Skrevet av Emne: Psykisk torturet av fammilie pga bygging  (Lest 8273 ganger)

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #15 : 14. juni 2011, 22:16 »
Ble en god del oppstandelse da jeg kom hjem med mine første to bokser med gainer og protein - var vel en 15-16. Det jeg gjorde var å få min far med på gymmet og snakke med treneren der, en voksen og reflektert fyr, det hjalp mye.

Han var ikke akkurat overveldende begeistret for pulvere ol. etter det heller, men var i hvert fall fornøyd med at det ikke var farlig og lot meg styre på.

Nå var han ganske positivt innstilt til vekttrening, da, selv om han var meget anti pulver, så utgangspunktet var nok bedre.

Ellers er jo linken til HHHH over helt genial Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget skrufmaster

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #16 : 15. juni 2011, 00:39 »
Den artikklen du linket HHHH skal på kjøleskapet!
 fammilien min tror at om man trener og tar kostilskudd blir man Mr O kvalitet på null tid, men går for langt når når jeg føler meg som en kriminell hver gang jeg bruker kostilskudd osv.. men skal kjøre på for å bli enda større Grin
Har ikke hjerte til å be dem holde kjeft, da er vel den roids rage diskusjon fort på bordet, men kjører mitt eget løp Wink
Skriveleif skjer.

Utlogget SKH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 31

  • Hver dag er en ny dag
Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #17 : 16. juni 2011, 19:01 »
Gi de denne, eller ta en høytlesning over middagsbordet Smiley http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56972.0

Do it.
Har opplevd mye av det samme selv, bare at det har vært venner/andre folk og ikke familie. Jeg er en jente på 16 som faktisk vil bli større/fit, og det pleier jo ikke å være særlig populært blant min aldersgruppe, kan man si Tongue Jeg sa rett ut til de at om de ikke skal akseptere at jeg liker å spise sunt, trene jevnlig, se forandringer i kroppen min og nå målene mine, så fikk de bare holde kjeft og klage til noen andre. Min kropp - mitt valg Smiley

EmyR

  • Gjest
Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #18 : 16. juni 2011, 19:42 »
Do it.
Har opplevd mye av det samme selv, bare at det har vært venner/andre folk og ikke familie. Jeg er en jente på 16 som faktisk vil bli større/fit, og det pleier jo ikke å være særlig populært blant min aldersgruppe, kan man si Tongue Jeg sa rett ut til de at om de ikke skal akseptere at jeg liker å spise sunt, trene jevnlig, se forandringer i kroppen min og nå målene mine, så fikk de bare holde kjeft og klage til noen andre. Min kropp - mitt valg Smiley

Dødskult at det er noen jenter i den alderen som velger den veien. Respekt til deg Smiley Som du sier er det ikke akkurat mange av de idag.

Utlogget skrufmaster

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #19 : 17. juni 2011, 21:32 »
Jenter som bygger trenger vi flere av!

Skriveleif skjer.

Utlogget Yargh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #20 : 19. juni 2011, 12:21 »
Gi de denne, eller ta en høytlesning over middagsbordet Smiley http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56972.0

Dette gjorde jeg Smiley Vel, leste ikke opp fra listen..

Men jeg skaffer meg naturligvis tilstrekkelig informasjon om et kosttilskudd før jeg kjøper det, mest mtp at jeg faktisk vil vite hva jeg dytter i meg... Men den tillærte informasjonen er også perfekt til å avfeie alle angrep ang. kosttilskudd som kommer min vei, men harde fakta & et iskaldt sinn Grin

Utlogget SKH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 31

  • Hver dag er en ny dag
Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #21 : 19. juni 2011, 23:08 »
Dødskult at det er noen jenter i den alderen som velger den veien. Respekt til deg Smiley Som du sier er det ikke akkurat mange av de idag.
Helt enig! Føler meg litt ensom på akkuratt det punktet.. Og på gymmen Sad
Men det motiverer, tusen takk Smiley
Jenter som bygger trenger vi flere av!
Jaaa!

