Skrevet av Emne: Team Xtreme Vikings  (Lest 16659 ganger)

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Team Xtreme Vikings
« #15 : 02. januar 2009, 15:41 »
Våkn opp selv.. Om man virkelig tror, vi, planteliv, dyreliv, millarder av arter, den perfekte balanse mellom natur og menneskeliv, tyngdekraft, og det at vi er plassert på perfekt avstand fra solen for ikke å fryse ihjel eller å steike, og den avangserte menneskekroppen og alt kommer fra et TILFELDIG SMELL, da er man dum da! det sier litt om intelligens..

Haha, så at alt kommer fra et "tilfeldig smell" mener hu høres dumt ut?

Hva er så jævlig mye bedre med at det er en "gud" som har skapt alt. Han har bare alltid vært rundt her? Hvor kom Gud fra?

Gi deg, ikke kritiser big bang når det du har er så jævlig mye ringere.

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Team Xtreme Vikings
« #16 : 02. januar 2009, 15:42 »
Våkn opp selv.. Om man virkelig tror, vi, planteliv, dyreliv, millarder av arter, den perfekte balanse mellom natur og menneskeliv, tyngdekraft, og det at vi er plassert på perfekt avstand fra solen for ikke å fryse ihjel eller å steike, og den avangserte menneskekroppen og alt kommer fra et TILFELDIG SMELL, da er man dum da! det sier litt om intelligens..
Og de smarteste folkene i verden har ofte vært kristne, sååå...

Kunne kommet med en million argument mot big mang og darwin osv, nå, men dette er ikke topicen for det, så du får sende en PM om du vil diskutere Wink
BTW: Darwin ble frelst før døden og jeg tror på hannes teori sammen med bibelen Wink
Gud helbredet meg og mange jeg kjenner.. det kan IKKE vitenskap bevis eller gjøre no med.. legene og vitenskapsfolk er mennesker og tar feil!!
De som stoler på vitenskap; DE er dumme de... Èn dag sier vitenskap at kaffe er sunt, en annen dag at kaffe er dødelig osv... skifter mening så ofte, at det er umulig å høre på de.. det er mennesker, og mennesker tar feil.. vi er små..

Ja, vitenskapsfolk er dumme ja. :Smiley
Kristendommen er en trosretning, og ikke noe annet.
Forresten, hørt om ordet evolusjon?

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #17 : 02. januar 2009, 15:43 »
.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #18 : 02. januar 2009, 15:50 »
.

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #19 : 02. januar 2009, 15:51 »
Haha, så at alt kommer fra et "tilfeldig smell" mener hu høres dumt ut?

Hva er så jævlig mye bedre med at det er en "gud" som har skapt alt. Han har bare alltid vært rundt her? Hvor kom Gud fra?

Gi deg, ikke kritiser big bang når det du har er så jævlig mye ringere.

haha.. fordi hva sto bak big bang? Big bang er ikke en ånd eller en kraft eller noe som har hjerne, som skjønner av feil og lærer??! Det er bare en tilfeldighet som traff inn og som tilfeldigvis utviklet seg til alt dette? På underfullt vis.. haha.. sykt morsomt egentlig..
Eks: Når alt dette er så perfekt sammensatt for å fungere sammen, hvordan kunne da en åndeløs ting som gasser som eksploderer (i millarder av varmegrader, så alt bakterieliv og evt liv er allerede død der...) planlegge og vite f.eks at den fisketypen må ha den fisketypen for å reagere på det.. og flaggermusen er blind, så den må ha radar osv.. Latterlig og tro at dette er tilfeldig!
NOE DØDT, KAN IKKE BLI TIL LIV!
Er med på evlolusjon.. noe ble skapt, så utviklet.. men det ble ikke utviklet fra ingenting? NOE må ha skapt det, for så og utvikle seg!?

eks til som er kult å tenke på.. Guds herlige tankegang:
IS:
de fleste stoffer trekker seg sammen når de fryser, de tar mindre plass, og er mer kompakte enn i flytende form.. det er derfor de fleste faste stoffer synker! Men når VANN fryser utvider det seg faktisk og tar større plass! fordi is er lettere enn samme mengde flytende vann, synker den ikke! istedet flyter den og vannet under ned forblir veske!
TENK deg hva som hadde skjedd med alt liv her på jord når det blir kaldt og og vannet frys og de stadig økende ismassene sank til bunns, helt ned til roten av elver, og innsjøer.. helt bunnfrosne.. ALL fiskeliv vil død, all dyr på jorden vil død, for vannmangel, og menneskeliv hadde dødd ut.. Hvorfor er det slik? Er det tenkt ut av "big-bang-bakterien".. hehehe..
NEI, fordi en EVIG OG STOR GUD STÅR BAK ALT! Cheesy Cheesy

Livet her på jord er for kort og skuffende til å ikke ta sjansen på Gud!
AMEN Cheesy
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #20 : 02. januar 2009, 15:52 »
Ja, vitenskapsfolk er dumme ja. :Smiley
Kristendommen er en trosretning, og ikke noe annet.
Forresten, hørt om ordet evolusjon?

