Skrevet av Emne: Bekka prøver seg på loggbok igjen...  (Lest 275756 ganger)

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #780 : 15. september 2011, 23:15 »
Imponerende knebøy som vanlig Smiley
Takk! Cheesy Det går merkelig nok i riktig rettning når det gjelder bøyen!


Haha. Er vi ikke allerede en måned ut i skolehverdagen? På tide å begynne, din fjas Wink Skjønner det er lett å skippe lesing når det er så mye som opptar deg på fritida da. Obligatorisk?? Trodde man kunne droppe inn og ut som man ville jeg. Er det ikke sånn der du studerer / linja du studerer? Det er godkjent! Mer enn godkjent.. Tongue

Joda. haha. Vekta på treningssenteret viste 91,5-7 i dag da jeg veide meg etter økta med klær på. Hadde nettopp drukket vann og spist og så videre da, så det gjorde nok et utslag. Men tviler ikke på at vekta står på 88 om dagen nå. Jepp! Har målebånd med meg vettu! Den viser sitt Tongue Kostholdsvanene jeg hadde gjennom deffen var omtrent slik det så ut hele året før omtrent. Nesten. Gikk bananas i kantina på jobben på dagen, så da hjalp det vel ikke hva jeg spiste til middag hjemme likevel.. Smiley

Ånei du. Senteret åpner 7 og stenger 22.30. Tar en 28 min å gå dit, og da dreper leggene mine meg med det tempoet. Om jeg står utenfor døra 7 og begynner å trene da er jeg ferdig kvart over 8, halv 9. Gå ned til sentrum igjen for å ta bussen til jobb. Den går 9 eller halv ti. Men det kan jo gå det..! Hmm... Kan forsøke en mandag. Kanskje det er få folk på morran så jeg får kjørt trisettene mine i fred og ro uten å være stressa for at en eller annen skal spolere settene mine ved å ta vektene. Det betyr tidlig morran det! Står ikke opp før 8 om dagen.

Er det ikke noe opplegg du har nå da? Du er en fæling på knebøy!

Bare 3 uker daaah :Smiley Første uken tels ikke for da var vi i skogen og lekte, padlet, sov i telt og sånt styr...  Tongue Har smuglest litt i treningslæreboka, også kom jeg litt i gang i dag med anatomien og fysiologien, så nå er det bare å kjøre på! Blir litt mye, men handler jo om prioriteringer, så må bare bruke tiden fornuftig. Begynt på en bachelor i idrett, friuftsliv og helse, forelesningene med teori er valgfrie, men alt det "praktiske" er det obligatorisk oppmøte/80% for å ha rett til å gå opp til eksamen... Så noen dager blir tøffe, men tror det blir et kanon om jeg får på plass litt disiplin! Cheesy  :Smiley
Alle gode ting er 5 treningsøkter ila uka? Wink

Man veier fort litt mer med klær på, mat og vann innabords! 88 er vel ikke så galt?! Men bruk målebånd og speil/buksa, så overlever du nok Wink haha, men du vet jo at alt begynner på kjøpkkenet? Kantinemat er fyfy!

Så du begynner tidlig på jobb, og slutter sent? Tongue Var en liten spasertur gitt, men det overlever du, bare å komme seg tidligere i seng... Lettere sagt enn gjort vel og merke! Tongue Jeg synes trening på morgeningen er veldig deilig, da som du sier, så er sjangsen for mindre folk der, og man får trent litt i fred. Verdt et forsøk! Sove til 8 er luksus! Cheesy

Tjæ, delevis? Kjører jo mitt eget, samme øvelser for å ha oversikt om en progresjon, men kjører veldig etter dagsformen om dagen, spesielt på beina, men prøver på en tung og en lett dag i uken ca... Føler liksom at jeg burde ha et system, men det fungerer jo! "If it ain`t broken, don't fix it", heter det jo, så får vel bare kjøre på Tongue Men føler jeg trenger teste noe annet for overkroppen, der er ikke progresjonen like jevn...
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #781 : 15. september 2011, 23:30 »
Torsdag 15.September:

bakkeløp... Startet på Manglerud, løp til Ryen, ned mot gamlebyen også opp den laaaaange bakken til ekeberg sletta, videre "over" ekeberg/brannfjell, over brua over E6 og tilbake til Manglerud.
Makspuls på 179, snittpuls på 155

*Fra samme runden 18.Mai: 191 i maxpuls (!), 161 i snittpuls.
Artig med sammenligninger, kostet meg desidert mindre i dag (også min egen følelse) enn i mai! Cheesy
Litt små-øm i knærne i etterkant etter all asfalten, men det gir seg relativt fort!



