Skrevet av Emne: Dere som satser på styrke-Er brorparten steroidebrukere?  (Lest 3104 ganger)

Utlogget Inspiration

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Word!

Etter disse kommentarene skal jeg faktisk se hvor fort man kan få disse resultaten/beskyldningen:D skal komme tilbake med det:D

OT: Hvis du har fulgt med i aviser og internett i det siste. Så er det faktisk ikke det å "bole" det som er i framdrift. Det er også sprøyter med ... nøtteolje de bruker^^ Men dette er som sagt deres egne valg og DU skal gjøre det beste ut av ditt liv Wink Ikke start:) Så nettopp en film på youtube om anabole steroider. Der fikk du se fremgang osv, men du fikk også se hvordan det gikk med noen av de og noen senere;) anbefales ikke

Stå på og trene rent!
trene?

Vekt: 90kg ca:(
Høyde: 175cm

Mål for Sommeren 2012
90--> 75-80kg og en sommerform?!?

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114636.0

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Kunne ikke vært mer enig i det du skriver og jeg personlig  tar det  også som et kompliment når folk man knapt kjenner lenger (tidligere klassekammerater o.s.v) kommer bort på byen og hardnakket påstår at man er dopet...dette koker vel egentlig ned til janteloven som igrunn styrer over de fleste i dette anneleideslandet Grin
Det som irriterer meg dog er når ens beste venner liksom ikke tror på en , selv om de vet at man står og løfter jern kanskje 4-5-6 ganger i uka mens de selv kanskje bruker multigymmet  de har kjøpt på tv-sjappa 2 ganger i måneden :Smiley
Vil også legge til at jeg synes det er fullstendig legitimt hvis man som voksen oppegående mann vil velge å ta fysikken sin et steg videre med bruk av anabole MEDIKAMENTER  som er hva det egentlig er,disse er ved riktig bruk fullstendig trygge å bruke...

Om du mener at dette er fulltendig trygt å bruke anbefaler jeg deg b.la å lese brukerens "Hans Høyhet"'s innlegg. Selv om man får inntrykk av at dette er en kar som vet hva han driver på med advarer han likevel mot doping.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Om du mener at dette er fulltendig trygt å bruke anbefaler jeg deg b.la å lese brukerens "Hans Høyhet"'s innlegg. Selv om man får inntrykk av at dette er en kar som vet hva han driver på med advarer han likevel mot doping.
Mange tusen mennesker verden rundt blir legebehandlet av oppbyggende medikamenter og såvidt jeg vet finnes det ikke forskning som tydelig viser at bruk av AS i moderate doser (som forøvrig holder med tanke på maksimal muskelbygging) skal være farlig.Dette gjelder selfølgelig ved bruk av legemiddelproduserte medikamenter og ikke et eller annet spennende som er kokt sammen på en undergrunnslab i tyrkia Tongue
En god bekjent av meg som også er lege avdramatiserer bruken av dette og mener at ei skikkelig fyllekule er mye mer destruktivt både fysisk og mentalt enn en normaladministrert legeovervåket kur,MEN skal man bruke dette så bør man være klar over at det selvsagt kan være bivirkninger og man har jo også et ansvar for å sette seg skikkelig inn i hva slags dose man skal bruke,hva man kan forvente av resultater/bivirkninger o.s.v , når det er sagt så  er nok dette en karusell som de fleste egentlig bør holde seg unna....

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

quote kenboy:
"når det er sagt så  er nok dette en karusell som de fleste egentlig bør holde seg unna...."
Jepp! fordi de fleste folk er smekke og trenger noen til å holde seg i handa (derfor ap er best, og frp vil fucke hele landet i stykker hehe). Men har du peil, leser mye og fikser bra vare og holder kroppen under overvåkning er det i maaaaaange tilfeller ikkenoe stress.

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
quote kenboy:
"når det er sagt så  er nok dette en karusell som de fleste egentlig bør holde seg unna...."
Jepp! fordi de fleste folk er smekke og trenger noen til å holde seg i handa (derfor ap er best, og frp vil fucke hele landet i stykker hehe). Men har du peil, leser mye og fikser bra vare og holder kroppen under overvåkning er det i maaaaaange tilfeller ikkenoe stress.


ikke no stress lix..
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!