Jepp, har studert evolusjon (mikro og makro) i flere år..
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Team Xtreme Vikings
« #21 : 02. januar 2009, 15:54 »
De er sinnsykt tøffe i måten de fanger et publikum på, og flere strongmenutøvere, om ikke alle, kunne lært litt av måten de gir av seg selv på for å lage show til publikum.

Det er mange av sterkingene på NSM som knapt jubler etter en øvelse.... De bare går tungt og rolig ut på arenaen, løfter, grynter og går rolig inn iteltet igjen...

Den som har sett et TX Vikings show live, lærer et par ting om showmanship!

Når det gjelder kristendom og den diskusjonen. Det er irrelevant hvorvidt Gud fins eller om Jesus var Guds sønn.

Hvis TROEN på en Gud har fått HP til å slutte å knekke fingre og kneskåler, så er det godt nok for meg.
Hvis TROEN på Jesus fikk flere kjeltringer og narkomane til å endre seg og heller vie tiden sin til trening, positiv aktivitet og omsorg for andre, så er det greit nok det også.
Selv om det skulle vise seg at Jesus bare var en semittisk tømrer med revolusjonære gener, så har folk sin TRO på ham også gjort positive ting i verden. I dette tilfellet ser jeg bort ifra all djevelskapen som har blitt gjort i Guds navn.

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Team Xtreme Vikings
« #22 : 02. januar 2009, 15:57 »
haha.. fordi hva sto bak big bang? Big bang er ikke en ånd eller en kraft eller noe som har hjerne, som skjønner av feil og lærer??! Det er bare en tilfeldighet som traff inn og som tilfeldigvis utviklet seg til alt dette? På underfullt vis.. haha.. sykt morsomt egentlig..
Eks: Når alt dette er så perfekt sammensatt for å fungere sammen, hvordan kunne da en åndeløs ting som gasser som eksploderer (i millarder av varmegrader, så alt bakterieliv og evt liv er allerede død der...) planlegge og vite f.eks at den fisketypen må ha den fisketypen for å reagere på det.. og flaggermusen er blind, så den må ha radar osv.. Latterlig og tro at dette er tilfeldig!
NOE DØDT, KAN IKKE BLI TIL LIV!
Er med på evlolusjon.. noe ble skapt, så utviklet.. men det ble ikke utviklet fra ingenting? NOE må ha skapt det, for så og utvikle seg!?

eks til som er kult å tenke på.. Guds herlige tankegang:
IS:
de fleste stoffer trekker seg sammen når de fryser, de tar mindre plass, og er mer kompakte enn i flytende form.. det er derfor de fleste faste stoffer synker! Men når VANN fryser utvider det seg faktisk og tar større plass! fordi is er lettere enn samme mengde flytende vann, synker den ikke! istedet flyter den og vannet under ned forblir veske!
TENK deg hva som hadde skjedd med alt liv her på jord når det blir kaldt og og vannet frys og de stadig økende ismassene sank til bunns, helt ned til roten av elver, og innsjøer.. helt bunnfrosne.. ALL fiskeliv vil død, all dyr på jorden vil død, for vannmangel, og menneskeliv hadde dødd ut.. Hvorfor er det slik? Er det tenkt ut av "big-bang-bakterien".. hehehe..
NEI, fordi en EVIG OG STOR GUD STÅR BAK ALT! Cheesy Cheesy

Livet her på jord er for kort og skuffende til å ikke ta sjansen på Gud!
AMEN Cheesy

Hvorfor er det Gud som står bak dette? Kan det ikke være Allah?


Blir for lettvint å si at det man ikke forstår er skapt av en "ånd".

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Team Xtreme Vikings
« #23 : 02. januar 2009, 15:59 »
De er sinnsykt tøffe i måten de fanger et publikum på, og flere strongmenutøvere, om ikke alle, kunne lært litt av måten de gir av seg selv på for å lage show til publikum.

