Skrevet av Emne: metern  (Lest 177368 ganger)

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #240 : 12. februar 2009, 18:21 »
Kan si litt i hvertfall.. tar litt tid om man skal skrive ned programmer osv.. men har ikke troen på for tunge løft med lange pauser og heller ikke faste prog eller opplegg.. Jeg må ha MEGET høy intensitet under min trening.. mye pump og mange sett og reps for å få opp pumpen og ekspandere muskel volumet..

Kjører relativt tung vel å merke, men ingen vits å skade seg, det vokser man sjelden av.. si jeg ligger på 80% av maks løft og kjører mange sett med kort pause.. litt uti øktene prøver jeg nå kjøre høy intensitet med relativ tung vekt..

tidligere har jeg så og si altid kjørt dropp sett eller mange øvelder i ett.. gjør det enda.. klarer ikke kjøre en øvelse og vente.. må løpe bort til ett nytt apparat for å kjøre noe videre..

Øktene skal bidra til tung pust og mye svetting som regel..

1- mange reps
2- 70-90% av maks
3- super sett/dropp sett
4- mange øvelser

Mat inntaket mitt offseason innebærer mest mulig prot og god mat.. spiser altid ett stort sunt måltid men blir mye dritt innimellom de fleste måltid.. Mye pølser og egg, paier osv.. spiser egentlig alt jeg kommer over men prøver jo holde igjen seff..

Diett er det Geir Borgan som styrer.. han bestemmer når jeg skal kutte ned eller hva jeg enn skal.. men som nå i forkant av dietten spiser jeg mye prot.. varierer fra lav karb og mye fett til å øke, men liker bedre gå litt lavt på karben og mer fett..

Ligger nå på ca 1kg kjøtt opp mot 1.2 og har 2-3 shaker om dagen.. 


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: metern
« #241 : 12. februar 2009, 18:24 »
hei marius, jobber du som håndtverker for tiden? så deg på fagdag i sandvika her om dagen...

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #242 : 12. februar 2009, 18:34 »
nei ikke nå.. fattern har firma så var med han.. er int i bolig markedet generellt så måtte få med meg litt..  drev med noen eiendoms prosjekt en tid men ble mye rot..  men greit med litt info Smiley

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: metern
« #243 : 13. februar 2009, 03:15 »
du får ha lykke til med konkuransene fremover Wink
men er det smart å konkurere for mye på "kort" tid?
er det ikke lurt å satse alt på å komme videre,og heller bare delta på konkuranser som kan få deg opp på et høyere nivå utenlands?
men uansett dette har du mer snøring på enn meg Cool
 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #244 : 13. februar 2009, 05:32 »
kan hende.. men da må jeg uansett vente til NM og Nordisk.. vant jo GP fjor..men vil jo gjøre det bedre for hver gang.. og pengene tiltrekker i seg selv, selv om man ikke blir rik av de summene.. men vinner man mange konk blir dte jo litt.. så etter en del konk nå på våren så er dte pause til hardkjør mot NM...

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: metern
« #245 : 13. februar 2009, 16:05 »
vet ikke om du har skrevet om det men hvordan var det å trene etter operasjon? strak og smalt det godt i deg?
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #246 : 13. februar 2009, 22:55 »
gikk helt fint.. dro innom gymmet å bare tok litt i vektene for å få blod i arma når jeg klarte men etter noen uker så var jeg godt igang igjen.. no stress Wink

odin klarte dra hardt å dra stinga litt fra hverandre i ene puppen men har så og si ikke arr så veldig fornøyd Smiley   men kjenner jeg har en del arrvev .. ble nesten usikker på om kjertlene var der enda men tror det kunn er arrvev..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: metern
« #247 : 14. februar 2009, 03:02 »
Kaller de deg metern fordi du er en meter bred?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #248 : 14. februar 2009, 03:05 »
kanskje, kanskje ikke.. Tongue  men trokke det starta der nei..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: metern
« #249 : 14. februar 2009, 03:21 »
Hehe hvor høy er du da?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: metern
« #250 : 14. februar 2009, 04:54 »
Han er akkurat så høy som han trenger å være Wink
(tror det står på den nye artikkelen om han på hovedsida)

