Skrevet av Emne: metern  (Lest 177366 ganger)

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #660 : 22. september 2010, 17:31 »
Må si det så ut som han surra så hardt at det kan ikke finnes blodtilførsel i beina slik han stramma.. og da blir jo bevegeligheten ufattelig dårlig.. men men.. funker greit nok enda her så får se.. de siste der er nok gode.. men er ikke til salg på noe sted her såvidt jeg vet..


marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #661 : 22. september 2010, 17:32 »
Em i år.. tror jeg veier meg inn ca 7 kg tyngre om ikke mer i mars så spent på utseende da Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: metern
« #662 : 22. september 2010, 17:39 »
Em i år.. tror jeg veier meg inn ca 7 kg tyngre om ikke mer i mars så spent på utseende da Smiley
Fått vite noe mer om skuldrene dine ? Om det er noen mulighet å slippe operasjon Smiley
 det blir en sinnsyk vekt i scene form da hehe Smiley blir -100 du skal stille til da og blir det ikke ? Smiley

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #663 : 22. september 2010, 18:10 »
Åpen klasse for de tunge proffene så ikke noe -100.. nei operasjon var eneste anbefalte men ikke vært hos ortopeden enda nei..

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #664 : 22. september 2010, 18:10 »
ps var 93 på bilde der så ender på ca 100 akkurat tror jeg..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: metern
« #665 : 22. september 2010, 18:17 »
Åpen klasse for de tunge proffene så ikke noe -100.. nei operasjon var eneste anbefalte men ikke vært hos ortopeden enda nei..
AAAA skjønner Cheesy Åpen klasse ja Wink Tenker det begynner å komme seg med FREAKFAKTOREN då, sett noen av bildene dine fra EM sist. Syns du gjorde det utrolig bra der. Tenker det blir palleplass på deg til mars som kommer Wink

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: metern
« #666 : 22. september 2010, 21:46 »
Tror du at du trenger skulderoperasjon? Du har bra skuldre/bryst, så jeg vet ikke hvor nødvendig det er for deg å opereres. Du ser ut til å klare deg bra slik du holder på i dag Smiley

Men hvis skuldrene kan fikses med kikkehullskirurgi så er det kanskje verdt å legge seg på operasjonsbordet..?
Education is important, but big biceps are importanter.

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #667 : 23. september 2010, 00:49 »
vel det har holdt seg fordi jeg altid har hatt bra skuldre og bryst men kan ikke ha dte slik evig.. ikke hatt en ordentlig økt med skuldre el bryst på 2 år... og vondt å trene armer også til og med rygg til tider.. så om jeg kan bli bedre så må jeg gjøre hva jeg kan.. men hopper heller ikke inn i en komplisert operasjon somsteter meg ut av spill i evigheter om det ikke blir bra...

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #668 : 23. september 2010, 21:38 »
Hadde jo vært rått.. så lenge jeg blir større hardere og bedre all round så er målet nådd på en måte selv om man altid setter seg noen slags mål om plassering.. har som sagt valgt en vanskeligere klasse, da jeg stiller i åpen istede for 202.. men å begrense meg som bygger synes jeg ikke noe om.. vil bli so god jeg kan ikke prøve plassere meg best der jeg kan... men ser selv bildene fra EM og tenker 15kg til på den ramma hadde jo blirr drit bra.. men merker det er tungt alt nå fpr kroppen så fatter ikke hvordan de aller største gutta klarer å bære på alt.. men da handler jo alt i hverdagen rundt idretten seff...

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: metern
« #669 : 23. september 2010, 21:52 »
Hadde jo vært rått.. så lenge jeg blir større hardere og bedre all round så er målet nådd på en måte selv om man altid setter seg noen slags mål om plassering.. har som sagt valgt en vanskeligere klasse, da jeg stiller i åpen istede for 202.. men å begrense meg som bygger synes jeg ikke noe om.. vil bli so god jeg kan ikke prøve plassere meg best der jeg kan... men ser selv bildene fra EM og tenker 15kg til på den ramma hadde jo blirr drit bra.. men merker det er tungt alt nå fpr kroppen så fatter ikke hvordan de aller største gutta klarer å bære på alt.. men da handler jo alt i hverdagen rundt idretten seff...
Blir sinnsykt spennende å følge me her Cheesy

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #670 : 03. oktober 2010, 20:11 »
Smiley takker

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: metern
« #671 : 03. oktober 2010, 21:06 »
Smiley takker
hvordan går det me skulder ?? holder den ut ? Smiley

Utlogget LeneL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: metern
« #672 : 05. oktober 2010, 22:10 »
Sykt :O

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: metern
« #673 : 06. oktober 2010, 21:25 »
når du skulle delta på wipeout Smiley ?
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #674 : 20. oktober 2010, 12:43 »
skjer ikke noe ang skuldra før jeg har vært hos kirurg å fått en vurdering derfra.. inntil da er det vel rimelig stabilt..

wipeout blir episode 8 Wink off men ikke så mye å skryte av der Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!