Det er mange av sterkingene på NSM som knapt jubler etter en øvelse.... De bare går tungt og rolig ut på arenaen, løfter, grynter og går rolig inn iteltet igjen...

Den som har sett et TX Vikings show live, lærer et par ting om showmanship!

Når det gjelder kristendom og den diskusjonen. Det er irrelevant hvorvidt Gud fins eller om Jesus var Guds sønn.

Hvis TROEN på en Gud har fått HP til å slutte å knekke fingre og kneskåler, så er det godt nok for meg.
Hvis TROEN på Jesus fikk flere kjeltringer og narkomane til å endre seg og heller vie tiden sin til trening, positiv aktivitet og omsorg for andre, så er det greit nok det også.
Selv om det skulle vise seg at Jesus bare var en semittisk tømrer med revolusjonære gener, så har folk sin TRO på ham også gjort positive ting i verden. I dette tilfellet ser jeg bort ifra all djevelskapen som har blitt gjort i Guds navn.

Enig med Egil her.

Er ikke det at jeg har noe imot kristne, men det er en meget Interessant diskusjon.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Team Xtreme Vikings
« #24 : 02. januar 2009, 16:02 »
Her var det varmt du...

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #25 : 02. januar 2009, 16:03 »
Enig med Egil her.

Er ikke det at jeg har noe imot kristne, men det er en meget Interessant diskusjon.


Cheesy
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Team Xtreme Vikings
« #26 : 02. januar 2009, 16:16 »
Trenger ikke å ha noe i mot kristne for å reagere på Jokkemannj sine kommentarer akkurat.

"De som stoler på vitenskap; DE er dumme de... "
Uten forskere og vitenskap hadde du ikke sittet i det varme huset ditt, kjørt bil eller hatt mange av de godene du har i ditt liv.
Tror du Gud ga deg alt dette?

Og hva med alle livene som blir reddet p.g.a fremskritt på det vitenskaplige plan?



Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Team Xtreme Vikings
« #27 : 02. januar 2009, 16:19 »
Sjølv trur eg ikkje på Gud eller noke høgre makter, på grunn av personlige hendingar, men må seie meg einig med Egil med tanke på showinga. Om strongmanutøvarar kunne lyfta med samme intensitet og glede som TX Vikings, so hadde det vorte enda meir publikumsvennleg.
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #28 : 02. januar 2009, 16:21 »
Trenger ikke å ha noe i mot kristne for å reagere på Jokkemannj sine kommentarer akkurat.

"De som stoler på vitenskap; DE er dumme de... "
Uten forskere og vitenskap hadde du ikke sittet i det varme huset ditt, kjørt bil eller hatt mange av de godene du har i ditt liv.
Tror du Gud ga deg alt dette?

Og hva med alle livene som blir reddet p.g.a fremskritt på det vitenskaplige plan?




Veldig bra poeng. Men nå snakket jeg først og fremst om de som jabber imot Gud.
Min mor hadde ikke levd idag om det ikke hadde vært for Guds helbredelser, men samtidig av forskere sin utvikling av medisin. Men Gud skapte jo menneske, så da kan vell Gud også skape naturgaver i folk? Noen er flink med medisin, noen med bil, noen med natur, noen med bla bla bla..
Beklager om noen av mine kommentarer var støtende, men blir ivrig Wink Når jeg ser hvor mye kult Gud gjør Smiley
Btw: Er fra søndre egge i Steinkjer Smiley Bor nå i Trondheim. Kjenner du Nina fra bogen?
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Team Xtreme Vikings
« #29 : 02. januar 2009, 16:30 »
Veldig bra poeng. Men nå snakket jeg først og fremst om de som jabber imot Gud.
Min mor hadde ikke levd idag om det ikke hadde vært for Guds helbredelser, men samtidig av forskere sin utvikling av medisin. Men Gud skapte jo menneske, så da kan vell Gud også skape naturgaver i folk? Noen er flink med medisin, noen med bil, noen med natur, noen med bla bla bla..
Beklager om noen av mine kommentarer var støtende, men blir ivrig Wink Når jeg ser hvor mye kult Gud gjør Smiley
Btw: Er fra søndre egge i Steinkjer Smiley Bor nå i Trondheim. Kjenner du Nina fra bogen?

For all del, jeg benekter ikke at det er mer mellom himmel og jord enn vi tror.
Benekter ikke noe, men tror ikke på det heller. Smiley
Synes det er flott at folk har en tro, så lenge det ikke bidrar til minsket respekt ovenfor andre mennesker.

Kjenner nok ei Nina fra Bogen ja, men ikke så godt. Smiley



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!