Skrevet av Emne: metern  (Lest 177124 ganger)

Utlogget Bacon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

  • Eat yellow snow ... It might be beer!
Sv: metern
« #795 : 19. november 2010, 21:53 »
Nå er du flere år eldre enn meg, allikevel er du svakere enn meg. Så hvem som trener feil kan du spørre deg selv om :-) Men du er velkommen til å gi meg tips på trening hvis du har innspill, akkurat som Ove gjør :-) Ha en fortreffelig kveld!

med din trening vedder jeg en tier på at du ikke holder ham når du er 24 eller 25 eller 26 eller 27 Wink ha en fortreffelig uke Cheesy
Ove Andreassen - Kompis, Trener og Forbilde

Stord SK

Høyde: 173cm
Vekt: 109kg

Stevnepers utstyrsfritt
Bøy: 150kg
Benk: 145kg
Mark: 170kg
Mål: Delta i NM styrkeløft
Bacon`s Gymtimer
Blogg Med filmer å logg Smiley

Utlogget Bacon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

  • Eat yellow snow ... It might be beer!
Sv: metern
« #796 : 19. november 2010, 22:15 »
Hisser du deg på PM?

Feil. Hva faen er problemet ditt?

Vet ikke hva problemet mitt er jeg men har en snikende følelse av at det kan bli deg Shocked om du spar skit må du tåle skit, ta det med lit god gammaldags humor man Wink Tren benk med stopp uten føring så blir du kanskje sterk en dag du og....
Ove Andreassen - Kompis, Trener og Forbilde

Stord SK

Høyde: 173cm
Vekt: 109kg

Stevnepers utstyrsfritt
Bøy: 150kg
Benk: 145kg
Mark: 170kg
Mål: Delta i NM styrkeløft
Bacon`s Gymtimer
Blogg Med filmer å logg Smiley

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: metern
« #797 : 20. november 2010, 00:13 »
Nå er du flere år eldre enn meg, allikevel er du svakere enn meg. Så hvem som trener feil kan du spørre deg selv om :-) Men du er velkommen til å gi meg tips på trening hvis du har innspill, akkurat som Ove gjør :-) Ha en fortreffelig kveld!
Føler jeg må blande meg litt!! Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du snakker om at du løfter mer enn Halvmetern heller. Ingen som har sagt han løfter mer enn deg heller.
Og jeg legger ut et bilde av Kai å av deg Tunfiskshake!! for da kan du sammenligne selv. En høy person som veier ca 90kg og Kai som Veier 61kg  når man ser på de 2 nederste bildene virker det som Kai har mer Volum
Så ergo 61kg Volum ser bedre ut enn 90kg på en høyere person... tror han ville frem til det Wink
Ikke meningen å disse folk. men når du snakker slikt som, du er sterkere enn andre her å slike ting når de ikke nevner noe angående dette. så syns jeg dette er like rett!!
Trener litt

Utlogget rambonot

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: metern
« #798 : 20. november 2010, 00:46 »
Forundrer meg fortsatt at så mange er i nærheten av å tro at folk på langt over 100 kg rippa ned til null i fettprosent klarer dette uten preparater i massevis.

På samme måte forundrer forherligelsen av de samme utøverne meg. "For en fysikk, for noen gener, for noen løft"

Dagens byggere ser bare teite ut spør du meg, for det er så åpenbart at de er fulle av bol at det blir latterlig. Når flesteparten ikke kan gå opp trappa uten å bli andpusten er det noe feil ute å går.

Applaus !!

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: metern
« #799 : 20. november 2010, 00:54 »

Om jeg sammenligner Metern med Mister Olympia?

Nei.

 Er vel heller du som drar sluttningen om at jeg gjør det.

Og denne volum treninga må du fortelle meg mer om, tydelig at du snakker av erfaring da du har klart og få kroppsvekta inn på 60 tallet.

lol Grin
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: metern
« #800 : 20. november 2010, 09:47 »

Er trolig lettere å fylle ut en liten ramme ja. Mange av de beste byggerne er forholdsvis lave.

Klart man kan bli kjempebra uten medikamenter. Men å tro at man kan bli proff kroppsbygger uten famasøytisk hjelp er å lure seg selv. Tror likevel det er viktig for ungdom å forstå at man ikke trenger å bruke noe dritt for å få en (i de flestes øyne) perfekt fysikk. For disse/dere er jo ofte målene at man vil se bra ut på stranda eller få mer draget på damer o.l. Å bruke steroider for å oppnå dette er feil vei å gå.


Bra svar Wink Hvor nærmt det går ann å komme Metern uten medikamenter vet jeg ikke. Mannen er jo helt rå spør du meg Smiley Men vil tippe man kan komme seg bra opp i vekt å får solide armer/skuldre OSV. Med mange gode, seriøse år på trening Smiley
Trener litt

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: metern
« #801 : 20. november 2010, 11:56 »
Forundrer meg fortsatt at så mange er i nærheten av å tro at folk på langt over 100 kg rippa ned til null i fettprosent klarer dette uten preparater i massevis.

På samme måte forundrer forherligelsen av de samme utøverne meg. "For en fysikk, for noen gener, for noen løft"

Dagens byggere ser bare teite ut spør du meg, for det er så åpenbart at de er fulle av bol at det blir latterlig. Når flesteparten ikke kan gå opp trappa uten å bli andpusten er det noe feil ute å går.
Så sant, så sant.  Honnør er avgitt.

