Skrevet av Emne: Hvorfor så sinte?  (Lest 23639 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hvorfor så sinte?
« #120 : 21. august 2006, 14:21 »
Du har helt sikkert rett. Vi kan helt sikkert ikke nekte noen å melde seg inn i atletklubben, men vi kan nok regulere hvor mange vi lar kjøpe treningstid på vårt lokale, da anntal mennesker som kan trene der reguleres av størrelsen på klubblokalet. Smiley

Hvis en doper vil melde seg inn i en styrkeløftklubb, så velbekomme... han ryker på første test... Hvilken grunn de skulle ha til å melde seg inn i NSF må du nesten forklare meg bedre...


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hvorfor så sinte?
« #121 : 21. august 2006, 17:24 »
Hvis dere har en ordning der medlemmene må undertegne antidopingkontrakt når de melder seg inn, tar jeg av meg hatten for dere. Dette er i tilfelle meget bra. Hvis ikke melder han seg inn i klubben for å trene i klubben - ikke for å delta på stevner. Han er ikke registrert i NSF, bare i klubben. Dette gjelder forøvrig mange av de som er dømt og belastet NSF opp gjennom årene. Har dere utelukket denne muligheten, er det veldig bra.
Alle medlemmer undertegner antidopingkontrakt, ja! Selv de som ikke konkurrerer.

Men vi har også enkelte som BARE er innom og trener, som ikke er klubbmedlemmer.. (ca 10 stk) som ikke signerer antidopingkontrakt, men i henhold til  NIF lover kan de plukkes ut til test så lenge de trener sammen med oss. Smiley

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Hvorfor så sinte?
« #122 : 21. august 2006, 17:29 »
Sitat fra aktiviteten:

Hvor kommer steroider fra?
Hvordan kommer det inn til landet?
Hvordan selges det?
Hvordan brukes det?
Hva skjer om du ikke betaler?

og jeg sier...
hvor ble brødet oppfunnet hen?
Hva skjer om du ikke betaler, men går ut av butikken med brødet under armen?
hva skjer om du blir stoppet, men allikevel ikke betaler for det? (bot/inkasso.../fengsel?)

du kan bare ikke trekke paraleller slik helt uten videre.. greit nok at noe steroider blir importert av personer som ligger litt i gråsonen, men allikevel.....!

de eneste personene (nesten) jeg er enige med her i denne diskusjonen er Hitman og expedite....


Hva i all verden betyr dette? Huh  Vil du svare på spørsmålene jeg stilte så får du gjøre det og ikke dra  brød inn i debatten.  Dette er ikke å trekke paraleller. Skjønner du har sett at andre har brukt det utrykket, men det brukes altså ikke i denne sammenhengen. :Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hvorfor så sinte?
« #123 : 21. august 2006, 22:35 »
Sitat fra aktiviteten:

Hvor kommer steroider fra?
Hvordan kommer det inn til landet?
Hvordan selges det?
Hvordan brukes det?
Hva skjer om du ikke betaler?

og jeg sier...
hvor ble brødet oppfunnet hen?
Hva skjer om du ikke betaler, men går ut av butikken med brødet under armen?
hva skjer om du blir stoppet, men allikevel ikke betaler for det? (bot/inkasso.../fengsel?)

du kan bare ikke trekke paraleller slik helt uten videre.. greit nok at noe steroider blir importert av personer som ligger litt i gråsonen, men allikevel.....!

Denne synes jeg var meget bra i denne debatten,skikkelig fin sammenligning.. Tongue
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Hvorfor så sinte?
« #124 : 22. august 2006, 21:29 »
Jeg ville egentlig bare poengtere hvor latterlig langt det går an å strekke ting for å sammenlikne det med noe som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt....!
for det er det folk gjør her hele tiden.. trekker paraleller mellom tunge narkotiske stoffer og AAS.. helt sjukt spør du meg. 99% av AAS brukerene er høyst normale og oppegående mennesker, som generelt sett har etter mitt synspunkt en mye sunnere livsstil enn resten av norge.

for å si det sånn; jeg skyter heller 500mg testo i uka, enn å spise drittmat hver dag, eller røyke en 20 pakning daglig....

