Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580961 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2085 : 07. april 2012, 07:14 »
"Påskemorgen slukker sorgen" er refrenget i en av påske sangene.  Så logget en på da med morgenkaffen i hånda med intensjon om en trivelig påskemorgen(Tro det eller ei, det finnes faktisk folk her i tråden som er våken før 15:00).  Og hva blir da slengt i fleisen på en?  Jo, innlegg fra Pungen OG Rulatoren, grunn nok til å sette kaffen i vrangstrupen!

Om dette skal slukke sorgen så kan du kalle meg paven.  Dette TENNER sorgen.

Uansett, jeg får skride tilverks:

Er det noen som burde begynne å trene hjernen, er det deg.  Det skal dog sies at de naturlige forutsetningene er rimelig katastrofale.Jeg vil ikke si det.  At du tar feil, er vel snarere å forvente.

Alt dette er sant, Pungen hadde ikke akkurat hatt vondt av litt hjernegymnastikk.  Slik at intelligensen hans i det minste hadde gått over en IQ på 60.

At Pungen tar feil er også sant, Hver gang Pungen poster her i tråden, så skriver han noe som er feil.

Du posta ett intelligent og innsiktsfullt innlegg Rulatoren.

Hvilket bringer meg til mitt neste punkt:  Jeg NEKTER å tro at du klarer å skrive noe så bra som det du nettop skrev.  Du har mest sannsynligvis leid inn noen til å diktere det for deg da innlegget  holder en langt høyere kvalitet enn smørja du vanligvis pisser ut her i tråden.

Avslørt!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2086 : 07. april 2012, 11:45 »
"Påskemorgen slukker sorgen" er refrenget i en av påske sangene.
Salmen Påskemorgen slukker sorgen har ikke noe refreng, ditt kunnskapsløse naut.  Hold deg til Celine Dion og Bordellmammas visor.  Det er musikk for deg.
Sitat
Så logget en på da med morgenkaffen i hånda med intensjon om en trivelig påskemorgen(Tro det eller ei, det finnes faktisk folk her i tråden som er våken før 15:00).
Det stemmer, men du er ikke blant dem.  At du går rundt på to bein før kl. 15:00 betyr ikke at du er våken.  Det kreves et minimum av nevral aktivitet for at man skal kunne kalle seg våken.
Sitat
Og hva blir da slengt i fleisen på en?  Jo, innlegg fra Pungen OG Rulatoren, grunn nok til å sette kaffen i vrangstrupen!
Dette er jeg faktisk enig i.  Innlegg fra Pungen og Rulatoren representerer de to mulige yttergrensene når det gjelder kvalitet.  Det er forståelig at du blir svimmel når du ser rumpetrollkvalitet og Ibsenkvalitet sammenstilt på denne måten.

Sitat
Om dette skal slukke sorgen så kan du kalle meg paven.  Dette TENNER sorgen.
Skal jeg kalle deg Ratzinger?  Det er jo bare enda en fornærmelse å bli sammenliknet med den reaksjonære tullingen der.

Sitat
Uansett, jeg får skride tilverks:

Alt dette er sant, Pungen hadde ikke akkurat hatt vondt av litt hjernegymnastikk.  Slik at intelligensen hans i det minste hadde gått over en IQ på 60.

At Pungen tar feil er også sant, Hver gang Pungen poster her i tråden, så skriver han noe som er feil.

Du posta ett intelligent og innsiktsfullt innlegg Rulatoren.
Tusen takk, pestloppa.  Du er ikke akkurat noe sannhetsvitne når det gjelder kvalitet, men takk likevel.

Sitat
Hvilket bringer meg til mitt neste punkt:  Jeg NEKTER å tro at du klarer å skrive noe så bra som det du nettop skrev.  Du har mest sannsynligvis leid inn noen til å diktere det for deg da innlegget  holder en langt høyere kvalitet enn smørja du vanligvis pisser ut her i tråden.

Avslørt!
Ja, ja, ja, jeg innrømmer det!  Jeg har ansatt et par gnomer her som skriver en del av innleggene mine.  Grunnen er at kvaliteten må justeres såpass mye NED at dere klinkolfene skal fatte noe som helst av innholdet.  Men kvaliteten er nok stadig for høy, er jeg redd.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2087 : 07. april 2012, 17:23 »
Den første forumbrukeren som poster et innlegg etter dette har liten tiss.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget NMvinnern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2088 : 07. april 2012, 17:26 »
hello mr magnus. hvordan gårre

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2089 : 07. april 2012, 20:30 »
Den første forumbrukeren som poster et innlegg etter dette har liten tiss.
KORREKTUR: Den forumbrukeren som postet innlegget over har liten tiss.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2090 : 10. april 2012, 23:32 »
Jeg har virkelig gått inn i meg selv de siste dagene og tenkt mye på denne tråden.  Taktikk, strategi, elimineringsmetoder osv.

