Skrevet av Emne: TribuPlex 750????  (Lest 2148 ganger)

Utlogget The_dude

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

  • mmm trening
TribuPlex 750????
« : 08. september 2004, 15:13 »
Bestilte produkter fra power-sport.no nettopp...Siden det tok litt tid før pakken kom fikk jeg med produktet TribuPlex 750 bestående av 60 kapsler...

Noen som vet noe om TribuPlex 750, om det er lovlig osv...Står på boksen at det tilfører kroppen testosteron 100% naturlig..Står faktisk også at man får større seksuell lyst ved bruk av dette...

Synes ikke dette høres helt "lovlig" ut, så lurer på om det er lurt av meg å bruke dette??
Noen som vet noe mer om dette?

Her er en link til produktet fra USA: http://www.thexton.com.au/product.php?product_id=6131&category_id=167

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: TribuPlex 750????
« #1 : 08. september 2004, 15:26 »
Sjekk innholdsfortegnelsen. Hvis det bare inneholder tribulis terrestris er det helt lovlig... Står ikke på listen over dopingmidler til NIF eller WADA heller, så vidt jeg kan se. Er av legemiddelverket definert som et ikke reseptpliktig legemiddel på den såkalte urtelista. Tribulis tilfører ikke kroppen test, men øker vel produksjonen av LH, som igjen stimulerer kroppens egen produksjon av test. I hvertfall for de som har lave nivåer av testosteron er dette et bra produkt, så fremt det inneholder mye protodioscin, og så fremt det ikke er forurenset. Antar at det ikke er forurenset, siden det kommer fra en norsk leverandør.

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: TribuPlex 750????
« #2 : 08. september 2004, 15:29 »
Tilsvarende produkter som tribex 500 er ikke lovlig i Norge, men fås rett over grensa. Kjenner ikke til dette produktet, men regner med det er lovlig siden de selger det da.

Det er ikke bol, det stimulerer bare til økt testonivå. Kan sammenlignes med zma som f.eks selges på sunnkost, det og stimulerer til økte testonivå faktisk 30% ifølge pakningen Grin
Eat Lift Sleep

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: TribuPlex 750????
« #3 : 08. september 2004, 15:36 »
Tilsvarende produkter som tribex 500 er ikke lovlig i Norge

Kan du vise meg i hvilken forskrift det står at dette urte-produktet ikke er "lovlig i Norge"?

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: TribuPlex 750????
« #4 : 08. september 2004, 15:38 »
Nei det kan jeg ikke, vet bare det ikke kommer gjennom.
Eat Lift Sleep

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: TribuPlex 750????
« #5 : 08. september 2004, 15:46 »
Nei det kan jeg ikke, vet bare det ikke kommer gjennom.

Nei det kommer ikke gjennom hvis man kjøper det fra et land utenfor EU, men har du noengang opplevd at det har blitt stoppet fra feks Sverige eller Storbritannia? Nå er jo dette regelverket og praktiseringen av det mildt sagt uoversiktlig, men ihht. gjeldende bestemmelser skal det være helt greit å ta inn fra EØS området for eget forbruk, siden det ikke er et reseptpliktig legemiddel.
Det siste var ikke ment som en oppfordring til å bestille fra disse landene, for mitt inntrykk er at tollvesenet kan være litt uberegnelig. Hvis det er noen som har henvendt seg direkte til Tollvesenet om slike produkter fra EØS land, så er jeg takknemlig for info.

Utlogget ProB

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

SV: TribuPlex 750????
« #6 : 08. september 2004, 16:04 »


Nei det kommer ikke gjennom hvis man kjøper det fra et land utenfor EU, men har du noengang opplevd at det har blitt stoppet fra feks Sverige eller Storbritannia? Nå er jo dette regelverket og praktiseringen av det mildt sagt uoversiktlig, men ihht. gjeldende bestemmelser skal det være helt greit å ta inn fra EØS området for eget forbruk, siden det ikke er et reseptpliktig legemiddel.
Det siste var ikke ment som en oppfordring til å bestille fra disse landene, for mitt inntrykk er at tollvesenet kan være litt uberegnelig. Hvis det er noen som har henvendt seg direkte til Tollvesenet om slike produkter fra EØS land, så er jeg takknemlig for info.

Hei!

