Skrevet av Emne: Gromgutten!  (Lest 14803 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Gromgutten!
« #15 : 09. mars 2004, 18:37 »
Burde kunne ta skalpen på Coleman han her. Hvorfor er han ikke proff enda???
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Big

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Re:Gromgutten!
« #16 : 09. mars 2004, 20:25 »
har sett bilder av han på konkuranse, å han er en del mindre da

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Gromgutten!
« #17 : 09. mars 2004, 20:34 »
Må huske på at vinkelen på dette bildet er litt underfra på det første, og veldig på nummer 2. Gjør noe med utseende hans det. Men ingen tvil, litt av en storkar!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Nixon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 376

  • Drømmer og pågangsmot er en mektig kombinasjon.
Re:Gromgutten!
« #18 : 09. mars 2004, 22:09 »
Enten har gutten brukt sykt mye bol, eller så har han et godt lag med de "fysiske genene" sine.. :gulp: Sjukt..!
"Obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it."

—Michael Jordan

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Gromgutten!
« #19 : 09. mars 2004, 22:19 »
Enten har gutten brukt sykt mye bol, eller så har han et godt lag med de "fysiske genene" sine.. :gulp: Sjukt..!

Tenker vi sier det er en kombinasjon jeg  Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget cat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 92

Re:Gromgutten!
« #20 : 10. mars 2004, 01:42 »
Og med et hjerte på størrelse med en fotball og blodtrykk  som en 90-åring varer festen lenge... :ugly:



Utlogget Viking Strong

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 217
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 217

Re:Gromgutten!
« #21 : 10. mars 2004, 13:20 »
Har nok gått noen kilo spinat der ja.
Flere bilder av karen?
Hadde vel fått proffkort med en gang han kom gjennom tollen til Norge...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Gromgutten!
« #22 : 10. mars 2004, 20:34 »
Og med et hjerte på størrelse med en fotball og blodtrykk  som en 90-åring varer festen lenge... :ugly:



Hvorfor skulle han være i risikosonen for hjertesvikt og høyt blodtrykk? Han er jo ikke feit(!!!), og han trener hardt!

Hadde han hatt "hjerte på størrelse med en fotball", hadde han nok ikke kunnet løfte på de hundrevis av tonnene med jern som trengs for å utvikle slik enorm muskelmasse som han har. Og - trening virker i seg selv blodtrykkssenkende!! Synes innlegget ditt var litt...dumt, cat.
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

Re:Gromgutten!
« #23 : 11. mars 2004, 03:08 »

Hvorfor skulle han være i risikosonen for hjertesvikt og høyt blodtrykk? Han er jo ikke feit(!!!), og han trener hardt!

Hadde han hatt "hjerte på størrelse med en fotball", hadde han nok ikke kunnet løfte på de hundrevis av tonnene med jern som trengs for å utvikle slik enorm muskelmasse som han har. Og - trening virker i seg selv blodtrykkssenkende!! Synes innlegget ditt var litt...dumt, cat.


Hallo.....

Det er jo ikke bare det å være feit som lager hjerteproblemer. Så mye dop som de gutta der bruker.

Håper du har fått med deg at mange kroppsbyggere dør tidlig pga av all doping og vannfordrivende midler

Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Gromgutten!
« #24 : 11. mars 2004, 14:57 »

Hvorfor skulle han være i risikosonen for hjertesvikt og høyt blodtrykk? Han er jo ikke feit(!!!), og han trener hardt!

Hadde han hatt "hjerte på størrelse med en fotball", hadde han nok ikke kunnet løfte på de hundrevis av tonnene med jern som trengs for å utvikle slik enorm muskelmasse som han har. Og - trening virker i seg selv blodtrykkssenkende!! Synes innlegget ditt var litt...dumt, cat.


Hallo.....

Det er jo ikke bare det å være feit som lager hjerteproblemer. Så mye dop som de gutta der bruker.

Håper du har fått med deg at mange kroppsbyggere dør tidlig pga av all doping og vannfordrivende midler


Hallo......