Og jeg må innrømme at elimineringsrunden som jeg tenkte å starte muligens er mer enn hva selv jeg makter å gape over.  Det skal VELDIG mye til for faktisk å eliminere brukere her i tråden kun med ord.  De eneste som jeg tror jeg faktisk har eliminert er Marmarius og Execute.  Og siden de har fauna status så teller ikke det.

Slik jeg ser det er den eneste måten jeg kan klare dette på, å bli moderator her på forumet, jeg vil da umiddelbart gå igang med å eliminere utskjellingsmotstandere simpelthen ved å slette profilene deres.

Må da spørre den gemene hop:  Hvordan oppnår man moderator status?  Hvordan skal jeg gå fram?  Er det noen her som er på godfot med administrasjonen på TF slik at de kan legge inn ett godt ord for meg?

Alle hjelp mottas med takk.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2091 : 10. april 2012, 23:57 »
Må da spørre den gemene hop:  Hvordan oppnår man moderator status?  Hvordan skal jeg gå fram?  Er det noen her som er på godfot med administrasjonen på TF slik at de kan legge inn ett godt ord for meg?
Vil anta at det å poste i andre tråder enn utkjellingstråden hadde vært ett steg i riktig retning, ellers forundrer det meg at du i det hele tatt er aktiv på dette forumet da det ikke virker som om du har løftet en vekt på 2?+ år.
8*145/7*80/7*135

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2092 : 11. april 2012, 20:37 »
Vil anta at det å poste i andre tråder enn utkjellingstråden hadde vært ett steg i riktig retning, ellers forundrer det meg at du i det hele tatt er aktiv på dette forumet da det ikke virker som om du har løftet en vekt på 2?+ år.
Hva er dette for noe hjernedødt vrøvl?  Din megaidiot.  En post fra Pestloppa er alltid et steg i feil retning, uansett hvor han poster hen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2093 : 11. april 2012, 20:50 »
Jeg har virkelig gått inn i meg selv de siste dagene og tenkt mye på denne tråden.  Taktikk, strategi, elimineringsmetoder osv.
Ikke skryt på deg at du har tenkt.  Du satt vel og klødde deg i treskallen din mens du så deg i speilet og syntes at du så fyktelig intelligent ut.

Sitat
Og jeg må innrømme at elimineringsrunden som jeg tenkte å starte muligens er mer enn hva selv jeg makter å gape over.  Det skal VELDIG mye til for faktisk å eliminere brukere her i tråden kun med ord.  De eneste som jeg tror jeg faktisk har eliminert er Marmarius og Execute.  Og siden de har fauna status så teller ikke det.
Dette har du rett i.  Jeg tipper at Marmarius og Execute slikker sårene, og trøster seg med kalvegodt eller smågrispellets akkurat nå.

Sitat
Slik jeg ser det er den eneste måten jeg kan klare dette på, å bli moderator her på forumet, jeg vil da umiddelbart gå igang med å eliminere utskjellingsmotstandere simpelthen ved å slette profilene deres.
Dette gir meg uhyggelige assosiasjoner.  Det gir meg visjoner om et samfunn der du ikke bare er moderator på treningsforum, men også diktator og allmektig statsleder.  Det er IKKE en hyggelig tanke.  Jeg er sart og sensitiv, og du burde ikke utesette meg for sånt materiale for framtidige mareritt.

Sitat
Må da spørre den gemene hop:  Hvordan oppnår man moderator status?  Hvordan skal jeg gå fram?  Er det noen her som er på godfot med administrasjonen på TF slik at de kan legge inn ett godt ord for meg?

Alle hjelp mottas med takk.
Din plan er nytteløs av tre grunner:
 * Ingen i utskjellingstråden er på godfot med noen som helst,
 * Vi kan ikke legge inn et godt ord for deg,
 * Vi ville ikke gjort det om vi hadde kunnet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2094 : 13. april 2012, 02:23 »
Vil anta at det å poste i andre tråder enn utkjellingstråden hadde vært ett steg i riktig retning, ellers forundrer det meg at du i det hele tatt er aktiv på dette forumet da det ikke virker som om du har løftet en vekt på 2?+ år.

