Skrevet av Emne: Bekka prøver seg på loggbok igjen...  (Lest 275750 ganger)

satell

  • Gjest
Skal sette meg ned i morgen og lese igjennom hele, men utifra det jeg har snappa opp er du rutinert og flink! Cheesy  Og om du skal innom toppform utpå nyåret blir jeg gjerne med.. Desverre så ble det beste gymmet jeg noensinne har vært innom lagt ned i sommer, og der jeg trener nå er det helt ok, ikke mer enn det - så er på jakt etter noe nytt selv Tongue Stå på videre Bekka! Cheesy

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Desverre så ble det beste gymmet jeg noensinne har vært innom lagt ned i sommer, og der jeg trener nå er det helt ok, ikke mer enn det - så er på jakt etter noe nytt selv Tongue Stå på videre Bekka! Cheesy

Hvor trener du nå? Og hvor trente du? Smiley

satell

  • Gjest
Hvor trener du nå? Og hvor trente du? Smiley
Trente på Gym Better Bodies (Grorud sportssenter), og trener nå på Galaxy Smiley

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Hehe, du krever en viss standard, skjønner jeg Wink Men er virkelig sats så sårlig der nede som du insinuerer?

Wink

Må da ha krav til en viss standar Wink
Kanskje ikke sååå dårlig, men de har presset frivektsavdelingen inn i det minste hjørnet og har langt i fra noe godt utvalg. At de har en benkpress og et knebøyrack er forsåvidt ok, da få treningssentere har godt utvalg av sånt. Men er knebøyracket opptatt så har du ikke noe sted å trene mark, i kombinasjonen med at om du er på trening etter kl 14, så er du garantert 15min fordi noen var i gang litt før deg Tongue Og det er seriøst dødsvarm der....
Så føler liksom jeg vil tenke meg om 2 ganger før jeg binder meg til Sats, men i gjengjeld så vil jeg da ha muligheten til å trene flere steder enn på det samme stedet hele tiden. Vanskelig Tongue Nesten bedre om man ikke har noen muligheter^^
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Skal sette meg ned i morgen og lese igjennom hele, men utifra det jeg har snappa opp er du rutinert og flink! Cheesy  Og om du skal innom toppform utpå nyåret blir jeg gjerne med.. Desverre så ble det beste gymmet jeg noensinne har vært innom lagt ned i sommer, og der jeg trener nå er det helt ok, ikke mer enn det - så er på jakt etter noe nytt selv Tongue Stå på videre Bekka! Cheesy

Takk, sånt er hyggelig å høre Smiley Kan dog ikke love deg at det blir noen spennende lesing Wink Jeg har jo en viss forståelse hva som skal til, men sliter litt med motivasjonen kostholdsmessig om dagen, ærlig sak! Så sitter å vurderer noen alternativer...
Så du vurderer bytte gym selv? Om alt går etter planen stikker jeg nok en tur innom dem i morgen for å ta en kikk. Men mulig jeg selv drøyer å bytte til over nyåret, så da er det jo bare å slenge seg med, hadde bare vært hyggelig Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Ny uke, nye muligheter! Cheesy Kjører på og planen er 5 økter denne uken også. Samt at jeg legger litt om på kostholdet mitt som vil gi litt større rom for variasjon, så håper det hjelper på motivasjonen fremover!

Mandag 29. November:
40min morgentur

Trening:
Oppvarming: 10min hurtig gange på mølla

Benkpress: 42,5kg: 12 +10 +7 +4             

Skårbenk(m/hantler): 15kg: 12 +120+6 +6

Flyes (liggende)m/hantler: 8kg 12x3

Franskpress (m/stang): 15kg 12x3

Skulderpress m/hantler: 10kg 12 +10 +7
   
Mage: Crunches på BOSU m/10kg vektskive bak hodet: 25x3       
uttøying

25 min hurtig gange/jogg

*Kommentar: Følte meg litt trett i forkanten av økten, men energinivået steg etterhvert som kroppen ble varm, så alt i alt en finfin økt. Øker jevnt og trutt enten i motstand eller reps, fornøyd med det.
Brukte joggesko i dag, stede for Nike shox når jeg trene, da blir det plutselig en helt annen opplevelse å løpe litt etter økten.

