Skrevet av Emne: Bekka prøver seg på loggbok igjen...  (Lest 275752 ganger)

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #855 : 06. november 2011, 20:59 »
Flink! Smiley Hvordan føler du utholdenhetstrening og tung styrketrening går ihop da?

Prøver! Smiley Nå skal jeg ikke skryte på meg så mye utholdenhetstrening nå etter at jeg gikk over til dietmar her for 5 uker siden Wink Men blir endel gåturer, og noe økter på elipsen i ny og ne, ser det er hele 3 uker siden jeg har løpt på eget initiativ... Noe løping blir det på enkelte fysiske økter på skolen, men ikke noe storslagent.
MEN når du først spørr, så vil jeg si at jeg bare tror den er en positiv ting! For min del så er det først etter perioden min med stort fokus på utholdenhetstrening (april t.o.m juni) at jeg føler styrken (i beina spesielt) har kommet seg. Og det er jo ikke ulogisk at et bedre oksygenopptak igjen kan hjelpe på restitusjon og kroppen min lettere klarer "hentet seg inn igjen".
Ellers kan jeg jo nevne at for min del så er det sjeldent beina som svikter, og jeg opplever meget sjeldent at de blir sure under løping, det er pulsen (når den blir for høy) som begrenser meg.
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #856 : 06. november 2011, 23:21 »
Prøver! Smiley Nå skal jeg ikke skryte på meg så mye utholdenhetstrening nå etter at jeg gikk over til dietmar her for 5 uker siden Wink Men blir endel gåturer, og noe økter på elipsen i ny og ne, ser det er hele 3 uker siden jeg har løpt på eget initiativ... Noe løping blir det på enkelte fysiske økter på skolen, men ikke noe storslagent.
MEN når du først spørr, så vil jeg si at jeg bare tror den er en positiv ting! For min del så er det først etter perioden min med stort fokus på utholdenhetstrening (april t.o.m juni) at jeg føler styrken (i beina spesielt) har kommet seg. Og det er jo ikke ulogisk at et bedre oksygenopptak igjen kan hjelpe på restitusjon og kroppen min lettere klarer "hentet seg inn igjen".
Ellers kan jeg jo nevne at for min del så er det sjeldent beina som svikter, og jeg opplever meget sjeldent at de blir sure under løping, det er pulsen (når den blir for høy) som begrenser meg.


Kanskje det hadde vært noe annet om du hadde løpt så mye som du gjorde i sommer samtidig med Dietmar. Interessant. Kanskje det er noe jeg selv prøver. Men sånn 45 minutter som du løp i dag, du føler ikke at det er til hindring for en mandagsøkt, for eksempel? Eller, det får du svaret på i morgen? Hehe. Wink
Når du nevner det med at det sjeldent er beina som gir tapt under løpinga.. Har du noen forklaring på hvorfor jeg får syre i leggene så fort jeg har rundet 200 meter med løping? Og hvorfor det er framsiden av leggene som er verst. Du merker vel ikke noe til dette siden det er pulsen som er "problemet" ditt. Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #857 : 06. november 2011, 23:40 »
Kanskje det hadde vært noe annet om du hadde løpt så mye som du gjorde i sommer samtidig med Dietmar. Interessant. Kanskje det er noe jeg selv prøver. Men sånn 45 minutter som du løp i dag, du føler ikke at det er til hindring for en mandagsøkt, for eksempel? Eller, det får du svaret på i morgen? Hehe. Wink
Når du nevner det med at det sjeldent er beina som gir tapt under løpinga.. Har du noen forklaring på hvorfor jeg får syre i leggene så fort jeg har rundet 200 meter med løping? Og hvorfor det er framsiden av leggene som er verst. Du merker vel ikke noe til dette siden det er pulsen som er "problemet" ditt. Tongue

enkelt å greit, du er ikke vant til å løpe lengre:) beinhinnebetennelse vil jg tippe

satell

  • Gjest
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #858 : 06. november 2011, 23:41 »
Venter på nye bilder jeg snuppa!!  :Smiley btw, kan jeg adde deg på face? Er rimelig sikker på hvem du er, tror du vokste opp ett steinkast unna meg..  Cool

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #859 : 07. november 2011, 00:00 »
Kanskje det hadde vært noe annet om du hadde løpt så mye som du gjorde i sommer samtidig med Dietmar. Interessant. Kanskje det er noe jeg selv prøver. Men sånn 45 minutter som du løp i dag, du føler ikke at det er til hindring for en mandagsøkt, for eksempel? Eller, det får du svaret på i morgen? Hehe. Wink
Når du nevner det med at det sjeldent er beina som gir tapt under løpinga.. Har du noen forklaring på hvorfor jeg får syre i leggene så fort jeg har rundet 200 meter med løping? Og hvorfor det er framsiden av leggene som er verst. Du merker vel ikke noe til dette siden det er pulsen som er "problemet" ditt. Tongue

