Skrevet av Emne: Gym observasjoner!  (Lest 62386 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #150 : 02. mars 2006, 17:14 »
Å løfte vekter må ikke være kjipt for dem som jobber der, for det er jo jobben dems. Så bare glem å legge tilbake vektene, det er JOBBEN dems.
I en arbeidsplass skal man gjøre JOBBEN SIN.

Det jeg syntes er irriterende er bolere eller svære klumper som tror de eier hele stedet, folk som venter ti min mellom hver sett. Dumme folk som jobber der som leker så jævli deilige, div andre folk som trener der også. Og MYYYE mer.
Det er kanskje en grunn til at de HAR 10min pause mellom hvert sett!!
Styrkeløftere f.eks.,men de er vel bare store bolerklumper i dine øyne..
Men til sist så går det jo an å spørre om å kjøre imellom?!Men etter som de er så svære spørs det vel om du tør!! :Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #151 : 03. mars 2006, 20:32 »
Å løfte vekter må ikke være kjipt for dem som jobber der, for det er jo jobben dems. Så bare glem å legge tilbake vektene, det er JOBBEN dems.
I en arbeidsplass skal man gjøre JOBBEN SIN.


Du antar feilaktig at folk flest er like evneveike som deg selv -- for de fleste av oss er det å legge noen vektskiver/manualer på plass en svært enkel sak som går ganske så automatisk. Vel å merke lever vi i et moderne samfunn med arbeidsdeling, men det forventes likevel at brukere av et gym (som mer eller mindre representerer tversnittet av befolkningen) er i stand til såpass. Dette handler forsåvidt også i stor grad om folkeskikk.

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #152 : 03. mars 2006, 22:42 »
Jeg mener det er ren høflighet i å legge vektene på plass. Er rett som det er jeg må løfte på plass de klassiske 15, 18,5 og 20kg hantlene som ungdommen kaster rundt seg (i og for seg er ikke eldre noe flinkere heller). Går jeg forbi en vektstang som noen har satt i fra seg så går jeg faktisk bort og losser den.

Jeg kan ikke forvente andre gjør det, men jeg kan ikke klage hvis jeg ikke gjør en innsats selv.

Så moralen er: RYDD OPP ETTER DEG ELLER TREN HJEMME

Utlogget supersettman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #153 : 03. mars 2006, 23:16 »
Jeg rydder faktisk manualer på plass mellom pausene, det er min måte å oppnå god karma, siden jeg ellers svært sjelden får muligheten..

 >Cheesy

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #154 : 03. mars 2006, 23:48 »
Supersettman, også kjent som andreassk, forteller at han får god karma av å rydde opp etter seg. Men hvordan går det med karmaen når han trosser HITmans forvisning til "Forum for tenåringer"?

Supersettman var nemlig så uheldig å sende en PM til undertegnede vedrørende en annen tråd, der andreassk ble spurt om noe.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #155 : 04. mars 2006, 02:43 »
synes det er litt morsomt å se to nye gutter/menn, hvor han ene er helt tydelig den "erfarne" og han andre skal bli lært opp.
Nå prøver jeg ikke å dømme etter kroppstype, men han som er "personlig trener" er alltid den mest breiale og med så  høy fettprosent at armer og bryst skal se stort ut.

i dag var det to morsomme der.
"lærlingen" lå på benken og kjørte frenchpress da kameraten kommenterte måten han holdt stanga på eller noe, og skreik til han "du skal kjøre triceps! nå bruker du bare det leddet der!" og peker på albuen hans Cheesy
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #156 : 04. mars 2006, 15:23 »
For å si dette rett ut, så har JEG aldri sagt at JEG ikke rydder opp vektene etter trening. Jeg gjør faktisk det, jeg rydder opp vektene.
Men jeg mener en som er ansatt til å gjøre den jobben, sitter der i helsestudioet å gjør noe HELT ANNET er galt. Fordi det er jo jobben dems! For eksempel, hvorfor skal de som trener der sitte å spraye og tørke bort svette ifra en maskin som en annen person har brukt, når de sitter der å ikke gjør noe som helst. Jeg liker ikke å bruke stor tid av treningen min på å ta av og sette på ny vekter og der igjen ta de av igjen, når de forbaska idiotene som jobber der bare sitter på ræva og virkelig er ansatt til det! Jeg syntes det er galt, men jeg MÅ gjøre det likvel! Jeg setter alltid på plass vektene, men det betyr ikke at jeg liker det.

