Skrevet av Emne: NYHET! Benkpressforbund - RAW!  (Lest 39982 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #165 : 30. mai 2008, 22:42 »
Mest sannsynlig vil ikke dette kreve mer enn ett forslag på NSF's ting.

Veldig rart at det ikke har kommet. De som har de steileste meningen i forhold til dagens reglement stiller jo pokker ikke opp på tinget  Shocked

Mye lettere å sitte på TF (som ikke er tilknyttet NSF på noen som helst måte  ::huh2:Smiley i ettertid å klage!  what
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #166 : 30. mai 2008, 23:44 »
Personlig synes jeg at man kunne ført egne raw rekorder innenfor det nåværende styrkeløftforbundet.
Hvor vanskelig vil dette være?  what
I en protokoll kan det føres på om utøveren brukte utstyr eller ikke. Ingen sak for dommerene å holde styr på dette.

det er nøyaktig det jeg sa din bitch!!! hihi Wink eneste grunnen til at NSF skulle sagt nei til dette ville vært for å tvinge folk til å kjøpe utstyr... Hvem er det som tjener på salg av utstyr?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #167 : 31. mai 2008, 00:12 »
det er nøyaktig det jeg sa din bitch!!! hihi Wink eneste grunnen til at NSF skulle sagt nei til dette ville vært for å tvinge folk til å kjøpe utstyr... Hvem er det som tjener på salg av utstyr?

Ja nå sier vi jo nøyaktig det samme  :Smiley
Jeg har naturligvis ikke hatt noe spesielt ønske om å at det skal føres egne raw rekorder, forholder meg til det internasjonale forbundet hvor det løftes med utstyr. Jeg vet hva jeg tar uten utstyr, trener jo uten ca. 99 % av alle økter uten så...  Smile
Og jeg vet sånn ca. hva de beste tar uten utstyr, når vi snakker om de Norske i alle fall. Spennende nok, men bryr meg lite i det store og hele, så lenge de seriøse mesterskapsløfterene bruker utstyr.

NSF-styret sentralt skal bare forholde seg til gjeldene ting vedtak. Dersom noen hadde fremmet forslag og demokratiet hadde stemt for raw løfting, ville dette blitt gjenomført nasjonalt.
Folk får møte opp på tinget å stemme. Meninger ytrer av de som ikke engang er medlemmer av styrkeløftforbundet har dessverre veldig liten gjennomslagskraft. Det vil ikke medføre endringer! Syting over skjorten har vært tilstedeværende på TF helt siden den kom, antall aktive benkpressere har økt like herlig.

Dette nye forbundet kommer neppe til å kobles i hop med styrkeløftforbundet.
Noen er fornøyd med dette, andre synes det er trist.
At forholdene vil være de samme, minus benkpresskjorte, er jeg helt sikker på at de ikke vil være.
Og det var vel kanskje målet  what





Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #168 : 31. mai 2008, 00:15 »
At forholdene vil være de samme, minus benkpresskjorte, er jeg helt sikker på at de ikke vil være.
Og det var vel kanskje målet  what

Men gleder du deg til å kunne ta del i _enda_ flere konkurranser, hvor du kan konkurrere mot andre og deg selv, uavhengig av hvem de andre er? Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #169 : 31. mai 2008, 00:29 »
*slettet* helt uinterressant off-topic innlegg.

VargThor: konkurranser i dette nye forbundet hadde jeg antagelig sett på, men ikke deltatt i. Men man skal aldri si aldri.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #170 : 31. mai 2008, 00:39 »
Mangen sier det er urettferdig å løfte med utstyr, for det beviser ikke den sanne styrke. Men hva når en "gutt" på 19-20år, 120+kroppsvekt, med mageruter, stiller i en konkuranse, og løfter 230+ kg. Vil det være den sanne styrken?
Hva er den sanne styrken til en 17 åring, på 130+kroppsvekt som løfter enormt mye? 
Passion trumps fucking everything!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #171 : 31. mai 2008, 00:43 »
Hva er den sanne styrken til en 17 åring, på 130+kroppsvekt som løfter enormt mye? 