Jeg tror absolutt det ikke hadde vært like greit med dietmar + samme løpemengden som i våres Tongue Hvertfall ikke om man ønsker styrkefremgangen. Om jeg ikke husker feil så trappet jeg ned til 2 styrkeøkter/uken på den tiden, og det fungerte greit nok, men mere styrketrening kunne fort blitt overkill, tror absolutt det er en fordel å prioritere en egenskap av gangen og heller legge det andre på vedlikeholdsnivå, dvs 1 gang/uken.
Jeg ville nok ikke lagt den løpeturen på søndagen om mandagens økt inneholdt tung beintrening, da ville jeg nok heller lagt den lørdag om man har lyst til å løpe litt. For min del er det "opplading" til å teste max i slutten av uken, så er en relativt lett økt i morgen + at jeg var sugen på en løpetur Tongue

Som Emil har svart, så er du ikke vandt til å løpe, så derfor blir du sur i leggene. Fremside av leggen kan være en begynnende benhinnebetennelse, så vær forsiktig! Har du godt skotøy å løpe med?
Skal innrømme at jeg slet selv med leggene, da forsiden, ved studiestart da det ble mye løping, så trappet ned på løpingen, og nå er det heldigvis forsvunnet igjen.
Så om du vil begynne løpe mer; gode løpesko + forsiktig opptrapping.
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #860 : 07. november 2011, 00:07 »
Venter på nye bilder jeg snuppa!!  :Smiley btw, kan jeg adde deg på face? Er rimelig sikker på hvem du er, tror du vokste opp ett steinkast unna meg..  Cool

Neinei, ingen bilder! Tongue Er blitt høstfeit Embarrassed lagt på meg et par kilo etter at jeg prøvde å gå ned her i vekt i våres, kroppen min responderer ikke bra på mye høyintensitets utholdenhetstrening og alt for lite mat, så gikk bare feil vei. Men tror jeg kanskje har funnet ut hva som fungerer for meg og min kroppstype....

Seriøøøøst? Men det kan jo stemme bra, vi flyttet derifra når jeg var sånn 10/11år om jeg ikke husker feil... Nå ble jeg nysgjerrig, jeg kan ikke huske Tongue Bare å adde meg på face!
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

satell

  • Gjest
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #861 : 07. november 2011, 00:10 »
Neinei, ingen bilder! Tongue Er blitt høstfeit Embarrassed lagt på meg et par kilo etter at jeg prøvde å gå ned her i vekt i våres, kroppen min responderer ikke bra på mye høyintensitets utholdenhetstrening og alt for lite mat, så gikk bare feil vei. Men tror jeg kanskje har funnet ut hva som fungerer for meg og min kroppstype....

Seriøøøøst? Men det kan jo stemme bra, vi flyttet derifra når jeg var sånn 10/11år om jeg ikke husker feil... Nå ble jeg nysgjerrig, jeg kan ikke huske Tongue Bare å adde meg på face!

Det tror jeg ikke før jeg får se det!  Er nok ikke alt som passer for alle, men godt du lærte av det da! Smiley     uten mat og drikke, duger heltinnen ikke Wink

Er 99,9% sikker, så jeg legger deg til! Cheesy  om jeg ikke husker helt feil så var du veldig flink til å tegne, og lillebroren din begynner på R han og..? Smiley

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #862 : 07. november 2011, 00:21 »
Det tror jeg ikke før jeg får se det!  Er nok ikke alt som passer for alle, men godt du lærte av det da! Smiley     uten mat og drikke, duger heltinnen ikke Wink

Er 99,9% sikker, så jeg legger deg til! Cheesy  om jeg ikke husker helt feil så var du veldig flink til å tegne, og lillebroren din begynner på R han og..? Smiley

Overdrivelse er sjeldent en fin ting det å, så heter vel heller at jeg tok til fornuft, menmen! Smiley

Rimelig sikker med andre ord Wink Flink til å tegne kan diskuteres Cheesy Men lillebror begynner også på R ja,så det stemmer nok! men hvorfor husker ikke jeg deg?

Høstfeit:
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #863 : 07. november 2011, 00:32 »
Det du kaller høstfeit kler deg nå godt og ser bra ut!:)
Sleng ut noen lår bilder i samme slengen da, vill gjerne se låra til ei jente som løfter 2 reps på 105 kg i orntlig knebøy:) For det er helt rått:D

satell

  • Gjest
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #864 : 07. november 2011, 00:37 »
Overdrivelse er sjeldent en fin ting det å, så heter vel heller at jeg tok til fornuft, menmen! Smiley

Rimelig sikker med andre ord Wink Flink til å tegne kan diskuteres Cheesy Men lillebror begynner også på R ja,så det stemmer nok! men hvorfor husker ikke jeg deg?
Var sikkert ikke dumt det nei. Men asså høstfeit, det er du ikke!! Du ser råbra ut! Cheesy

Hehe, husker jeg alltid var sjalu på den tegninga!:) hmm, kanskje jeg ikke var verdt å huske.. Bodde i en av de røde høyblokkene, er vel året eldre om jeg ikke tar helt feil- så du hang nok mere med D og P tipper jeg Smiley

