Skrevet av Emne: Ronny (25) dopet seg til døde  (Lest 14930 ganger)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #30 : 10. mai 2005, 22:34 »
jepp!!en treningskompis av meg bynnte med AS idag, han veier bare 46kg på 169cm. han blir ofte baksnakket fordi han er veldig tynn.. har prøvd å stoppe, nytter ikke..

seriøst, jeg ville sagt ifra til foreldra hans eller noe, gjort alt for at han ikke skulle begynne på det, han kommer til å føkke opp kroppen så jævlig

Utlogget TheFonz

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 939
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 939

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #31 : 10. mai 2005, 22:39 »
Kjenner flere som har begynnt og skal begynne, er liksom svært lite man kan gjøre når de først har bestemt seg.

Utlogget Bonjasky

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

  • !!!
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #32 : 10. mai 2005, 22:41 »
kan ikke sladre til mora, trur ikke det hjelper heller.. har prøvd å vise han historier.. fortelt fakta, lært han om kosthold å trening.. han har forsåvidt økt 3kilo på de måndene, men trur han ikke tok det så alvorlig med den maten.. han fikk tablettene idag, små blåe hjerteformede tabletter..  han har fått det fra en kar på treningstuidoet som bruker steorider, han har hjernevaska karn med at det er bare toil det at det er farlig..

Utlogget A.Berge

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 585
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 585

  • Hverdagstrening
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #33 : 10. mai 2005, 22:43 »
kan ikke sladre til mora, trur ikke det hjelper heller.. har prøvd å vise han historier.. fortelt fakta, lært han om kosthold å trening.. han har forsåvidt økt 3kilo på de måndene, men trur han ikke tok det så alvorlig med den maten.. han fikk tablettene idag, små blåe hjerteformede tabletter..  han har fått det fra en kar som bruker steorider, han har vist hjernevaska karn..

stakkars kar, begynne å ødelegge seg som 16 åring..

Utlogget Bonjasky

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

  • !!!
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #34 : 10. mai 2005, 22:48 »
jepp.. han har tidligere kutta en kar med kniv i fylla da han ikke brukte sterioider.. lurer på hvordan det kan gå 16.mai viss han drikker da..

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #35 : 10. mai 2005, 22:56 »
Mange folk som velger å bruke steroider veit utrolig lite om det, og man hører veldig mange merkelige historier om hva folk dytter i seg og noe er helt teit å høre på. Men med litt viten, legesjekker og at man holder seg borte fra annet stoff, så går det for mange veldig bra også. Mye av tilfellene som blir nevnt i avisene blir andre stoffer blandet med steroider, men de legger trykket på steroider som den værste av alle, noe som er veldig uheldig spør du meg. Jeg sier ikke det er sunt med steroider, men utgangen kan bli endel værre om man blander det med forskjellige typer party dop stoffer som eks: amfetamin, ghb og kokain. Altfor mange bruker steroider bare for å bruke steroider, og det er ikke mange av de virkelig seriøse kroppsbyggerne som tar skade av steroid bruken sin, nettopp pga mange er opptatt av å holde helsen vedlike til en viss grad om dere forstår. Og syntes det også er uheldig å kalle en som bruker steroider kroppsbygger om han så ikke trener med vekter Smiley for det skjer jo også


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #36 : 10. mai 2005, 23:57 »
han er 16år

Faen heller...

Selv om du ikke kan få ham til å slutte med det, så prøv ihvertfall å få ham til å innse at han er alt for ung. Å bruke steroider før en har fylt minst 21 går som regel ikke bra.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #37 : 11. mai 2005, 00:02 »
Han slutter sikkert å vokse hvis han begynner på det og han kommer garantert til å angre på det senere, han vokser sikkert over 170 hvis han ikke begynner på det, er nå bedre å få litt høyde først hvis han absolutt må begynne på sånt.... Bare prøv å tenk deg alle mulige negative sider og søk opp alle bivirkninger du finner og forklar dem for han, gjør alt for at han ikke skal begynne på det hvis du er en god kompis. Er en kompis av meg som hadde kjøpt det og tenkte å begynne på det, men heldigvis tok han til vett i siste liten fordi han hørte så mange negative sider og droppa det.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #38 : 12. mai 2005, 21:40 »
Er han 46kilo og ikke vokser i rekordfart av dagens trening og kosthold m hva får han til å tro at den vektøkningen han får av steroidene er annet enn fett og vann ?
Hva skal man egentlig med fett og overdreven vannretensjon ?

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #39 : 17. mai 2005, 13:14 »
"Drømmen fikk han allerede som åtteåring." Huh

Hvis folk visste mer on AAS, kunne slike tilfeller blitt avverget. Hvis foreksempel moren visste hvordan hun kunne finne ut det, kunne dettte gått bra.
Men uansett, trist lesing.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #40 : 22. mai 2005, 19:45 »
kan ikke sladre til mora, trur ikke det hjelper heller.. har prøvd å vise han historier.. fortelt fakta, lært han om kosthold å trening.. han har forsåvidt økt 3kilo på de måndene, men trur han ikke tok det så alvorlig med den maten.. han fikk tablettene idag, små blåe hjerteformede tabletter..  han har fått det fra en kar på treningstuidoet som bruker steorider, han har hjernevaska karn med at det er bare toil det at det er farlig..

