Skrevet av Emne: Gunnar Bråthen mot NKF-IFBB NM 2. oktober  (Lest 85486 ganger)

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Meget bra. Jeg viste den siste videoen til forloveden min og hun var mektig imponert. Hun skal være med meg til Larvik så da kan vi hilse på deg der.

Veldig hyggelig å få hilst på dere også. Larvik blir gøy tror jeg. Om Roma har gått bra.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Jeg blir litt målløs her jeg sitter. Du er like gammel som pappa .... pappaen min er en flott mann, men han kan jo selvsagt ikke måle seg med deg fysisk. Tenk å kunne klart å overbevise ham om at trening faktisk ville gjort godt for ham!

Jeg bøyer meg i støvet, og er så inderlig glad for at det er flere enn meg som våger å vise verden at man ikke trenger å være en ungsau for å gjøre det man har lyst til!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

I forhold til videoen jeg så av IGP i fjor så ser du jo allerede vanvittig mye bedre ut! Re-spekk!!!


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Jeg blir litt målløs her jeg sitter. Du er like gammel som pappa .... pappaen min er en flott mann, men han kan jo selvsagt ikke måle seg med deg fysisk. Tenk å kunne klart å overbevise ham om at trening faktisk ville gjort godt for ham!

Jeg bøyer meg i støvet, og er så inderlig glad for at det er flere enn meg som våger å vise verden at man ikke trenger å være en ungsau for å gjøre det man har lyst til!

Det er bare å sette igang kan du fortelle ham. Det jeg gjør kan alle gjøre dersom de virkelig virkelig vil. Og er villig til endel forsakelser. Også må man være litt crazy og like å vise frem resultatene. Om ingen applauderer er det jo ikke noe gøy  Grin
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
I forhold til videoen jeg så av IGP i fjor så ser du jo allerede vanvittig mye bedre ut! Re-spekk!!


Ja det er riktig observert. Starte deffen i år på samme fettprosent som jeg klarte på IGP i fjor. Pluss at det kommet på noen kilo kjøtt. Har vært veldig flink på å prioritere svake grupper. Lår har blitt mye bedre selv om de fortsatt er for små. Ryggen er mye bedre (neste video). I tillegg har jeg forbedret øvre bryst og litt her og der. Jobber mye med magen og har brukbar abs under det tettpakkede spekket som er igjen. Absen er assymmetrisk og dermed må jeg lenger ned i fett for å få den frem.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Veldig hyggelig å få hilst på dere også. Larvik blir gøy tror jeg. Om Roma har gått bra.

Om vi ikke har kommet oss på ferie ennå, så kommer fru`a og jeg helt sikkert til Larvik også. Smiley
Og det er første helgen hvor jeg ikke er på diett på 4 mnd. Hey hey hey
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Da er siste status på plass etter nesten 5 uker på deff. Ryggen er sistemann ut og ryggen har jeg jobbet MYE med siden i fjor. Synes resultatet har blitt svært bra.

Videoene jeg har laget denne uken har jeg kalt "flexing". Ikke helt korrekt men videoene er bare ment å vise formen og ikke hvordan jeg trener. Synes de funker ganske effektivt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ug_9aev7qOY#noexternalembed&hl=en&fs=1&

Og her er gjengen jeg møter i Roma. Jeg trener av og til sammen med Patrick Viel som ble nummer to i denne konkurransen i Sapri i begynnelsen av Juli. Patrick stiller ikke i Roma. Hvor mange av de andre som stiller vet jeg egentlig ikke og det kan være andre (som meg) som ikke var med i Sapri:
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Hey det er ikke lov å trene i singlet eller i bar overkropp på Condis!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Det er helt riktig men jeg lager instruksjonsvideoer for treningsveilederbloggen min. Har laget flere videoer for Condis for markedsføring av PT tjenester så jeg så mitt snitt til å sette opp kameraet når det var lite folk tilstede. Tviler på at jeg blir kastet ut men det får stå sin prøve. Tommi T har invitert meg til 24 men da må jeg reise til Oslo  Wink
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
Ser meget bra ut!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Det er helt riktig men jeg lager instruksjonsvideoer for treningsveilederbloggen min. Har laget flere videoer for Condis for markedsføring av PT tjenester så jeg så mitt snitt til å sette opp kameraet når det var lite folk tilstede. Tviler på at jeg blir kastet ut men det får stå sin prøve. Tommi T har invitert meg til 24 men da må jeg reise til Oslo  Wink

Hehe ja jeg vet. Jeg husker det ble stor oppstandelse på Condis på Stovner når et par stykker av oss dro av singleten (som forøvrig visstnok ikke var lov) og begynte å posere foran speilet.

Tommi T. Høres ut som en rapper det. Du får si ifra i her hvis du skal på 24. Jeg trener der...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Hehe ja jeg vet. Jeg husker det ble stor oppstandelse på Condis på Stovner når et par stykker av oss dro av singleten (som forøvrig visstnok ikke var lov) og begynte å posere foran speilet.

Tommi T. Høres ut som en rapper det. Du får si ifra i her hvis du skal på 24. Jeg trener der...


Når trener du og når er TT der?
Kunne vært morsomt å få lagt inn en treningsøkt på en bytur
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Jeg trener vanligvis minimum mandag, onsdag og fredag, og av og til noen ekstra økter på andre dager. Tidpunkt varierer litt. Noen ganger ca 17, andre ganger 18 eller 19. Det virker som Tommi er der nesten hele tiden når gymmet er betjent (fra 15 til 21 tror jeg).

Du får bare si ifra litt på forhånd! Men vent litt til jeg begynner å komme i form slik at du ikke gjør meg alt for forlegen hehe.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Du får bare si ifra litt på forhånd! Men vent litt til jeg begynner å komme i form slik at du ikke gjør meg alt for forlegen hehe.

Da legger jeg inn en økt i september. Da er vi i bedre form begge to.  Grin

Akkurat nå føler jeg at jeg er i dødens hjørne. Endel fett er borte mens skarpheten er langt unna. Altså bare en mindre kropp uten karbotrykk. Det er vel på dette tidspunktet noen som forsøker seg på konkurranse gir opp. Du føler rett og slett at du ser mindre ut enn før og i tillegg så klarer du ikke lenger de tunge vektene.

Men vi som skal bli verdensmestre vet bedre. Det er bare å krysse av en dag til på kalenderen og vite at i enden av det hele får du et part korte minutter hvor alle ser på deg på scenen. Etter alt det slitet. Pluss noen kule bilder.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Akkurat nå føler jeg at jeg er i dødens hjørne. Endel fett er borte mens skarpheten er langt unna. Altså bare en mindre kropp uten karbotrykk. Det er vel på dette tidspunktet noen som forsøker seg på konkurranse gir opp. Du føler rett og slett at du ser mindre ut enn før og i tillegg så klarer du ikke lenger de tunge vektene.

Det er bare et skritt på veien det. Ikke noe å være bekymret for i det hele tatt.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!