Utlogget In Flames

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

  • No Pain, No Gain.
Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #22 : 21. juni 2011, 01:20 »
Skjønner godt hvordan du har det, Opplevd dette selv og ser dette dagelig blant andre kompiser.

Da jeg startet på proteinpulver/gainer osv +  startet og bli ekstremt nøye på hva jeg spiste og når jeg spiste startet foreldrene mine også og bli litt sånn som du forklarer og det var vanskelig i starten fordi dem ikke forsto hvorfor jeg trengte alt dette men etter litt om og men var det bare og ta seg selv i skinnet og forklare dem skikkelig hvorfor du gjør dette og at det er dette du virkelig vil. Vist ikke er det bare og bevise at du vil dette og at du vil ha deres støtte, funker ikke dette ville jeg faktisk tatt og bare skaffet meg en jobb og flyttet hjemmenfra.


1992, 168, 72.


Nybegynner.

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #23 : 21. juni 2011, 01:51 »
Jeg opplever dette sjæl spesielt med moren min. Ironisk nok så har hun klaget over før at jeg har spist for lite (som var tilfelle i 10 års alderen) men nå som jeg trener seriøst og mye og har lagt på meg 3-4 kg med muskler så må hun alltid se og ta på kroppen min bare for å ha meg "under kontroll".

Hun har anklaget meg for å overdrive (mon tro hva hun egentlig mener) med spising, trening osv og jeg begynt å fortelle hun akkurat hva jeg mener, at jeg føler at hun ikke støtter meg med trening til forsvaret og at hun aner ikke hvor mye slit jeg legger i det, og ikke minst hvor ødeleggende det er for treningen!!! Har fått en del treningsøkter ødelagt fordi jeg føler meg uglesett når jeg spiser mere enn de andre i familyen gjør, og går derfor på en smell.

Det har gått en stund nå og hun er litt rundere i kantene enn hun var for ett år siden, så det nytter for min del å si hva man føler.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #24 : 22. juni 2011, 17:36 »
Sitat
må hun alltid se og ta på kroppen min bare for å ha meg "under kontroll"
Er nok ikke for å ha deg under kontroll  Tongue
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #25 : 22. juni 2011, 18:02 »
Er nok ikke for å ha deg under kontroll  Tongue

ÆSJ Tongue
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget dybå

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #26 : 22. juni 2011, 19:21 »
Hvis du kaller det temperament så har ikke du truffet mange virkelig sinte personer i livet ditt.
Å be noen om å holde kjeft og passe sine egne saker, samt å fortelle dem hvor dumme de fremstrå er heller ikke noe galt i når de faktisk går rundt og trakaserer deg for den du er. Å bygge muskler er like naturlig som å puste. Så hvorfor skulle en la folk hakke på deg uten grunn til det? Hadde det enda vært tilfeldige personer som kom med alt skittsnakket hadde det ikke gjort noe. Men at folk i ens egen familie faktiks kan synke så lågt er skammelig!Og da har man sin fulle rett til å bli sint. For er det noen som skal stille opp for en så er det familien.

100% Agreed

Mener også at du bør ta opp dette med foreldrene dine, de viser jo uakseptabel oppførsel. Dette bør du ikke finne deg i!

ÆSJ Tongue

æsj? : s
23år
93kg
182cm
200kg benk and counting!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #27 : 22. juni 2011, 19:23 »

æsj? : s

Ja, æsj. Bare fordi du kanskje synest det er helt ok å ha seksuelle forhold til moren din betyr ikke det at vi synest det.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #28 : 22. juni 2011, 19:29 »
Er nok ikke for å ha deg under kontroll  Tongue
Honnør!!!! Fy faen jeg ler  Grin
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Psykisk torturet av fammilie pga bygging
« #29 : 24. juni 2011, 13:10 »
Haha. Det ble kanskje oppfatett på en litt feil måte med at moren min skulle ha kontroll, men jeg tror de som vil skjønne hva jeg mener skjønner hva jeg mener:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!