Skrevet av Emne: Fanklubben min.  (Lest 18912 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #60 : 09. mars 2005, 14:13 »



vi kan vel hvertfall være sikre på at du særdeles sjelden sitter med svaret på noe.. Smiley

Svar? Narr meg ikke til å le. Dette var et motangrep. Prøv igjen takk Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Fanklubben min.
« #61 : 09. mars 2005, 16:27 »
slux.. er du så ufattelig dum som du virker nå..? hvis du leser OVER denne posten (som jeg tydelig sa i forrige post jeg rettet til deg..) så finner du et veldig fint svar på det spørsmålet UAC feilaktig kom med.. nå kan du prøve å gå i skammekroken noen uker, for så dum som du er nå er det strengt tatt ikke nødvendig å være.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #62 : 09. mars 2005, 16:32 »
slux.. er du så ufattelig dum som du virker nå..? hvis du leser OVER denne posten (som jeg tydelig sa i forrige post jeg rettet til deg..) så finner du et veldig fint svar på det spørsmålet UAC feilaktig kom med.. nå kan du prøve å gå i skammekroken noen uker, for så dum som du er nå er det strengt tatt ikke nødvendig å være.

Tviler på at du kan reise med tidsmaskin, kan du det forresten?
Alså, du har ikke komt med noe annet svar på det her:
UAC:
Jeg ser ikke hvordan vi skal kunne argumentere når du sitter med svaret på alt egentlig...... what

Og DU svarte med et motangrep. Svar på det uten motangrep og les postene mine nøyere Smile






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Fanklubben min.
« #63 : 09. mars 2005, 16:36 »
*sukk*

jeg trenger ikke gjenta meg selv, gjør jeg vel?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #64 : 09. mars 2005, 16:38 »
*sukk*

jeg trenger ikke gjenta meg selv, gjør jeg vel?

Nei, kom med nye svar du Smiley Bare prøv å svar på det UAC sa uten å komme med motangrep som du gjorde: vi kan vel hvertfall være sikre på at du særdeles sjelden sitter med svaret på noe.
Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Fanklubben min.
« #65 : 09. mars 2005, 16:43 »
slux.. nå driter du deg bare ut, og gjentar deg selv i en uendelighet, det at du ikke _forstår_ noen av de to postene du omtalers natur er jo trist i og for seg, det at du i en evighet skal prøve, med den idioti som kun en "allvitende" gutt på 14 år kan fremvise, å få frem et eller annet obskurt poeng er enda tristere..

1. motangrep? poenget var at UAC kom med en spøkende/ironisk kommentar fordi han synes jeg er for skråsikker på ting

2. Jeg svarer med en like spøkende/ironisk kommentar.

enkelt og greit.. for de aller fleste slux, og når du har kommet deg gjennom videregående med undervisning i litterære virkemidler som f.eks ironi og sarkasme, kan du prøve å leste denne tråden en gang til.


nå anser jeg faktisk denne "diskusjonen", som du sikkert vil like å kalle denne farsen, som over slux..

*Siste setning redigert av BB. Unødvendig å vere så frekk i kjeften Cain* 


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #66 : 09. mars 2005, 17:32 »
Skjønner godt hva ironi og sarkasme er, (skal ikke snakke for uac nå men) tror det ligger/lå noe dypere under det svaret. Tror ikke at jeg er allvitende jeg ville bare at number1 kranglefant (eller kanskje number1 til å delta i diskusjoner) her inne ville svare på et innlegg som jeg ville ha glede av å lese. Men siden du ikke ville svare på UAC spørsmål spør jeg deg:
Hvordan vi/jeg skal kunne argumentere når du sitter med svaret på alt egentlig? Tror det heller er deg som er "allvitende"






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Fanklubben min.
« #67 : 09. mars 2005, 20:25 »
du kan prøve å argumentere saklig, rasjonellt og bygge opp det du sier med fakta og faktiske dokumenter. Sutring og dårlig skjulte personlige angrep som det du kommer med nå er bare patetisk og dumt..



http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #68 : 09. mars 2005, 20:28 »
du kan prøve å argumentere saklig, rasjonellt og bygge opp det du sier med fakta og faktiske dokumenter. Sutring og dårlig skjulte personlige angrep som det du kommer med nå er bare patetisk og dumt..



