trailer.

Og du hevder JEG trenger hjelp??
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1844 : 27. januar 2012, 12:39 »
Ble stille her.

Sannsynligvis pga at folk er redde etter jeg gjorde mitt inntog i tråden.

Bra folk vet hva som er best for dem da.

Reiser du hendene dine høyt og jubler på samme viset, vist du skremmer vekk alle jentene på en fest?


Ikke at du er på sosiale sammenkomster, andre en besøkene på NAV såklart.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!