Begynner forsiktig å loggføre maten min igjen for å få en liten oversikt over hva jeg får meg ila dagene, hatt nå 6 uker uten fokus på kalorier og prot/karbs/fett fordeling... Kommer ikke til å fokusere så mye på kalorier og fordelingen med det første heller.

Dagens mat
M1: Salat med ca 150g svin, 60g avokado og 30g feta
M2: 150g CC m/eple og litt valnøtter
M3: eple +PWO
M4: Shake m/havregryn + banan
M5: Betasuppe (?)
M6: 150g mager kesam, havregryn, 1/2banan og jordbær
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #782 : 17. september 2011, 11:07 »
Fredag 16.September:
10min elipse

Pullups: Bekka 3x3
            -30kg: 12 +10

Knebøy : 40kg x12 - til boks
              60kg x12 - til boks
             
              65kg 12x2
              60kg x12
             
Strakmark: stang x12
                  50kg 12x3

Nedtrekk (bredt) 40kg 10x3
i supersett med Push-ups: 8x3

*Kommentar: Småsliten etter 3 timer med orientering fra morgeningen av, men etter litt mat, og 20min sol føltes det hakket bedre! Trente litt hva jeg følte for, og siden jeg fikk bedre tid en anntatt i dag, kjørte jeg på med helkropp så jeg slapp å trene etter jobb i dag (lørdag), så jeg får noen timer med helg... :Smiley
Tung kropp, men ok økt!


Fredagens mat:
M1: 150g CC, eple + litt valnøtter
M2: Salat m/ egg, svin og litt avokado
M3: Shake m/gryn
M4: 150g CC, eple + litt mandler
M5: YT mellommåltid m/bringebær, rips og korn
M6: Sto salat m/ mais, kesam og 200g-ish karbonadekjøttdeig
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #783 : 19. september 2011, 00:37 »
Bare 3 uker daaah :Smiley Første uken tels ikke for da var vi i skogen og lekte, padlet, sov i telt og sånt styr...  Tongue Har smuglest litt i treningslæreboka, også kom jeg litt i gang i dag med anatomien og fysiologien, så nå er det bare å kjøre på! Blir litt mye, men handler jo om prioriteringer, så må bare bruke tiden fornuftig. Begynt på en bachelor i idrett, friuftsliv og helse, forelesningene med teori er valgfrie, men alt det "praktiske" er det obligatorisk oppmøte/80% for å ha rett til å gå opp til eksamen... Så noen dager blir tøffe, men tror det blir et kanon om jeg får på plass litt disiplin! Cheesy  :Smiley
Alle gode ting er 5 treningsøkter ila uka? Wink

Man veier fort litt mer med klær på, mat og vann innabords! 88 er vel ikke så galt?! Men bruk målebånd og speil/buksa, så overlever du nok Wink haha, men du vet jo at alt begynner på kjøpkkenet? Kantinemat er fyfy!

Så du begynner tidlig på jobb, og slutter sent? Tongue Var en liten spasertur gitt, men det overlever du, bare å komme seg tidligere i seng... Lettere sagt enn gjort vel og merke! Tongue Jeg synes trening på morgeningen er veldig deilig, da som du sier, så er sjangsen for mindre folk der, og man får trent litt i fred. Verdt et forsøk! Sove til 8 er luksus! Cheesy

Tjæ, delevis? Kjører jo mitt eget, samme øvelser for å ha oversikt om en progresjon, men kjører veldig etter dagsformen om dagen, spesielt på beina, men prøver på en tung og en lett dag i uken ca... Føler liksom at jeg burde ha et system, men det fungerer jo! "If it ain`t broken, don't fix it", heter det jo, så får vel bare kjøre på Tongue Men føler jeg trenger teste noe annet for overkroppen, der er ikke progresjonen like jevn...

