Skrevet av Emne: Er du flink på skolen?  (Lest 19626 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er du flink på skolen?
« #180 : 11. januar 2007, 20:45 »
Å, det forklarer jo saken... biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Er du flink på skolen?
« #181 : 11. januar 2007, 22:32 »
Noe jeg får erfare mer og mer nå på vgs er at lærerne i større grad setter karakter ut ifra hva de synes om deg personlig.
Jeg har gått ned i nesten alle fag 1-2 karakterer. Gruer meg til å vise karakterkortet i mamma og pappa.
Men jeg satser på stigende karakterer det to neste årene Smiley

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Er du flink på skolen?
« #182 : 11. januar 2007, 23:04 »
Jeg er flink på skolen når jeg går inn for det. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Er du flink på skolen?
« #183 : 11. januar 2007, 23:07 »
Sitat
Neida, blir vel samme gamle dra de dårlige opp og de flinke ned til middels nivå


WORD
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Er du flink på skolen?
« #184 : 12. januar 2007, 13:25 »
Nja... En sannhet med visse modifikasjoner. At foreldre ikke hadde veldig gode karakterer betyr jo ikke at de ikke prøvde. På en annen side kan det jo være at avkom igjen _kunne_ gjort det bra på skolen om de hadde prøvd. Tar du poenget? Tror vilje er 90% prosent og talent 10%... Som Slux sa, der det er vilje er det vei.
Er vel også ganske vanlig at foreldre med høy utdanning får barn som også ønsker seg høy utdanning, evt blir påvirket av foreldre til å tro/mene at dette er en nødvendighet. Påvirket av miljø, om du vil, men ikke arv. OM det hadde vært arv hadde jeg selv vært kjempeglad i å gjøre lekser og jeg hadde hatt veldig høyt snitt. Ingen av disse stemmer. Gjorde nesten ikke lekser på videregående og snittet lå rundt 4.6-4.7... Tongue

Kan ikke si meg helt enig i det du sier her. Forresten så snakker jeg ikke om villighet til å gjøre lekser. Jeg prater om forståelsesevne, og så vidt jeg har fått med meg så _er_ dette arvelig. Veien er mye vanskeligere for en med lav forståelsesevne, enn det den vil være for en med høy forståelsesevne, skjønner?

Og, er ikke 4,6-4,7 i snitt bra?? Det er ca 1,3 i snitt fra 6'er i snitt. Det vil jeg ikke påstå er noe dårlig karakter snitt.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!