Skrevet av Emne: økende vekter per sett  (Lest 1002 ganger)

Utlogget sletton

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

økende vekter per sett
« : 21. april 2010, 23:46 »
Hei. jeg er ganske fersk innenfor trening derfor prøver ta i mot så mange råd og tips jeg klarer og en venn av meg som jeg trener med som er en del større en meg trener med øknenede vekter som for eksempel at han starter med 30 kg per hantel, også neste sett 35 kg også neste sett 40 kg også på siste settet tar han øker til 45 kg og tar på en måte styrke trening ved at han klarer bare mellom 3-5

Dette gjør han på de fleste øvelsene dette at han øker. Så det jeg egentlig lurte på var om dette er en bra måte og trene på eller om man bare burde ha for eksmpel 40 kg på alle settene?

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: økende vekter per sett
« #1 : 24. april 2010, 02:08 »
Hei. jeg er ganske fersk innenfor trening derfor prøver ta i mot så mange råd og tips jeg klarer og en venn av meg som jeg trener med som er en del større en meg trener med øknenede vekter som for eksempel at han starter med 30 kg per hantel, også neste sett 35 kg også neste sett 40 kg også på siste settet tar han øker til 45 kg og tar på en måte styrke trening ved at han klarer bare mellom 3-5

Dette gjør han på de fleste øvelsene dette at han øker. Så det jeg egentlig lurte på var om dette er en bra måte og trene på eller om man bare burde ha for eksmpel 40 kg på alle settene?

Ja, det er en bra måte å trene på. Om du sjekker treningsvideoer av kroppsbyggere gjør de fleste det mer eller mindre på denne måten Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!