3 uker spiller ingen rolle! Få på deg lesebrillene med halvmåne, jente! Wink Høres ut som om det er en bra studieretning med tanke på trivsel og hvordan det er organisert med turer og aktiviteter. Hm... Kanskje.. Alle gode ting sies å være tre, så fem er vel veldig, veldig godt? Smiley

Om 88 er kroppsvekta mi nå betyr det 4,8 kilo vektoppgang siden jeg slutta deffen. Har ikke regnet på det siden juli, så det var mer enn forventet. Huffeladden. Målet er jo å holde magan under 95 cm, og vekta under 93 til jeg har en total på et halvt tonn i bøy, benk og mark. Får se om styrke er en bedre ting for meg, for bygging resulterer bare i fett. Men kanskje jeg har trent feil eller spist feil. En kombinasjon av begge. Jaa, kantinemat er fy, men det er godt, og jeg er svak for taco, selv om det smaker bare fettet. Har belegg inni munnen etter jeg har spist taco på jobben.

Ja, det er deilig det. Må prøve. Tenkte i morgen, men ble plutselig et slags møte med kontaktpersonene mine klokken 9 i morra, så utsetter det ei uke. Fredag var en konge dag å trene sent på. Ble fort få folk igjen på gymmet, og jeg fikk kjørt alt i fred uten å være redd. Sover du lenge?

Skjønner, skjønner. Type få sett og flere reps om du har en dårlig dag og flere sett og færre rep om du har en god dag? Gass på når du har fremgang! Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #784 : 19. september 2011, 22:37 »
Søndag 18.September:
20min oppvarming
5 x4min intervaller, med over styrke i pausene

1. Gående utfall
2. Sidehev kabel i supersett med nedtrekk
3. Push ups mellom benker m/bein på fitnessball i supersett med rotatorcuff
4. Sittende skulderpress i supersett med dips

Makspuls på 183, snittpuls på 150
Avsluttet med 10min uttøing...

*Kommentar: Ja takk begge deler! Så ble en litt alternativ økt Tongue Fin og lett til beins i begynnelsen, men de ble litt tyngre etterhvert, ble bra sliten, fin økt! Smiley


Mat:
M1: 150g CC, 1 eple og litt valnøtter
M2: Shake m/gryn og YT mellommåltiddrikk
M4: 250g kalkun, 200g potet og salat
M5: Gryn, 150g kesam, jorbær og 1/2banan.



Mandag 19.September:
20min elipse og 10min uttøing

*Kommentar: Skole fra morgeningen av, og jobb på kveldingen, så hadde bare 30min tilgjenlig til trening i dag, bedre tid til å trening neste 2 dagene, så valgte heller spare de ordentlige treningsøktene til da!


Mat:
M1: 150g CC, 1 eple og litt valnøtter
M2: Salat, ca 180g karbonadekjøttdeig, litt hakkede tomater, mais og annanas.
M3: YT mellommåltid med bringebær og korn, 1 banan og litt nøtter
M4: Som M2
M5: Yt restitusjonsdrikk
M6: Gryn, 150g kesam, litt bringebær, melon og 1/2banan.
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #785 : 21. september 2011, 21:14 »
Tirsdag 20.September:
20min oppvarming
4 x4min intervaller, 2min aktiv pause (rolig jogg)
20min nedtrapping

Makspuls på 185, snittpuls på 158 (målte kun 30min av økten)


Mat:
M1: salat med 2 egg, avokado og tomat
M2: Shake + gryn m/ 1/2 banan og 1skyr
M3: Salat med ca 180g karbonadekjøttdeig, litt hakkede tomater, mais og annanas
M4: YT mellommåltid m/bringebær
M5: Skyr m/korn
M6: Gryn m/150g mager kesam og 1 banan


Onsdag 21.September:
Oppvarming 10min elipse

Knebøy : 40kg x10 - til boks
              60kg x12 - til boks
             
              80kg 10x2
              85kg 8x2
             
Strakmark: 40kg x10
                  50kg x10
                  60kg x12
                  65kg: 12 +10
                  dropp: 60kg x10
                             50kg x12

