Skrevet av Emne: Modern Bcaa - USP LABS  (Lest 15320 ganger)

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Modern Bcaa - USP LABS
« : 05. september 2011, 12:38 »
Navn:
Modern Bcaa - USP labs

Smak:
White Rasperry/Grape Bubblegum

Konsistens:
Som saft, veldig lett blandelig.

Fordøyelighet:
Smaken er ikke kjempegod, smaker som en typisk PWO. Anbefaler Grape Bubblegum fremfor White Rasperry.

Totalvurdering:
Jeg syns dette er et kjempeprodukt! Jeg tar 2 scoops (slik som anvist på boksen, 10g) etter trening og føler at dette gir meg en skikkelig bra start på restutisjonen. Produktet er 8-1-1 og ikke 2-1-1 som de fleste bcaa produktene. Etter at jeg begynte å kjøre på med dette etter trening er ikke kroppen min like sliten og støl dagen etterpå. Anbefales på det sterkeste!

Pris:
349kr for 400g på GG.
Power Bodybuilding!

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Modern Bcaa - USP LABS
« #1 : 11. september 2011, 00:07 »
Navn:
Modern Bcaa - USP labs

Smak:
White Rasperry/Grape Bubblegum

Konsistens:
Som saft, veldig lett blandelig.

Fordøyelighet:
Smaken er ikke kjempegod, smaker som en typisk PWO. Anbefaler Grape Bubblegum fremfor White Rasperry.

Totalvurdering:
Jeg syns dette er et kjempeprodukt! Jeg tar 2 scoops (slik som anvist på boksen, 10g) etter trening og føler at dette gir meg en skikkelig bra start på restutisjonen. Produktet er 8-1-1 og ikke 2-1-1 som de fleste bcaa produktene. Etter at jeg begynte å kjøre på med dette etter trening er ikke kroppen min like sliten og støl dagen etterpå. Anbefales på det sterkeste!

Pris:
349kr for 400g på GG.
1) Hvor mye vann pleier du å blande det ut med? Har du prøvd mer eller mindre enn det som er anbefalt? Personlig foretrekker jeg å blande det ut minst mulig og bare bøtte det ned, for det smaker jo som regel ikke spesielt digg... Får du blandet det godt ut selv om du bruker mindre enn de anbefalte 6 dl?
2) Hvorfor velger du å ta det ETTER trening når GG anbefaler at det skal drikkes UNDER trening? Jeg bare spør...

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Modern Bcaa - USP LABS
« #2 : 11. september 2011, 15:47 »
1) Jeg blander det i 7 dl syns det smaker best sånn.
2) Har brukt det etter trening, men har nå startet å bruke mens jeg trener. Synes det er godt å drikke på trening når jeg blander det med mye vann.
Power Bodybuilding!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!