Skrevet av Emne: metern  (Lest 177366 ganger)

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #120 : 14. juli 2008, 23:44 »
fortsatt pausefra alt ut til august en gang så går jeg for å legge på meg mest mulig kvalitet.. trodde første konk skulle bli muligens dubai eller usa.. men ser ut som det er en mulighet for Battle of the giants i oslo i nov.. men vet ikke om dtete blir en realitet enda men kanskje noe jeg ble invitert til.. får se.. eneste målet mitt er å bli en mye bedre og komplett bygger.. allerede lagt på meg bra i beina selv om jeg er all natural nå da:)

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: metern
« #121 : 14. juli 2008, 23:52 »
allerede lagt på meg bra i beina selv om jeg er all natural nå da:)

hehe..
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #122 : 14. juli 2008, 23:57 »
har ikke tatt noen.. tar færre bilder i denne perioden om dere skjønner.. hehe prøver bare holde meg mest mulig til jeg skal gi full gass igjen.. men desverre en ufrivillig ferie nå.. blir mindre trening da tror jeg:(

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: metern
« #123 : 15. juli 2008, 00:15 »
fortsatt pausefra alt ut til august en gang så går jeg for å legge på meg mest mulig kvalitet.. trodde første konk skulle bli muligens dubai eller usa.. men ser ut som det er en mulighet for Battle of the giants i oslo i nov.. men vet ikke om dtete blir en realitet enda men kanskje noe jeg ble invitert til.. får se.. eneste målet mitt er å bli en mye bedre og komplett bygger.. allerede lagt på meg bra i beina selv om jeg er all natural nå da:)


Klart du blir invitert dit Wink bare vent å se du Dance
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #124 : 15. juli 2008, 00:23 »
true my man.. hehe  ja man må bare jobbe hardt mot sine mål så når man dem om man vil nok ja.. blod svette og tårer.. legger vi hjertet i det blir det gull min mann;)

og takker burny.. Smiley

natta folkens:)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: metern
« #125 : 15. juli 2008, 11:59 »
fortsatt pausefra alt ut til august en gang så går jeg for å legge på meg mest mulig kvalitet.. trodde første konk skulle bli muligens dubai eller usa.. men ser ut som det er en mulighet for Battle of the giants i oslo i nov.. men vet ikke om dtete blir en realitet enda men kanskje noe jeg ble invitert til.. får se.. eneste målet mitt er å bli en mye bedre og komplett bygger.. allerede lagt på meg bra i beina selv om jeg er all natural nå da:)

Så du bytter forbund ??
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #126 : 15. juli 2008, 21:53 »
vurderer det sterkt ja.. har ikke så mye som holder meg til ifbb egentlig ass.. mye surr.. hadde vært greit å fått betalt reise og opphold nårman konkurrer i utlandet.. får reist og opplevd og erfart litt mer...

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: metern
« #127 : 16. juli 2008, 12:46 »
vurderer det sterkt ja.. har ikke så mye som holder meg til ifbb egentlig ass.. mye surr.. hadde vært greit å fått betalt reise og opphold nårman konkurrer i utlandet.. får reist og opplevd og erfart litt mer...

Nå er det jo ikke snakk om surr da, men økonomi Wink
Men greit å få ting betalt, dog, vi vet jo at man må betale alt selv. Kanskje vurdere ordninger innen klubben man stiller for ?
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

bigdawg

  • Gjest
Sv: metern
« #128 : 16. juli 2008, 13:11 »
syyyk type

Utlogget Jonny A

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: metern
« #129 : 16. juli 2008, 14:03 »
-Hei Marius.
  Du er velkommen over til NBFA,hvis du velger det. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg bytta.
 

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: metern
« #130 : 16. juli 2008, 14:33 »
-Hei Marius.
  Du er velkommen over til NBFA,hvis du velger det. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg bytta.
 

Men savnet vil du bli! Sad

mvh
Ø

PS! Den råeste BB-opplevelsen jeg har hatt ever var forøvrig når du dro av deg treningsklærne for å veie inn på sist NM. Det er definitivt det syykeste jeg har sett - hard som bein - hmm ja, og litt muskler var det der også...... Det blei lissom brått litt stille i lokalet Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #131 : 16. juli 2008, 15:33 »
Ja ser helt klart ut som det blir ett bytte.. forandring fryder.. blir litt prinsipp her og.. der jeg får mest dytt i ryggen og backup er jo der jeg burde være og må si det virker langt mer lovende i NBFA...

ja er snakk om økonomi.. blir mer moro og man får mer iver når det er andre som vil deg dit like mye som deg på en måte.. ett klapp pu skulderen for alle de tunge treningstimene og tøffe stundene..

som kroppsbygger så må man dedikere mye tid og slit så og si hele året, år etter år.. når man har medgang går alt veldig lett kanskje, men når man har motgang, skader, personlige problemer, økonomiske problemer.. så er dette en idrett som kan være drit hard å holde fokus i.. lett å gi faen å falle av lasset,.. så om man får den lille ekstra støtten er det knall.. ikke minst bare komplimentene man får her inne er noe jeg er evig takknemmelig for,..  betyr en masse..

for alle oss her inne vet at norge er fordomsfult og konservativt.. får man fremmgang vil det altid være noen som kritiserer deg for det.. og iblant kan jo folk være ganske så stygge..

men men smiiiiler forde.. those who hate me make me.. og alle  andre;)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: metern
« #132 : 16. juli 2008, 15:48 »
Nja.. Syns egentlig , personlig, at man ikke skal bytte forbund med mindre man har tenkt seg meget godt om.
ja det kan kanskje lokke med turer dekket av forbundet etc. MEN ; husk i såfall at om du velger bytte og ombestemmer deg; så er det karantene for 2.gangsinnmelding på 18-24mnd.
Personlig syns jeg det er veldig dumt å miste en bygger av ditt kaliber og ditt potensiale ut av ifbb .



Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: metern
« #133 : 16. juli 2008, 18:47 »
Honnør til Marius!

Det er sunt at gamle og satte regimer blir litt utfordret og får litt konkurranse! Det bedrer forholdene for utøverne at forbund kan konkurrere litt om utøvernes gunst.

At det velges å lage karanteneordninger og at det nektes å konkurrere i andre forbund viser bare at det sees på som en trussel med nye ideer. Wink

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #134 : 16. juli 2008, 21:23 »
helt enig mann:)  man må uansett prøve noe annet for å vite hva en går glipp av eller ikke.. ja det er nok helt klart en trussel for dem...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!