Tenkte det samme (CYC), men da får man sikkert bare "test-kortet" slengt i trynet. Uansett så syntes jeg det blir for dumt å avstå pga antakelser om dop.

Som sagt - man burde være glad for nye muligheter til å konkurrere. De som blir med syntes det sikkert er moro, så får resten sitte hjemme med skjorta si.

Personlig skal jeg sitte hjemme og syte over at jeg ikke er sterk nok - skjorte eller ikke.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Opptrappen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #172 : 31. mai 2008, 01:23 »
Noen som vet når og hvor første stevne blir holdt? vil mere enn gjerne vite hva folk på min alder løfter(ungdomsklassen) og ellers generelt:D
Vekt: 107 kg
Høyde: 193
Personlige raw rekordar:
Benk 180 
bøy 230
mark 262,5

Utlogget StrongBad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #173 : 31. mai 2008, 01:40 »
I Danmark findes der udstyrsfrie stævner under DSF som er under IPF.
Der er et bænkpres stævner med seperat udstyrsfri del og et styrkeløftstævne ditto.
Derudover findes der et rent udstyrsfrit udendørs stævne.
Der findes uofficielle rekordlister på forbundets hjemmeside, forbundets dommere dømmer og løftere dopingtestes,

/Niels

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #174 : 31. mai 2008, 09:42 »
Hva er den sanne styrken til en 17 åring, på 130+kroppsvekt som løfter enormt mye? 
Den sanne styrken vil være max kg for den aktuelle løfter uten benkskjorte og uten bruk av doping prepperater.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #175 : 31. mai 2008, 13:42 »
Veldig rart at det ikke har kommet. De som har de steileste meningen i forhold til dagens reglement stiller jo pokker ikke opp på tinget  Shocked

Mye lettere å sitte på TF (som ikke er tilknyttet NSF på noen som helst måte  ::huh2:Smiley i ettertid å klagewhat

Velkommen til organisasjonslivet!! Smiley

Jeg har ukentlig en drøss med slike karer på telefonen....  Anoying!  Angry


Vil en ha endringer så må en pokker i meg finne seg i å engasjere seg der de demokratiske besluttningene tas! Å sitte og suttre på sidelinja er i hvertfall dødfødt!
Gjør en et skikkelig forarbeide så er det, om ikke annet, utrolig hva en kan utrette. Ting tar ofte tid å endre, men innsatsen må en uansett legge ned om en virkelig ønsker endringer.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

bad-boy

  • Gjest
Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #176 : 31. mai 2008, 18:12 »
en ting jeg vill si,at ingen er dopet før det motsatte er bevist..man skal ikke si noen er dopet uten at man vet det..ferdig med det..hva sannsynlighten er driter jeg i...enten så er man tatt for doping eller så er man ikke!!

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #177 : 31. mai 2008, 18:17 »
en ting jeg vill si,at ingen er dopet før det motsatte er bevist..man skal ikke si noen er dopet uten at man vet det..ferdig med det..hva sannsynlighten er driter jeg i...enten så er man tatt for doping eller så er man ikke!!
Og jeg har aldri fått en fartsbot, så jeg har heller aldri kjørt for fort...  :Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #178 : 31. mai 2008, 19:24 »
Og jeg har aldri fått en fartsbot, så jeg har heller aldri kjørt for fort...  :Smiley

jepp,ingen kan påstå du har det vertfall Wink

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: NYHET! Benkpressforbund - RAW!
« #179 : 31. mai 2008, 20:20 »
Dette blir spennende. Hvorfor starter de ikke opp et forbund som også løfter bøy og mark når de først er i gang? Er det bare gamlinger som kun orker å ligge på benken?  Smiley Kommer forbundet til å gå under NIF? Eller blir det et "doping" forbund?

Nå er det ikke slik at utøver i et forbund nødvendigvis er "dopere" bare fordi de ikke konkurrerer i regi av NIF. En vet da veldig lite om dette forbundet ennå (iallefall har jeg kun skummet gjennom dette så langt). De står fritt til å legge seg på samme nivå av testing som andre organiserte forbund (hvis de står utenfor) ... sågar kan de tom innføre et tøffere testregime? Uansett, så er utøvere rene til det motsatte er bevist.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!