Skråbenk (hantler): 16 kg 10x3
                              dropp: 10kg x10
             
Sittende roing: 40kg 12x2
Nedtrekk (bredt) 40kg x10
                         35kg 12x2

*Kommentar: Morgentrening, hakket lite søvn. Kunne visst sovet 1 time til i dag også, trodde jeg skulle være på skolen til 11, men det var 12, men får se på den positive siden, deilig med litt god tid! Smiley
Kroppen var ca med,  ble helkropp siden jeg ikke får tid til å trene mellom slagene i morgen, fin men seig bøy, godkjent økt!


Dagens mat:
M1: 150g mager kesam + bringebær
M2: Shake + salat med 2egg og litt avokado
      *Banan
M3: Shake m/gryn
M4: Salat m/reker, avokado og mager kesam
M5: 150g CC, 1 pære + litt nøtter
Også blir det nok kveldsmat etterpå Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #786 : 25. september 2011, 17:54 »
Torsdag 22.September:

Bakkeintervaller/makspuls (ifm skolen...)
Oppvarming: 20min rolig jobb
4 drag opp lang slak bakke, tok ca 4min opp, 3 min ned igjen.

Måling av de 30min med bakkedrag: Makspuls på 190, snittpuls på 164

*Kommentar: Bakkedrag får være godkjent som dagens treningsøkt, hadde 2 timer med orientering etterpå og kun 1 time tilgjenglig mellom skole og jobb, den ble heller brukt på dusj, og 20min middagshvil på sofaen på jobb :Smiley



Fredag 23.September:
Orienteringsløp, ute i 1 time og 45min, ca 40min av det rolig jogg.



Lørdag 24. September:

Dagens første:
Deload/oppladningstrening

*Kommentar: Tung kropp, mye muskelstølhet, så valgte gå for en oppladningstrening i dag. Bøy, strakmar, skråbenk m/hantler og nedtrekk, 5 reps på vekter jeg vansligvis trener 10 reps på, kjørte igjennom på 20min.

Dagens andre:
1,5 timer gåtur

En av dagens turkammerater:

"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #787 : 02. oktober 2011, 22:40 »
3 uker spiller ingen rolle! Få på deg lesebrillene med halvmåne, jente! Wink Høres ut som om det er en bra studieretning med tanke på trivsel og hvordan det er organisert med turer og aktiviteter. Hm... Kanskje.. Alle gode ting sies å være tre, så fem er vel veldig, veldig godt? Smiley

Om 88 er kroppsvekta mi nå betyr det 4,8 kilo vektoppgang siden jeg slutta deffen. Har ikke regnet på det siden juli, så det var mer enn forventet. Huffeladden. Målet er jo å holde magan under 95 cm, og vekta under 93 til jeg har en total på et halvt tonn i bøy, benk og mark. Får se om styrke er en bedre ting for meg, for bygging resulterer bare i fett. Men kanskje jeg har trent feil eller spist feil. En kombinasjon av begge. Jaa, kantinemat er fy, men det er godt, og jeg er svak for taco, selv om det smaker bare fettet. Har belegg inni munnen etter jeg har spist taco på jobben.

Ja, det er deilig det. Må prøve. Tenkte i morgen, men ble plutselig et slags møte med kontaktpersonene mine klokken 9 i morra, så utsetter det ei uke. Fredag var en konge dag å trene sent på. Ble fort få folk igjen på gymmet, og jeg fikk kjørt alt i fred uten å være redd. Sover du lenge?

Skjønner, skjønner. Type få sett og flere reps om du har en dårlig dag og flere sett og færre rep om du har en god dag? Gass på når du har fremgang! Smiley

Glemte denne helt bort jeg :Smiley
Også må jeg desverre innrømme at jeg desverre ikke har kommet spesielt mye lengre med lesing av pensum, da opp-pussing har vært hovedpri! Dog fått jobbet litt med semesteroppgaven, så det må jo tels for noe... innocent Veldig fornøyd med valg av studier hittil i allefall, og "klassen" er konge!