Etter beskrivelsen tror jeg ganske sikkert at det kameraten din har skaffet seg, er Russere (Dianabol). Dette er et vanlig nybegynner-dop som vanligvis er veldig lett tilgjengelig. Dianabol fucker opp hele kroppen, spesielt leveren og nyrene. Dianabol er også kjent for å gi brukeren kviser og høyt blodtrykk(!) Dianabol er høyanabolt og gir vanligvis gode resultater i starten både i styrke og størrelse. Problemet er at mesteparten blir borte etter en kur! Hva er vitsen???
Hvis du trenger flere bivirkninger så kan du bare søke på dianabol. Fortell kameraten din at det er ekstremt farlig, og han kommer sannsynligvis til å miste alle musklene etterpå.
Gå inn på internett og print ut noen sider med bivirkninger, så blir han nok ikke fullt så høy i hatten etterpå.



Kondolerer til familien til Ronny. Veldig trist det som skjedde med ham. Håper folk lærer av dette, og begynner å tenke litt før de gjør ting.

Utlogget Mike Tyson

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 777
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 777

  • Iron Mike
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #41 : 22. mai 2005, 22:21 »
helt forferdelig at slikt skjer..
Undisputed Heavyweight Champion Of The World

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #42 : 24. mai 2005, 23:11 »
"Drømmen fikk han allerede som åtteåring." Huh



Ikke så utrolig, som 9-10 åring fikk jeg faren min til å lage en vekt av tre til meg som jeg ville trene med.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kosegutt6

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #43 : 25. mai 2005, 02:16 »
Jeg ville bare si at Ronny var en enestående gutt som hadde max uflaks. Det som skjedde med Ronny kan skje alle, men det er overdrevent når folk tror at alle dør når man tar steroider. Jeg har vært i treningsmiljøet i Arendal i 10 år og ser at det er mer vanlig enn uvanlig at folk tar steroider. Kroppsbygger-konkurransene og til og med fitness- konkurransene har så høyt nivå i dag at man ganske enkelt ikke har sjans hvis man ikke bruker noe. Ellers vil jeg bare poengtere at Ronny var en gutt med allsidige interesser, det var ikke bare trening han interesserte seg for slik man skulle tro etter å ha lest artikkelen i Agderposten. I Love You

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #44 : 06. august 2005, 04:46 »
Trist historie, ja. Men ingenting er nytt.

Anabole steroider er ikke noe som en bør tukle med uten å ha inngående kunnskap om hva en holder på med. Det dumme med antidoping-arbeidet i Norge (f.eks "doping-telefonen") er et ensidig fokus på skremselspropaganda.

Det blir litt på nivå med:
- Hvis du onanerer, får du hårete håndflater eller mister hjerneceller
- Hvis du tar deg en blås med hasj, så blir du narkoman
- Hvis du røyker, så får du kreft

Skremselspropagandaen blir tatt mye ut av sin sammenheng, noe som gjør at ungdommen snur det døve øret til og gir blaffen i formaningene som kommer.

Nå har ikke jeg til hensikt å sitte her og virke pro-dop. Det var da heller ikke hensikten med innlegget. Men jeg har et par nyanserte innspill å komme med:
  • I de aller fleste styrkeidretter på elitenivå i dag, er misbruk av dopingmidler mer vanlig enn uvanlig.
  • Det er umulig å forutsi hvilke bivirkninger misbruk vil medføre. En hel mengde parametre er med på å avgjøre dette: Genetikk, type substanser en tilfører kroppen, mengde (doseringer), tidsintervall (lengde) misbruket pågår ++
  • Profesjonelle idrettsutøvere som misbruker dopingpreparater har vanligvis medisinsk personell i bakhånd som jobber aktivt for å minimere skadevirkninger. Merk at jeg her sier "minimerer". Skadevirkninger vil alltid være et resultat av bruk av dopingpreparater, men ved å ha kyndig medisinsk hjelp i bakhånd, er mulighetene gode for at en slipper unna de mest alvorlige konsekvensene.
  • Ingen med sitt sunne vett inntakt bør så mye som vurdere å benytte slike preparater, før en har et godt treningsgrunnlag og føler at en stanger mot sitt naturlige potensial.
  • Det er i dag ikke den typiske "kroppsbygger" figuren som er den mest fremtredende dopingmisbruker. Flertallet består av unge gutter og jenter som er blitt et offer for en stadig større fiksering på kropp og ideal-utseende.
  • Uansett om en velger det ene eller det andre, så er det et viktig stikkord ingen bør glemme: Kunnskap, kunnskap, kunnskap og atter KUNNSKAP! Nøkkelen til all suksess er å ha en plan for å nå sine mål og være inforstått med konsekvensene av alle sine valg. Her får de aller fleste misbrukere stryk-karakter. Det holder ikke å spille russisk rulett med egen helse og egen kropp. Skal en først bruke slike preparater, så bør en ha gjort hjemmeleksen sin godt på forhånd ... og egentlig ideellt sett ha alliert seg med lege  (yeah, right ... som om det er særlig lett i Norge).

Avslutningsvis: For de av dere som har fulgt med litt på gamlegutta i pro-gamet (kroppsbygging), så er det trist å se bølgen av  problemer som følger de glade 90-årene. Alt fra hjerteproblemer til indre organer som svikter ... og også en mengde dødsfall  har sjokkert det internasjonale kroppsbyggermiljøet. Men de fleste gir blaffen tenker jeg. Vi ønsker å se større og større byggere med abnormt utviklet muskulatur. Derfor forer vi fremdeles den samme gamle illusjonen om at du blir Mr Olympia med å trene et bestemt splitt-program, samt kjøre innpå med bestemors havregrøt

Gå


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!