Skrevet av Emne: metern  (Lest 177368 ganger)

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #390 : 05. april 2009, 15:59 »
hehe ja der kom din mening.. vel alle sier det motsatte så det fårblir din mening.. du er kanskje veldig dreven og inn i dette? kan sakene dine? da min fysikk er langt mere komplett nå.. jobber med mine svakheter og forbedrer meg slik jeg kan..  minus 70.. haha veide mer før jeg trente vekter.. hehe  er ikke født slik du er kanskje.. sorry.. vi er nok ikke like..

så takk for den... jeg gjør mitt du gjør ditt;)

ps hvem er så du da? 

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: metern
« #391 : 05. april 2009, 16:08 »
Nå må du ikke misforstå:-) Personlig så synes jeg det er kulere å se på om du så hadde blitt enda mer massiv. Det er bare det at du mister mesteparten av flexen din når du blir så grov. Det skjer liksom ikke så mye når du trykker til, og det er vel derfor du ikke går til topps tror jeg. Men bevares, fysikken din er rå den så jeg storkoser meg når du stiller:-) Lykke til videre.

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #392 : 05. april 2009, 16:17 »
din mening men da må du nok sette deg litt mer inn i dte mann.. grunn til at jeg har fått liteflex på scenen.. vil du vite?  for jeg har pumpa meg opp no sinnsykt back stage.. HELT FEIL av meg men hallo drevet med detete i kort tid kontra de fleste.. jeg er mye yngre enn de to jeg stilte mot igår... jeg lærer.. så jeg blir så stinn at jeg mister flex... noe jeg ikke skal gjøre mere.. men tenkte kult med mest mulig pump.. men ikke dte jeg dømmes på så stor feil..

jeg kan ikke stille i minus 80.. da dør jeg.. jeg er født grov... og nei min fysikk er MYYYE bedre nå.. langt bedre.. det ser alle.. men må jobbe med ting seff..

så ja din mening å tar det ikke negativt eller ikke sur.. haha  men synes du tar HELT feil.. må se heleheten!!!

men lov å si sin mening Smiley

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: metern
« #393 : 05. april 2009, 16:22 »
Rå som alltid metern!!! woot

synd med 3 plassen, men det var en hard klasse. lykke til videre! Smiley
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: metern
« #394 : 05. april 2009, 16:52 »
Jeg for min del har sett deg live noen ganger nå, og jeg er ikke enig med Elrey. Vet ikke hva jeg kan sette fingeren på, men det er nå noe du har gjort denne gangen som gjør bildet mer harmonisk i mine øyne, helheten er på en måte bedre - så hva nå du enn har gjort, så keep going!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #395 : 05. april 2009, 17:12 »
takk.. ja helt enig.. selv om jeg feilet litt så er det mye bedre.. blir bra men ting tar tid Wink

ha en flott dag folkens..

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: metern
« #396 : 05. april 2009, 17:21 »
surt å se tilbake.. MANGE ting man må, eller JEG MÅÅÅ VÆRE FLINKERE TIL:

MITT LØFTE:

1- LAGE frogram, og ja posere ordentlig mer konsekvent og selvsikkert.. FAEN.. Smiley
2- Stelle meg i godt lys og vise mine beste sider.. ps helt nytt frigrogram med mere og bedre poseringer jaaaaa..
3- Oppkarbinga, VET HVA JEG HAR GJORT FEIL!!! ps stresse ned og ikke pumpe ogg før scenen.. bare tull.. blir stinn noe jeg ikke bør være !!!!!!!!!!!!!!!  bare posere, være tørr og hard...

Bra Marius! Det viktigste er å finne det man må jobbe med, uansett hvor bra man er. Om det så er lite, så blir man bedre. Tenk om du ikke hadde pumpet deg opp backstage, og satt bedre poseringer.. Hevnen venter i Danmark!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: metern
« #397 : 05. april 2009, 22:12 »
tror det blir enda bedre om du ikke pumper deg opp ja, du var helt rå på scenen! lykke til i danmark!!

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: metern
« #398 : 05. april 2009, 22:29 »
punkt 1: CHECK!! Wink bodybuilder

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: metern
« #399 : 06. april 2009, 09:10 »
Syns du er grovere enn i fjor, helt sinnsykt!!! Synd at du ikke fikk maks uttelling. På noen bilder ser det ut som om du var for mørk i fargen og i kombinasjon med lyssettingen ser deler av kroppen nærmest svart ut, litt lite olje også..? Holdt du litt mye vann?

Uansett bare små detaljer som utgjorde forskjellen denne gangen, du ville ha vunnet dersom du hadde truffet med formen, bombesikkert Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #400 : 06. april 2009, 12:29 »
Som sagt må stå i lydet.. jeg stod jo feil i forhold til lyskasterne.. men oslo gp var FIASKO for min del, men igjen lært masse.. skulle ønske jeg kunne gjort om for da skulle plasseringene blitt helt omvendt;) men men ja danmark ligger hevnen... nå har jeg med hjelp fra min gode venn danny boy her lagd fett poseringshow.. kan jeg vise meg og ikke kødde til..

flau overtidligere prestasjoner så nå skal det gjøres ordentlig.. Wink

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: metern
« #401 : 06. april 2009, 12:36 »
Og lyset er ikke på scenekanten, det er som regel midt på scenen Smiley Lykke til i Danmark. Regner med det blir mange timer trening på nye programmet denne påsken?



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: metern
« #402 : 06. april 2009, 12:40 »
Og lyset er ikke på scenekanten, det er som regel midt på scenen Smiley Lykke til i Danmark. Regner med det blir mange timer trening på nye programmet denne påsken?
det blir nok litt,men han tar ting veldig fort,bare han GIDDER!!! Wink hehe

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #403 : 06. april 2009, 13:05 »
helt riktig.. er bare gidde og ja det gjør jeg nå.. til 10000... dette blir knall danny boi.. Smiley

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Sv: metern
« #404 : 06. april 2009, 16:35 »
Selv om du ikke er fornøyd selv må jeg gratulere. Syntes alle 3 var imponerende og var ikke mye forskjell fra 1-3 plass. Du vet å lage show  Grin Morsomt for oss ute i salen å se på.

En utrolig masse overall på deg å syntes du har tatt flere steg i riktig retning fra i fjor.

Bare roe bittelitt ned på friposeringen så blir det knall når formen er 100%  Imponert at det går ann å pakke så mye muskler på så få cm  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!