Oh, fint mål det da,  det blir jo spennende å se om det fungerer! Smiley Og greit å slippe å skrelle av seg 10-ish kilo før hver sommer liksom... Tongue Man skal jo faktisk ikke trenge å bulke på seg masse fett for å gaine litt muskler...
Haha, du altså! Cheesy Og taco er jo faktisk noe du lett kan mekke som matpakke uten at det blir så mye fett i det?!

Fått testet ut å trene på morgeningen nå da? Smiley Fredag kveld er det alltid rolig i stuido, deilig å trene når det ikke er så mye mennesker rundt en.... Sover egentlig ikke så lenge føler jeg, opp kl 7 hver dag om dagen, så blir fort lite søvn om jeg ikke kommer meg i seng i tide Undecided Og jeg er nok en person som er veldig avhengig av nok søvn...

Ja, det har blitt litt sånn, tunge løft på en god dag, og heller mere mengde når "trykket" ikke er der, har jo fungert latterlig bra! Men blir nok å følge et program nå neste 6 ukene tenker jeg...
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #788 : 02. oktober 2011, 22:55 »
Ikke så mange treningsøkter på samvittigheten denne uken gitt! :Smiley Tråkket over på orienteringsløpet i kombinasjon med vonde legger etter mye løping siste ukene, samt at jeg tenker prøve meg på nytt treningsopplegg, så da passet det bra med en deload/oppladningsuke.

Mandag 26.September:
40min elipse

Onsdag 28.September:
Deload/oppladningstrening

Fredag 30.September:
30min gåtur

Lørdag 01.Oktober:
Deload/oppladningstrening

Veldig klar for ny uke! Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #789 : 02. oktober 2011, 23:14 »
Dæven bra lår og bøy styrke på deg, det liker vi Cheesy Hvordan er mark styrken?

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #790 : 03. oktober 2011, 22:09 »
Dæven bra lår og bøy styrke på deg, det liker vi Cheesy Hvordan er mark styrken?

Takker! Smiley Mark har jeg ikke trent på evigheter desverre, la jeg litt på hyllen i sommer, da jeg var en smule lei alt og valgte heller prioritere bøy når jeg skulle trene bein. Jeg var tidligere sterkere i mark enn i bøy, men ikke nå lengre Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #791 : 03. oktober 2011, 22:19 »
Ny uke, nye muligheter! Men liker absolutt ikke at ukene går så fort....  Shocked

Mandag 03.Oktober

Løping rundt på St.haugen... Asfalt er gull...
10min opptrapping
3 x8min intervaller
og avsluttet med å tusle ned til SATS Bislett, gå 30min på mølla + 10min uttøying
Målte 40min med løping: Snittpuls på 165, makspuls på 181....

*Kommentar: Løpeøkt som endel av treningslære praksis ifm studiene, så ville nok heller foretrukket å løpe et annet sted enn bare asfalt. Kjenner det med en gang i leggene... Tror det skal bli bra å fokusere på styrke fremover!
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #792 : 04. oktober 2011, 21:54 »
Som en del av studiene jeg går har vi en egentreningsperiode på 5 uker som igjen skal brukes til en semesteroppgave. Etter litt frem og tilbake, og god hjelp har jeg endt opp med å gå for Dietmar sitt treningsopplegg som går over 3 dager i uken. Siden jeg ikke klarte å bestemme meg tidligere er jeg nødt til å begynne midt i programmet, og hopper på i uke 7 av 12, (så  jeg får 6 uker totalt å basere oppgaven min på...). Det blir spennende å se hvordan det går da jeg aldri har fulgt et program slavisk på den måten før.  Smiley


Tirsdag 05.Oktober
Oppvarming 6 min elipse

Uke 7, dag1:
Knebøy : 60kg x5
             70kg x5
             75kg x3
             80kg x3
             85kg x2
             90kg x2
             95kg x2     ---> skulle vært 92,5kg, men fant ikke disse 1,25kg skivene....
             