Det later til å herske en generell linje i strongman og kroppsbygging som minner om den som gjelder for homofile i det amerikanske militæret: Don't ask, don't tell.  Utøverene sier ingen ting om bruk av doping i bytte for det underliggende premiss at ingen andre spør om doping heller.  Denne uutalte avtalen mellom utøvere og publikum er helt drepen for hvordan folk flest ser på strongman og kroppsbygging, og i adskillig grad på kraftidretter (kast, løfting, sprint) generelt.

Jeg tror at løsningen på dette er å gjøre bruk at stereoider, veksthormoner osv. ulovlig.  Det er meningsløst at dette er lov når khat og cannabisprodukter er forbudt (Jeg er ikke for legalisering av cannabis eller khat).
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: metern
« #802 : 20. november 2010, 12:02 »
Så sant, så sant.  Honnør er avgitt.

Det later til å herske en generell linje i strongman og kroppsbygging som minner om den som gjelder for homofile i det amerikanske militæret: Don't ask, don't tell.  Utøverene sier ingen ting om bruk av doping i bytte for det underliggende premiss at ingen andre spør om doping heller.  Denne uutalte avtalen mellom utøvere og publikum er helt drepen for hvordan folk flest ser på strongman og kroppsbygging, og i adskillig grad på kraftidretter (kast, løfting, sprint) generelt.

Jeg tror at løsningen på dette er å gjøre bruk at stereoider, veksthormoner osv. ulovlig.  Det er meningsløst at dette er lov når khat og cannabisprodukter er forbudt (Jeg er ikke for legalisering av cannabis eller khat).
Men er det ikke lovlig for at leger skal kunne skrive/behandle folk som har mangel på hormoner i kroppen? og defor laget en lov som sier at det ikke er lov å kjøpe/selge/lage disse tingene selv?
Trener litt

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: metern
« #803 : 20. november 2010, 12:07 »
Men er det ikke lovlig for at leger skal kunne skrive/behandle folk som har mangel på hormoner i kroppen? og defor laget en lov som sier at det ikke er lov å kjøpe/selge/lage disse tingene selv?
Dette kan umulig være riktig.  Det finnes massevis av narkotiske stoffer (morfin, fentanyl), kjemiske våpen (mustargen) og biologiske våpen (botuliniumtoksin) som brukes hyppig av helsevesenet, men som det likevel er fobudt for folk flest å ha i besittelse eller bruke selv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: metern
« #804 : 20. november 2010, 12:08 »
Dette kan umulig være riktig.  Det finnes massevis av narkotiske stoffer (morfin, fentanyl), kjemiske våpen (mustargen) og biologiske våpen (botuliniumtoksin) som brukes hyppig av helsevesenet, men som det likevel er fobudt for folk flest å ha i besittelse eller bruke selv.
Ikke vet jeg Smiley derfor jeg stilte SPM Smiley Men som du sier Helsevesenet har lov ??
Trener litt

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: metern
« #805 : 20. november 2010, 12:14 »
Ikke vet jeg Smiley derfor jeg stilte SPM Smiley Men som du sier Helsevesenet har lov ??
Javisst.  Anabole stereoider brukes som medisin mot avmagring, blandt annet i behandling av kreftpasienter.  De gis også til barn som er i ferd med å bli ekstremt høye, fordi de stopper vekst i lengderetningen.  Da jeg var tenåring, kjente jeg en nabofamilie der barna fikk stereoider for å stoppe lengdevekst.  Jeg har aldri sett så mange og digre kviser som de ungene hadde.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: metern
« #806 : 20. november 2010, 12:22 »
  Jeg har aldri sett så mange og digre kviser som de ungene hadde.
HAHAHAH
Trener litt

Utlogget Bacon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

  • Eat yellow snow ... It might be beer!
Sv: metern
« #807 : 20. november 2010, 13:01 »
Javisst.  Anabole stereoider brukes som medisin mot avmagring, blandt annet i behandling av kreftpasienter.  De gis også til barn som er i ferd med å bli ekstremt høye, fordi de stopper vekst i lengderetningen.  Da jeg var tenåring, kjente jeg en nabofamilie der barna fikk stereoider for å stoppe lengdevekst.  Jeg har aldri sett så mange og digre kviser som de ungene hadde.

Forstår ikke helt vitsen med å dope ned ungen sin for å stoppe høyden... send dem til NBA istede så har de en strålende fremtid, har en kamerat som trente et småguttelag i basket å der var det en av guttene som begynte å nerme seg 2m oppover, han ble stoppet i veksten... han kompisen min hadde lyst å knekke nakken på foreldrene for denne gutten hadde blitt superstjerne innen basket om han fikk vokse fritt...
Ove Andreassen - Kompis, Trener og Forbilde

Stord SK

Høyde: 173cm
Vekt: 109kg

Stevnepers utstyrsfritt
Bøy: 150kg
Benk: 145kg
Mark: 170kg
Mål: Delta i NM styrkeløft
Bacon`s Gymtimer
Blogg Med filmer å logg Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: metern
« #808 : 20. november 2010, 13:07 »
Den familien som jeg kjente, var arvelig disponert for stor kroppshøyde på farssiden, men også ryggproblemer.  Det var nok grunnen til at de satset på veksthemming.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

neonX

  • Gjest
Sv: metern
« #809 : 20. november 2010, 13:27 »
Bombe at det ble en dopingdiskusjon her også.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!