Smiley Du beviser hva jeg sier på nytt og på nytt. Men du har vel rett, dette er et personlig angrep og jeg beklager for det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Fanklubben min.
« #69 : 09. mars 2005, 20:28 »
Haha, noen som så Idol i dag? Den treningen de definerte som hard kan jo sammenlignes med rytmisk sportsgymnastikk  Grin

Dog, jeg likte det Tone sa om at hun trente ofte og at det fikk henne til å føle seg vel!
Mvh Big T

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #70 : 09. mars 2005, 20:31 »
Haha, noen som så Idol i dag? Den treningen de definerte som hard kan jo sammenlignes med rytmisk sportsgymnastikk  Grin

Dog, jeg likte det Tone sa om at hun trente ofte og at det fikk henne til å føle seg vel!

Har bare sett det på reklame. Var ikke det der de stod på noen plattformer å svirra rundt, kjørte noe dansing og noe step lignende osv?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Fanklubben min.
« #71 : 09. mars 2005, 20:34 »
slux.. jeg beviser det at jeg er lei små newbies som ikke eier retoriske evner? joda.. det gjør jeg nok, spesiellt når de igjen og igjen.. og igjen gjentar seg selv i det uendelige. Du har ikke noen som helst slags poenger, du prøver ikke å føre en valid argumentasjonslinje, du prøver bare, på noe du kanskje synes er et underfundig vis, å komme med personlige angrep.. dette blir bare gjennomsiktig.. langtekkelig, dumt.. idiotisk... og står slik sett i stil med det meste du skriver her på forumet. Og nei, jeg er faktisk ikke redd for å si det jeg mener, og jeg mener at du er en tulling som burde tilbringe mer tid på skolebenken og langt mindre tid her..


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fanklubben min.
« #72 : 09. mars 2005, 20:39 »
slux.. jeg beviser det at jeg er lei små newbies som ikke eier retoriske evner? joda.. det gjør jeg nok, spesiellt når de igjen og igjen.. og igjen gjentar seg selv i det uendelige. Du har ikke noen som helst slags poenger, du prøver ikke å føre en valid argumentasjonslinje, du prøver bare, på noe du kanskje synes er et underfundig vis, å komme med personlige angrep.. dette blir bare gjennomsiktig.. langtekkelig, dumt.. idiotisk... og står slik sett i stil med det meste du skriver her på forumet. Og nei, jeg er faktisk ikke redd for å si det jeg mener, og jeg mener at du er en tulling som burde tilbringe mer tid på skolebenken og langt mindre tid her..

Jeg har faktisk spørt om å få noe som heter fleksitid (2 timer lengre skole 3 dager i uka) vet ikke om dette blir noe av får se. Angående å tilbringe mindre tid her inne så sier jeg: Hvorfor det? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke skal lese, lære og modne meg. Gjennomsiktig? Dette er solid rødt personangrep som jeg beklager. Syns bare at du skulle svare uten å komme med små "angrep" tilbake, ingenting anna. Skjønner ikke hvorfor du må komme med personangrep tilbake å si at stort sett alt jeg skriver på forumet er idioti, gjennomsiktig og dumt! Det meste jeg har gjort her på forumet er å spurt om alle rare ting, og det finnes ikke dumme spørsmål bare dumme svar. Skjønner ikke hvorfor vi må begynne å snakke om mine andre innlegg? Ro deg ned et par hakk, traff tydeligvis et ømt punkt hos deg. Jeg beklager en til gang.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Fanklubben min.
« #73 : 09. mars 2005, 20:42 »


Har bare sett det på reklame. Var ikke det der de stod på noen plattformer å svirra rundt, kjørte noe dansing og noe step lignende osv?

Var noe dansing der ja, men de prøvde seg på knebøy og andre øvelser også! Hun ene trente med 10 kg stangen!  2thumbsup
Og han christian var ikke mye til kar i flyes maskinen!  Grin
Mvh Big T

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Fanklubben min.
« #74 : 09. mars 2005, 20:44 »
nei, du traff ikke noe ømt punkt, du er bare et menneske som innehar ubegrensede mengder med dumme ytringer. Og nei, jeg har ingen planer om å roe meg "ned" et par "hakk".. så lenge du kommer med dumskap, vil jeg kommentere det. Og om du ikke takler ærlighet, realisme og mennesker som skriver fra levra får du spørre noen andre enn meg.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!