"kunsten med benkpress er å la stanga sprette skikkelig opp frå
brystkassa"

Det der er bare vondt for å si det sånn Tongue Har prøvd på det selv, er bare tull..

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #157 : 04. mars 2006, 15:29 »
Ting jeg ikke liker:
* Bicepsguttene på 14år.
* Alenemødrene på rundt 50 med tights og 7 nummer for små truser.
* Den single typen på 25år som går fram og tilbake i hele gymmet 5 ganger for å pushe ut brystkassa si og legge ann på jentene på 13.
* Alle som PROMPER.

Og til slutt, men ikke minst:
* Alle de som ikke ler av deg når du danser disco til den tragiske trance-versjonen av "Jeg kan være en venn.."

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #158 : 04. mars 2006, 15:46 »
Hei, J-King!

Jeg tror nok at fastlegen din vil kunne hjelpe deg med disse problemene!

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #159 : 04. mars 2006, 22:34 »
Hei, J-King!

Jeg tror nok at fastlegen din vil kunne hjelpe deg med disse problemene!

Vennlig hilsen
Nero

Og jeg tror du kunne tatt deg en tur ut av forumet, det kan du bidra med å gjøre dette forumet bedre Smiley

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #160 : 04. mars 2006, 23:01 »
Men jeg mener en som er ansatt til å gjøre den jobben, sitter der i helsestudioet å gjør noe HELT ANNET er galt. Fordi det er jo jobben dems! For eksempel, hvorfor skal de som trener der sitte å spraye og tørke bort svette ifra en maskin som en annen person har brukt, når de sitter der å ikke gjør noe som helst.
Jeg har ikke vært på et helsestudio der de har egne ansatte for å rydde vekter etter folk, jeg har derimot sett skilter og lapper bortetter veggene med
Rydd vektene etter deg!

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #161 : 04. mars 2006, 23:18 »
Jeg har ikke vært på et helsestudio der de har egne ansatte for å rydde vekter etter folk, jeg har derimot sett skilter og lapper bortetter veggene med
Rydd vektene etter deg!

Eller sunt, norsk bondevett som det også heter... Det burde strengt tatt ikke være nødvendig med slike skilt, tror de fleste ser på det som en selvfølge. Men, desverre ikke alle, føler med deg  Deal De få sekundene det tar å legge på plass etter seg, gjør tilværelsen på gymmet lettere for ALLE. Ikke noe særlig å ha gjester hjemme som lar det se ut som et bombet ....hus etter seg heller eller hur? Tipper at "ikke-rydderne" ikke syns noe særlig om å lete eter utstyret de skal ha selv heller? Rotehuer på gymmet gjenspeiler vel bare samfunnet generelt: Flere og flere tenker kun på seg selv, drit i alle andre! Derfor slike skilt.

Utlogget tors-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #162 : 05. mars 2006, 02:52 »
Det er ikke noe å diskutere en gang!! KLART man skal rydde vektene etter seg, det er en SELVFØLGE!!

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #163 : 05. mars 2006, 15:12 »
Det at det i det hele tatt blir diskutert er vel grunnen til at man kan rydde 3 ganger om dagen men at det fortsatt ser helt ille ut i slutten av dagen Wink

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #164 : 05. mars 2006, 15:23 »
Det at det i det hele tatt blir diskutert er vel grunnen til at man kan rydde 3 ganger om dagen men at det fortsatt ser helt ille ut i slutten av dagen Wink
Du kan jo tenke deg selv hvordan det ser ut hjemme til disse... Help
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!