Kosthold:
1794kcal, fordelt 213g protein, 149g karbs og 35g fett
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Må da ha krav til en viss standar Wink
Kanskje ikke sååå dårlig, men de har presset frivektsavdelingen inn i det minste hjørnet og har langt i fra noe godt utvalg. At de har en benkpress og et knebøyrack er forsåvidt ok, da få treningssentere har godt utvalg av sånt. Men er knebøyracket opptatt så har du ikke noe sted å trene mark, i kombinasjonen med at om du er på trening etter kl 14, så er du garantert 15min fordi noen var i gang litt før deg Tongue Og det er seriøst dødsvarm der....
Så føler liksom jeg vil tenke meg om 2 ganger før jeg binder meg til Sats, men i gjengjeld så vil jeg da ha muligheten til å trene flere steder enn på det samme stedet hele tiden. Vanskelig Tongue Nesten bedre om man ikke har noen muligheter^^

.. ellers ville ikke verden vært som den er Smiley
Ah, jeg forstår. Fitness express er sikkert omtrent det motsatte? Store, iallfall større, frivektsavdelinger, god temperatur, to benk- og bøystativer og bedre utvalg. Har jeg rett? Hadde jeg stått ovenfor samme situasjon hadde jeg enten a) fortsatt på fitness express, samme om det er lenger vei, så lenge det er bedre utvalg og sånn - eller b) satse på sats og braute meg fram og si at nå er det min tur til å trene bøy/mark/benk og bruke all verdens kreativitet på å utnytte de få valgene i frivektsavdelingen, samtidig soim jeg hadde argumentert for at den hete temperaturen får meg til å miste x antall hekto fett i løpet av ei økt. A er kanskje det mest realistiske og beste alternativet Wink Og sant det du sier, er et valg vanskelig er det nesten bedre om man ikke hadde muligheten Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

.. ellers ville ikke verden vært som den er Smiley
Ah, jeg forstår. Fitness express er sikkert omtrent det motsatte? Store, iallfall større, frivektsavdelinger, god temperatur, to benk- og bøystativer og bedre utvalg. Har jeg rett? Hadde jeg stått ovenfor samme situasjon hadde jeg enten a) fortsatt på fitness express, samme om det er lenger vei, så lenge det er bedre utvalg og sånn - eller b) satse på sats og braute meg fram og si at nå er det min tur til å trene bøy/mark/benk og bruke all verdens kreativitet på å utnytte de få valgene i frivektsavdelingen, samtidig soim jeg hadde argumentert for at den hete temperaturen får meg til å miste x antall hekto fett i løpet av ei økt. A er kanskje det mest realistiske og beste alternativet Wink Og sant det du sier, er et valg vanskelig er det nesten bedre om man ikke hadde muligheten Smiley

hehe, nettopp Cheesy
Jupp, fitness express er jo stort generelt, stor frivektsavdeling, 3xbenk og 4xbøystativer og ikke minst bra luft. Den avgjørende faktoren for min del blir nok luften, har helt annerledes treningsopplevelse på fx enn i den dårlige luften på Sats, foretrekker å ikke måtte føle meg som en kokt tomat hele treningsøkten Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Får vel logge dagens trening Tongue

Tirsdag 30.November:
Oppvarming: 10min hurtig gange.