Strakmark: 40kg x6
                45kg 4 +4 +4

Benkpress m/stopp: 30kg x4
                           35kg x4
                           40kg: 4 +4
                   
Nakkepress m/stang: 10kg x6
                             20kg: 6 +6 +6

Lattrowing stang: 40kg: 8 +8 +8

Lårcurl: 25kg x10
           30kg x8
           35kg x6

Avsluttet med mage og uttøying

*Kommentar: Hoppet rett på bøyen da det var mye folk i studioet og knebøystativet var ledig, bøyen gikk veldig fint tross litt sliten korsrygg etter å ha skrudd sammen hyller i hele formiddag... Tongue Ellers synes jeg resten av økten var "lekende lett", hadde hvertfall ingen problemer med vektene som skulle på. Lenge siden jeg har trent styrke i hele 45min :Smiley
Kan nok absolutt kjøre tøffere på lårcurlen, men fikk sånn merkelig smerte i musklaturen på innsiden av låret så tok det litt rolig og ser det ann neste økt den er med. Sikkert bare fordi det er uvandt!

Gru-gleder meg til neste økt da det skal kjøres tung mark, og det har jeg bokstaveligtalt ikke trent på en evighet, men det får gå!...
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #793 : 04. oktober 2011, 22:21 »
Spennende å se hva Dietmar kan gjøre med den allerede imponerende knebøyen din Smiley
Smiley

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #794 : 05. oktober 2011, 13:08 »
Spennende å se hva Dietmar kan gjøre med den allerede imponerende knebøyen din Smiley

Enig!!!

Glemte denne helt bort jeg :Smiley
Også må jeg desverre innrømme at jeg desverre ikke har kommet spesielt mye lengre med lesing av pensum, da opp-pussing har vært hovedpri! Dog fått jobbet litt med semesteroppgaven, så det må jo tels for noe... innocent Veldig fornøyd med valg av studier hittil i allefall, og "klassen" er konge!

Oh, fint mål det da,  det blir jo spennende å se om det fungerer! Smiley Og greit å slippe å skrelle av seg 10-ish kilo før hver sommer liksom... Tongue Man skal jo faktisk ikke trenge å bulke på seg masse fett for å gaine litt muskler...
Haha, du altså! Cheesy Og taco er jo faktisk noe du lett kan mekke som matpakke uten at det blir så mye fett i det?!

Fått testet ut å trene på morgeningen nå da? Smiley Fredag kveld er det alltid rolig i stuido, deilig å trene når det ikke er så mye mennesker rundt en.... Sover egentlig ikke så lenge føler jeg, opp kl 7 hver dag om dagen, så blir fort lite søvn om jeg ikke kommer meg i seng i tide Undecided Og jeg er nok en person som er veldig avhengig av nok søvn...

Ja, det har blitt litt sånn, tunge løft på en god dag, og heller mere mengde når "trykket" ikke er der, har jo fungert latterlig bra! Men blir nok å følge et program nå neste 6 ukene tenker jeg...

Så bra. Skolen greier du fint selv om du har mye å gjøre Smiley

Jo, takk for det. Enig der. Er for mye jobb. 4 mnd og ikke være i nærheten av det som egentlig var målet var overraskende, men en erfaring. Styrken må da klare å dra seg oppover littegrann uten at jeg selv trenger å veie for mye, men sixpack gir jeg opp. Føler jeg meg bra så er jeg ferdig. Smiley
Der sa du noe.. Det skal jeg gjøre. Da kan jeg jo spise taco hver dag! Grin

Nei, fikk ikke testet ut på morgenen. Ble plutselig andre arbeidstider akkurat de dagene jeg trener, så begynte en time før, og da rakk jeg ikke trening. Dessuten har jeg bytta bedrift, så det er lettere å komme seg på trening nå da senteret er på veien hjem fra, eller til jobb.

Samme her. Får jeg ikke nok søvn to netter på rad så blir jeg irritabel, og det har jeg allerede fått kommentarer på Tongue Mellom 7,5 og 9 timer er optimalt for meg. Kommer an på hvordan dagen har vært eller kommer til å bli. Sover jeg mer enn 9 blir jeg slapp og døgnrytma blir feil og jeg sliter med å sove neste natt. Kjenner meg selv godt hva søvn angår Tongue Når legger du deg da? Grisetungt å begynne rett på uke 7  i Dietmarprogrammet, tror jeg, og oppå det få lite søvn..

Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!