Slå PÅ hjernen før du aktiverer kjeften kanskje?  Hvor hardt var det egentlig mora di slo deg i hodet da du ble født??  Det måtte ha vært ganske hardt for det er ganske tydelig at du henger ganske langt etter.

Selvfølgelig skriver jeg 90% av innleggene mine i utskjellingstråden, det er fordi det er denne tråden som holder den høyeste kvaliteten på hele forumet.  Ikke tolk det dithen at kvaliteten i tråden er bra, kvaliteten er så lav at den går av skalaen,  dog utrolig nok bedre enn det vanlige forumet, tolk det som at resten av forumet har gått rett i dass.

Jeg trener 3-6 ganger i uka, det kommer ann på hva slags Sheiko eller Dietmar program jeg trener.  Persene mine ble satt sommeren 2010.  Har vært forfulgt av uflaks siden den gang, satt inn feil % intervaler i programmet og blitt overtrent osv.  Likevel skal jeg sette 75 i benken innen utgangen av 2012, kombinert med en styrketotal over 300 kg.  På livstidsbasis annser jeg ikke 100 i benk som en umulighet heller.  Prøv å stopp meg.


Dette har du rett i.  Jeg tipper at Marmarius og Execute slikker sårene, og trøster seg med kalvegodt eller smågrispellets akkurat nå.


Vi får håpe at det er vondt der de er nå, de fortjener det.


 Det gir meg visjoner om et samfunn der du ikke bare er moderator på treningsforum, men også diktator og allmektig statsleder. 

FY faen Rulatoren, ante ikke at du kunne finne på en så genial ide.  Diktator i mitt eget land!  Til og med bedre enn moderator på TF det.  Hadde jeg fått diktator status så vet jeg iallefall hva jeg ville gjort:  Nemmelig realisert drømmen min om å slette samtlige profiler i utskjellingstråden.  Eliminere dem, en gang for alle, for deretter å nyte seieren.  Rulatoren ryker først.

Honnør for den gode ideen!

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2095 : 13. april 2012, 21:28 »
Det jeg virkelig har problemer med å forstå er hvorfor dere ikke er ute og drikker karsk istedetfor Cheesy
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2096 : 13. april 2012, 21:48 »
Det jeg virkelig har problemer med å forstå er hvorfor dere ikke er ute og drikker karsk istedetfor Cheesy
Det er neppe det eneste som du har problemer med å forstå.  Du har nok problemer med å forstå omtrendt alt i universet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2097 : 13. april 2012, 22:23 »
FY faen Rulatoren, ante ikke at du kunne finne på en så genial ide.  Diktator i mitt eget land!  Til og med bedre enn moderator på TF det.  Hadde jeg fått diktator status så vet jeg iallefall hva jeg ville gjort:  Nemmelig realisert drømmen min om å slette samtlige profiler i utskjellingstråden.  Eliminere dem, en gang for alle, for deretter å nyte seieren.  Rulatoren ryker først.

Honnør for den gode ideen!

Du reagerer akkurat sånn som Beistet og Fleksnes har reagert når de har sett en beskrivelse av et antisosialt og psykopatisk scenario.  De har syntes at det har vært en knallide.  Sånne som dere er en trussel mot resten av verden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2098 : 14. april 2012, 08:02 »
Å herre jesus...

Gikk nettop opp for meg at jeg har holdt på med dette siden omlag juletider. 

Må si at jeg har blitt pisslei av å skrive tøv, vas, svada og tull her i tråden.  Skal vedgi at det tidvis har vært litt artig men herrefred jeg gidder ikke holde på med dette i flere år heller.

Jeg takker for meg.

Rulatoren ville jeg skulle starte elimineringsrunden, og jeg starter den NÅ, og første offer er meg.

Kos dere videre Grin
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2099 : 14. april 2012, 11:08 »
Å herre jesus...

Gikk nettop opp for meg at jeg har holdt på med dette siden omlag juletider. 

Må si at jeg har blitt pisslei av å skrive tøv, vas, svada og tull her i tråden.  Skal vedgi at det tidvis har vært litt artig men herrefred jeg gidder ikke holde på med dette i flere år heller.

Jeg takker for meg.

Rulatoren ville jeg skulle starte elimineringsrunden, og jeg starter den NÅ, og første offer er meg.

Kos dere videre Grin
Men har du ikke merket hvor deilig det er å gi alle suppegjøkene rundt deg huden full?  Dessuten har denne tråden en nyttig funksjon i samfunnet vårt.  Det er så mye og så mange som fortjener en solid skyllebøtte at en utskjellingstråd er påkrevd.  Inntrykket bare forsterkes av at flere av de verste tullingene selv skriver i denne tråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!