Knebøy: 65kg 12x2
             70kg 12x2     
             75kg 6x2            ---->  Cheesy

Strakmark: 40kg x12
                 50kg x12
                 55kg x12

Benpress: 75kg x12
              125kg 12x2

Tåhev (i benpress) 105kg x15
                            115kg 15x2 

Nordig Hamstrings: 4x2         ---->tungt Tongue

20min hurtig gange/jogg på mølla

*Kommentar: Morgenøkt, så var veldig spent på om ting kom til å bli veldig tungt i dag, men fungerte overraskende bra! Mye mulig jeg kjører på med morgenøkter fremover siden jeg har muligheten. Dødsfornøyd med at jeg fortsetter å øke i bøyen, gleder meg til å trene litt tyngre etterhvert, med færre reps Smiley

Kosthold:
1998kcal, fordelt 218g protein, 201g karbs, 32g fett
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
hehe, nettopp Cheesy
Jupp, fitness express er jo stort generelt, stor frivektsavdeling, 3xbenk og 4xbøystativer og ikke minst bra luft. Den avgjørende faktoren for min del blir nok luften, har helt annerledes treningsopplevelse på fx enn i den dårlige luften på Sats, foretrekker å ikke måtte føle meg som en kokt tomat hele treningsøkten Tongue

Da er ikke det noe mer å stusse på. Tren videre på fitness express med god samvittighet du. I noen tilfeller kan det være bedre å gå langt for kvalitet Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

satell

  • Gjest
Takk, sånt er hyggelig å høre Smiley Kan dog ikke love deg at det blir noen spennende lesing Wink Jeg har jo en viss forståelse hva som skal til, men sliter litt med motivasjonen kostholdsmessig om dagen, ærlig sak! Så sitter å vurderer noen alternativer...
Så du vurderer bytte gym selv? Om alt går etter planen stikker jeg nok en tur innom dem i morgen for å ta en kikk. Men mulig jeg selv drøyer å bytte til over nyåret, så da er det jo bare å slenge seg med, hadde bare vært hyggelig Smiley


Er ikke alltid motivasjonen er på topp nei, men om man ikke skeier helt ut, så går det an å hente seg kjapt inn igjen:)
Jeg har bundet meg fram til august, så tror ikke jeg kommer til å se meg skikkelig om før utpå vårparten - men er greit å  ha en pekepinn når det gjelder forskjellige steder rundt omkring her Smiley Der jeg er nå er det så trant, og tett at det nesten ikke går an å trene  noen ettermiddager.. Undecided

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Da er ikke det noe mer å stusse på. Tren videre på fitness express med god samvittighet du. I noen tilfeller kan det være bedre å gå langt for kvalitet Smiley

jupp, helt klart! Så får det bli litt pensumlesing på trikken Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Er ikke alltid motivasjonen er på topp nei, men om man ikke skeier helt ut, så går det an å hente seg kjapt inn igjen:)
Jeg har bundet meg fram til august, så tror ikke jeg kommer til å se meg skikkelig om før utpå vårparten - men er greit å  ha en pekepinn når det gjelder forskjellige steder rundt omkring her Smiley Der jeg er nå er det så trant, og tett at det nesten ikke går an å trene  noen ettermiddager.. Undecided

Japp, og ikke minst så blir man litt mere motivert av en utskeielse og følelsen man sitter igjen med etterpå. Lagt litt om på kostholdet, så blir det rom for litt mere variasjon, så håper jeg det hjelper på motivasjonen. Fungerer fint enn så lenge Tongue
Hater den dumme bindingstiden... Da hadde det liksom vært enklere å gi det et forsøk en måned og se om man trives med det. Men er vel bra trykk og trangt om plassen på ettermiddagen uansett hvor man trener, men noen steder er det vel litt værre enn andre...
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
jupp, helt klart! Så får det bli litt pensumlesing på trikken Tongue

Kaster ikke bort tiden da Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Onsdag 1.Desember:
hvor ble det av julekalenderen min daaaa tro :Smiley hehe... Tongue

Treningsfri, men vært å ridd litt på hest i stede, så fått beveget litt på meg i kulden. Småstøl fra beinøkten i går, tror morgendagen kan bli vond Tongue

Kosthold:
1794kcal, fordelt 225g protein, 154g karbs og 29g fett
Ikke spesielt sulten i dag... Bare ekstremt trett!
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!