Skrevet av Emne: Guidoforce  (Lest 14756 ganger)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Guidoforce
« #45 : 25. september 2010, 23:04 »
slik jeg forsto det på daniel i går ville jeg kanskje miste litt muskler for å klare grensen?
Ikke nødvendigvis at du mister noe spesielt muskler, er fettet og vannet som skal bort Wink
Gi det en sjangs, så ser vi fort hvordan det drar seg til Smiley


satell

  • Gjest
Sv: Guidoforce
« #46 : 04. oktober 2010, 19:18 »
Få ut litt oppdateringer her da?  Smiley får jo ikke fulgt med når vi ikke trener på samma sted lenger...  :Smiley

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Guidoforce
« #47 : 05. oktober 2010, 17:18 »
hehe Wink dårlige tider på høsten. har treningsfri denne uka.
prøve å bulke litt frem til jul tenker jeg. så kanskje få til et bilde eller 2 når jeg har blitt litt fetere Smiley

satell

  • Gjest
Sv: Guidoforce
« #48 : 05. oktober 2010, 23:19 »
Hehe, fysj a mei Tongue men kjenner til det der.. man må jo kunne sleppe magen ut og kule'n litt innimellom.. Sikkert deilig med litt treningsfri og ja, bare det ikke blir for mange uker..

Planer om å blir skikkelig tjukkebolla på bulken, eller bare spise litt mer reint for å orke mer da? Smiley

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Guidoforce
« #49 : 06. oktober 2010, 16:59 »
Hehe, fysj a mei Tongue men kjenner til det der.. man må jo kunne sleppe magen ut og kule'n litt innimellom.. Sikkert deilig med litt treningsfri og ja, bare det ikke blir for mange uker..

Planer om å blir skikkelig tjukkebolla på bulken, eller bare spise litt mer reint for å orke mer da? Smiley
blir ikke utslipping av noe mage nei! blir leanbulking. livredd for å bli fet så.
blir akkurat en uke, klarer ikke mer!

satell

  • Gjest
Sv: Guidoforce
« #50 : 06. oktober 2010, 17:08 »
hehe, en vakker dag sprader du sikkert rundt med en pondus du og  Wink så ikke ut til at du var på vei til å bli fet, så du trenger nok ikke å bekymre deg..
deilig med en uke da, jeg hadde en ukes pause nå når jeg var i syden, og økta i går var bedre enn på lenge.. masse motivasjon og økte i ett par øvelser.. så litt pause har man godt av  Smile

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!