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #865 : 07. november 2011, 00:53 »
Var sikkert ikke dumt det nei. Men asså høstfeit, det er du ikke!! Du ser råbra ut! Cheesy

Hehe, husker jeg alltid var sjalu på den tegninga!:) hmm, kanskje jeg ikke var verdt å huske.. Bodde i en av de røde høyblokkene, er vel året eldre om jeg ikke tar helt feil- så du hang nok mere med D og P tipper jeg Smiley

Er dog ikke 100% sikker om det fungerer enda, men får se! Cheesy Takktakk! Føler meg som en jævla breiflabb og har en lang vei å gå, men hyggelig å høre Smiley

Haha, utrooolig! Har dog ikke vedlikeholdt det, tegner litt bamser, blomster og en sol i ny og ne i margen på notatboka, så er nok ikke så mye å være misunnelig for mer Wink
Hmmm, husker jo høyblokkene! jeg er 88, er ikke du også det? Hang endel med D og P, så det stemmer. Bodde du i samme blokk som D? Verden er liten altså.... Og jeg hater å ikke klare plassere deg, jeg er så sykt nysgjerrig :Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

satell

  • Gjest
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #866 : 07. november 2011, 01:07 »
Er dog ikke 100% sikker om det fungerer enda, men får se! Cheesy Takktakk! Føler meg som en jævla breiflabb og har en lang vei å gå, men hyggelig å høre Smiley

Haha, utrooolig! Har dog ikke vedlikeholdt det, tegner litt bamser, blomster og en sol i ny og ne i margen på notatboka, så er nok ikke så mye å være misunnelig for mer Wink
Hmmm, husker jo høyblokkene! jeg er 88, er ikke du også det? Hang endel med D og P, så det
stemmer. Bodde du i samme blokk som D? Verden er liten altså.... Og jeg hater å ikke klare
plassere deg, jeg er så sykt nysgjerrig :Smiley

Det har du rett i, men lønner seg å lytte til kroppen og ikke gape over for mye. Greit å kunne fungere i hverdagen Smiley

Heheh, bra du ikke har vedlikeholdt tegekunnskapene! Cheesy  f*n, trodde du var like gammel som de jeg.. Ikke bare din hukommelse som svikter.. Bodde i blokka bak, eller foran- alt ettersom hvordan man ser på det. Men blir vel den røde som er lengst borte fra der dere bodde.. Kan se om jeg finner noen gamle bursdagsbilder av oss, men spørs om det er så lekkert å legge ut her.. Grin

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #867 : 07. november 2011, 01:07 »
Det du kaller høstfeit kler deg nå godt og ser bra ut!:)
Sleng ut noen lår bilder i samme slengen da, vill gjerne se låra til ei jente som løfter 2 reps på 105 kg i orntlig knebøy:) For det er helt rått:D

Takk for det! Smiley
2 reps på 102,5kg, ikke heeelt på 105 enda Wink Men får håpe jeg kommer dit etterhvert....

Siden du spørr pent, men i dårlig lys og uten fleks (måler vel 60/61cm om dagen):
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #868 : 07. november 2011, 11:22 »

Det har du rett i, men lønner seg å lytte til kroppen og ikke gape over for mye. Greit å kunne fungere i hverdagen Smiley

Heheh, bra du ikke har vedlikeholdt tegekunnskapene! Cheesy  f*n, trodde du var like gammel som de jeg.. Ikke bare din hukommelse som svikter.. Bodde i blokka bak, eller foran- alt ettersom hvordan man ser på det. Men blir vel den røde som er lengst borte fra der dere bodde.. Kan se om jeg finner noen gamle bursdagsbilder av oss, men spørs om det er så lekkert å legge ut her.. Grin

Jammen jeg liker å gape over for mye! Wink Neida, men det enkle er ofte det beste, og overdrivelse i trening eller kostholdveien er sjeldent bra uansett, men innimellom må det svi litt på egen bak får man tar til fornuft Tongue

Haha, slemt! Grin Neh, de var året yngre, dvs på alder med min bror, men de var barna til "vennegjengen" til foreldrene mine, så ble fort mye tid med de. Husker egentlig ikke så mye fra den tiden, så sikkert derfor jeg ikke klarer å plassere deg helt enda. God hukommelse på deg da! Må nok få snakket med mamma så jeg får plassert deg! Tongue Gamle bursdagsbilder er jo kanon! Wink Jeg tror jeg skulle overlevd, er jo bare å slette i etterkant, ev legge ut på face? Er så jæ***lig nysgjerrig nå! :Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget MathildeSag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 36

  • I`ll find a way, or I`ll make one!
Sv: Bekka`s treningslogg, ryggbilde s48...
« #869 : 07. november 2011, 18:23 »
Lårene dine! Jeg er misunnelig Smiley
MathildeSag
Bilder: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114031.0
Blogg: mathildesfit.blogg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!