Hva med å holde seg unna testo i tillegg? Må jo ikke ta testo selv om du ikke røyker eller ikke spiser drittmat.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hvorfor så sinte?
« #125 : 22. august 2006, 22:17 »
Jeg ville egentlig bare poengtere hvor latterlig langt det går an å strekke ting for å sammenlikne det med noe som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt....!
for det er det folk gjør her hele tiden.. trekker paraleller mellom tunge narkotiske stoffer og AAS.. helt sjukt spør du meg. 99% av AAS brukerene er høyst normale og oppegående mennesker, som generelt sett har etter mitt synspunkt en mye sunnere livsstil enn resten av norge.

for å si det sånn; jeg skyter heller 500mg testo i uka, enn å spise drittmat hver dag, eller røyke en 20 pakning daglig....
Tja..nå er det vel ulovlig å importere,selge og oppbevare større kvanta av AAS,det er det vel ikke med brød etter det jeg vet.
Uansett synes jeg det er værre å støtte organisert kriminalitet enn det å spise "drittmat"...så fremt at ikke AAS kommer fallende fra himmelen fra en eller annen "gud"... Tongue

Tviler på at mange er så syk at de får resept på AAS..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: Hvorfor så sinte?
« #126 : 22. august 2006, 22:21 »

for å si det sånn; jeg skyter heller 500mg testo i uka, enn å spise drittmat hver dag, eller røyke en 20 pakning daglig....

Det er det mest barnslige inlegget jeg har lest på TF , gratulerer, du får en honnør for den..
Finn fem feil.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hvorfor så sinte?
« #127 : 22. august 2006, 22:27 »


du kan bare ikke trekke paraleller slik helt uten videre..


for å si det sånn; jeg skyter heller 500mg testo i uka, enn å spise drittmat hver dag, eller røyke en 20 pakning daglig....

Ehm... Jaja, håper du skjønner selv at denne setningen ble for tåpelig. Din mening her blir vel egentlig lite relevant, ettersom det er idiotisk å trekke paraleller her ettersom ene delen har bare bivirkninger (og enkelte psykiske positive virkninger) mens andre har bivirkninger og positive virkninger. Ville du fortsatt med sprøyter om drittmat eller en 20 pakning hver dag gidde deg de samme positive virkningene som steroider? Tror neppe det...

Ps: Verden er mer en enten eller, om du tenker enten det ene eller det andre ondet og heller det ene siden det andre er like gale (istedenfor å si nei til begge deler :p) så holder ikke helsa lenge om du har en liten porsjon uflaks innblandet.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Hvorfor så sinte?
« #128 : 30. august 2006, 09:37 »
Når det gjelder organisert idrett der dopingbruk er ulovlig så ER det ulovlig, PUNKTUM. Jeg skulle så gjerne ha sett en slik lov hos NKF-IFBB også, men jeg tror nok ikke det vil skje.

AMEN!!

Soje

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hvorfor så sinte?
« #129 : 31. august 2006, 23:53 »
Sammenhengen mellom hasjbruk og utvikling av schizofreni og andre psykotiske lidelser (samt klare tegn til hjerneskade bedømt vha. PET/SPECT-scanning) har det de siste årene kommet mye dokumentasjon på. Artikkelen nedenfor er fra 2004 og gir en kort oppdatering på forskningen som er gjort, og diskusjon av de ulike hypotesene:

Cannabis use and psychotic disorders: an update.Hall W, Degenhardt L, Teesson M.
Office of Public Policy and Ethics, Institute for Molecular Bioscience University of Queensland Australia. w.hall@imb.uq.edu.au

This paper evaluates three hypotheses about the relationship between cannabis use and psychosis in the light of recent evidence from prospective epidemiological studies. These are that: (1) cannabis use causes a psychotic disorder that would not have occurred in the absence of cannabis use; (2) that cannabis use may precipitate schizophrenia or exacerbate its symptoms; and (3) that cannabis use may exacerbate the symptoms of psychosis. There is limited support for the first hypothesis. As a consequence of recent prospective studies, there is now stronger support for the second hypothesis. Four recent prospective studies in three countries have found relationships between the frequency with which cannabis had been used and the risk of receiving a diagnosis of schizophrenia or of reporting psychotic symptoms. These relationships are stronger in people with a history of psychotic symptoms and they have persisted after adjustment for potentially confounding variables. The absence of any change in the incidence of schizophrenia during the three decades in which cannabis use in Australia has increased makes it unlikely that cannabis use can produce psychoses that would not have occurred in its absence. It seems more likely that cannabis use can precipitate schizophrenia in vulnerable individuals. There is also reasonable evidence for the third hypothesis that cannabis use exacerbates psychosis.


Tenk om alle andre som har psykiske lidelser har det fordi de IKKE har brukt hasj...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hvorfor så sinte?
« #130 : 01. september 2006, 00:19 »
I følge wikipedia så kan schizofreni føre til vrangforestillinger. Hvis det er korrekt at bruk av hasj kan føre til schizofreni så har jeg da et forslag for å få pro-dopingfolkene til å skifte mening. Gi dem store mengder med hasj. Siden de før de fikk hasjen mente at dopingbruk var OK, så vil en vrangforestilling i forhold til dette kunne føre til at de mener at doping ikke er OK. Da er vi kvitt problemet.  Eventuelle problemer de måtte oppleve senere kan løses ved gratis metadon.

Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!