Vi har ikke kontaktet tollvesenet, men min overordnet (Ordin Larsen) har oversendt dokumentasjon og info over MRM Tribest til legemiddeltilsynet sammen med en del andre produkter for en stund tilbake.  Noen kom gjennom, mens andre ikke :/  .  TriBesten fikk vi klarsignal på å selge ettersom dosseringene på den var i følge regelverket.  Vi kommer til å legge ut TriBest`en i løpet av dagen for salg.

http://www.mrm-uk.com/detail.asp?id=11  MRM TriBest

Tribuplex kommer vi ikke til å ta inn forløpig, så du fikk sikkert denne tilsendt ved en feil av Ordin  blush . Vi skal sende ned en TriBest til deg.

mvh

Power-Sport

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: TribuPlex 750????
« #7 : 08. september 2004, 16:22 »


Hei!

Vi har ikke kontaktet tollvesenet, men min overordnet (Ordin Larsen) har oversendt dokumentasjon og info over MRM Tribest til legemiddeltilsynet sammen med en del andre produkter for en stund tilbake.  Noen kom gjennom, mens andre ikke :/  .  TriBesten fikk vi klarsignal på å selge ettersom dosseringene på den var i følge regelverket.  Vi kommer til å legge ut TriBest`en i løpet av dagen for salg.

http://www.mrm-uk.com/detail.asp?id=11  MRM TriBest

Tribuplex kommer vi ikke til å ta inn forløpig, så du fikk sikkert denne tilsendt ved en feil av Ordin  blush . Vi skal sende ned en TriBest til deg.

mvh

Power-Sport

Dette var interessante opplysninger!! Det er altså doseringene det kommer an på....Takk for svaret! Smiley

Utlogget ProB

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

SV: TribuPlex 750????
« #8 : 08. september 2004, 16:42 »


Dette var interessante opplysninger!! Det er altså doseringene det kommer an på....Takk for svaret! Smiley

Ikke ta meg på ordet nå, det er min overordnet som tar seg av slik. Supplere bare med deg jeg kan huske han nevnte Wink

Tror det beste er å ringe legemiddeltilsynet selv. Tror det er flere faktorer som spiller inn som hvor den er produsert, hvordan den er produsert osv....

Det er ikke lett å få ting godkjente har jeg forstått. Vet sjefen min svetter godt når vi får nye produkter som skal gjennom godkjenning.  Deal

mvh

ProB

Utlogget høvding

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • Wanna gain? forget the pain and TRAIN!
SV: TribuPlex 750????
« #9 : 09. september 2004, 01:15 »
Hei The Dude!
Det var jo bra at Power Sport lover deg en ny pilleboks som plaster på såret. Sånt liker vi!
Lykke til med treningen videre..  Kickass
-høvding Cheesy

Utlogget Platon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 84

SV: TribuPlex 750????
« #10 : 09. september 2004, 09:05 »
Hva er dagsdosen på Tribest da?
Ser det er 60 kapsler på 750 mg i esken.
Post coitum omne animal triste est

Utlogget ProB

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

SV: TribuPlex 750????
« #11 : 09. september 2004, 12:32 »
Hva er dagsdosen på Tribest da?
Ser det er 60 kapsler på 750 mg i esken.

2 kapsler fordelt på 2 forskjellige tidspunk.  Der er forruten litt diskusjon på dette, men begynn der og se hva kroppen din føler.




Utlogget The_dude

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

  • mmm trening
SV: TribuPlex 750????
« #12 : 09. september 2004, 20:42 »
Skal inn i marinen nå om 3 uker, vil de da finne for høyt testosteron nivå i kroppen ved en legesjekk og blodprøve ved daglig bruk av TribuPlex 750??

Kjipt å bli sendt hjem pga. dette lissom..

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: TribuPlex 750????
« #13 : 09. september 2004, 20:44 »
Nei det vil de ikke !!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: TribuPlex 750????
« #14 : 09. september 2004, 20:48 »
tviler på at de kommer til å sjekke uansett. (tribulus vil ikke heve test. eller lh nivåene dine over det som er normalt\innenfor normalen. respektive 10-40 og 2-12)
blir sikkert dyrt å sjekke hormonene til alle som kommer inn i militæret.
sjekker sikkert dop og aids og sånt.
husker ikke hvor nøye det var i førsteganstjenesten, men når jeg skulle til utlandet var det litt grundigere legesjekker.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!