Stå og kjør på nå Marius Smiley
Dette er rått og gromt! Og som du sier selv.. råere og grommere skal det bli!
Sky is the limit!!!! Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #251 : 14. februar 2009, 08:43 »
takker robinzj:)   ja ting tar tid i gamet her as, men ser selv hvor bra jeg vokser om jeg bare gidder, så om ett par års tid skal det bli bra:) med riktige forutsetninger da..

men aldri trent beina stort før i år elelr siste året.. altid hatt en trening så drøyd en mnd eller 3 før jeg gadd igjen men nå hopper jeg aldri over.. så kan nok få mye større og tjukkere muswkler overalt men spes bein..

tanken min er bare at jeg vil nok veie inn på rundt 90kg nå, og i evt proffliga vil jeg kunne veie inn på maks 91kg.. men har mye mer å gaine på.. masse opp i beina og mertjukkelse hele veien.. men får vel tyne ned og da evt stille litt flat.. 

men dette er jo en dum bekymring da jeg ikke er der enda.. hehe

stå på folkens.. moro når det går fremmover..  the sky is your limit, no doubt.. Wink

Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: metern
« #252 : 14. februar 2009, 13:01 »
Du er rå! og råere blir du ! som rObinzj sier Sky is the limit!

Du kommer langt ! Grin Grin Cheesy
Maskin!
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: metern
« #253 : 14. februar 2009, 16:04 »
takker robinzj:)   ja ting tar tid i gamet her as, men ser selv hvor bra jeg vokser om jeg bare gidder, så om ett par års tid skal det bli bra:) med riktige forutsetninger da..

men aldri trent beina stort før i år elelr siste året.. altid hatt en trening så drøyd en mnd eller 3 før jeg gadd igjen men nå hopper jeg aldri over.. så kan nok få mye større og tjukkere muswkler overalt men spes bein..

tanken min er bare at jeg vil nok veie inn på rundt 90kg nå, og i evt proffliga vil jeg kunne veie inn på maks 91kg.. men har mye mer å gaine på.. masse opp i beina og mertjukkelse hele veien.. men får vel tyne ned og da evt stille litt flat.. 

men dette er jo en dum bekymring da jeg ikke er der enda.. hehe

stå på folkens.. moro når det går fremmover..  the sky is your limit, no doubt.. Wink

Ja ting tar så ufattelig lang tid! Men å si at det blir bra om noen år så syns jeg du er litt slem med deg selv Wink For du er kanonrå nå! Men å kjempe med de beste så kreves det jo sitt!

Som du sier selv får du den siste viktige lille delen som å få beina opp til nivå med den ufattelige råe overkroppen din samt litt mer tykkelse overall så er du i boks mener jeg! Det må da jaggu være grenser for hvor mye du kan pakke på av muskler på den stakkars kroppen din? Grin

Flat tror jeg ikke du kommer til å bli flat på rundt 90kg+ og du er jo enda ung, har masse av år å perfeksjonere samt å forme kroppen slik du vil!
Du har riktig dedikasjon, vilje og mot for dette! Jeg har troa! Wink
Og jeg er en stor fan av holdningen din!

Over og ut..
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget H.T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: metern
« #254 : 14. februar 2009, 16:11 »
du har en sykt rå fysikk og få eller ingen som matcher deg i Norge.
men hører rykter om at Ayad skal stille i sandefjord og at han er i rute. Jeg tror kanskje ikke det blir bare å plukke pokalen som noen antyder.
jeg tror det blir en syk duell. hadde vært rått om askeland, ayad og deg stod sammen på scenen.

men som jeg sa, du har en sykt rå fysikk og kan fort hende du står på toppen av pallen. bare å bøye seg i støvet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!