Jada, vet om skadevirkningene ved bruk av doping. Men det var ikke poenget mitt her. Som en kuriositet kan jeg nevne en studie jeg har fått referert, hvor inkluderte personer som oppga tidligere bruk av anabole steroider, hadde lenger gjennomsnittlig levealder enn de som oppga at de aldri hadde brukt slike stoffer. Så risikoen for tidlig død pga. hjertesvikt etter dopingbruk kan ikke være veldig stor. NB: Dette må ikke tolkes som om jeg støtter bruk av doping, for det gjør jeg IKKE!
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget nitraM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 020
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 020

  • Det handler om respekt, ingenting annet!
Re:Gromgutten!
« #25 : 11. mars 2004, 18:10 »


Han liker den lua  Grin
Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler -
jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Member of: Norwegian Bad Boy Crew

Utlogget cat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 92

Re:Gromgutten!
« #26 : 11. mars 2004, 22:59 »
SVAR TIL HITman:

Så du tror han har trent seg opp naturlig til en slik abnorm kropp? Og dermed har stålhelse..:rofl:
Facinerende at noen virkelig tror det er mulig å få så stor kropp, kun ved hjelp av kreatin, kosthold  og gode gener...
Ellers er det tydelig at du har noen mangler  ang bivirkningene ved overdrevet bruk at anabole steroider... B.la: Steroider får musklene til å vokse og hjertet er en muskel, derav "hjerte som en fotball..."
Start å lese, gutt!
TIPS:
- Cardial hypertrofi
-høyt blodtrykk--> hjerneblødning, hjerte-karsykdommer..
- Natriumretensjon-->alvorlig hypertensjon (høyt blodtrykk)
- kolestroløkning ved bruk av sterodier..

MVH cat

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Gromgutten!
« #27 : 12. mars 2004, 00:42 »
SVAR TIL HITman:

Så du tror han har trent seg opp naturlig til en slik abnorm kropp? Og dermed har stålhelse..:rofl:
Facinerende at noen virkelig tror det er mulig å få så stor kropp, kun ved hjelp av kreatin, kosthold  og gode gener...
Ellers er det tydelig at du har noen mangler  ang bivirkningene ved overdrevet bruk at anabole steroider... B.la: Steroider får musklene til å vokse og hjertet er en muskel, derav "hjerte som en fotball..."
Start å lese, gutt!
TIPS:
- Cardial hypertrofi
-høyt blodtrykk--> hjerneblødning, hjerte-karsykdommer..
- Natriumretensjon-->alvorlig hypertensjon (høyt blodtrykk)
- kolestroløkning ved bruk av sterodier..

MVH cat
Hehe...er selvfølgelig klar over at denne karen har spist mer enn grøten sin.  Grin

Har lest noen hundre sider om kardiologi takk, og også en del om virkninger og bivirkninger av anabole steroider. Når det gjelder temaet "kardial hypertrofi" i denne sammenhengen, er det slik at hjertet (som riktignok er en muskel, men strukturelt sett ganske forskjellig fra skjelettmuskler), ikke på langt nær inneholder så mange androgenreseptorer som skjelettmusklene. Anabole steroider er avhengige av disse reseptorene for å utøve sine virkninger, bl. a. hypertrofi. Dette gjenspeiler seg i det faktum at hjertesvikt ikke forekommer nevneverdig hyppigere hos "bolere" enn hos normalbefolkningen. Dette er det ganske god dokumentasjon på, selv om det er rimelig å anta at visse typer/kombinasjoner av bol i høye nok doser til en viss grad kan influere på hjertefunksjonen. Og som jeg sa tidligere, har en person uttalt hjertesvikt (m/ forstørret hjerte), så vil han/hun ikke orke å pumpe seriøse mengder jern!! Derfor blir det litt dumt å anta at godeste World Harris har hjertesvikt, enig?

Bruk av anabole steroider kan forhøye blodtrykket og kolesterolet, kjente risikofaktorer for hjertesykdom. Men det er ikke store gjennomsnittlige økninger det er snakk om (5-10 mmHg økning i systolisk og/eller diastolisk blodtrykk, økning i LDL/HDL-ratioen med en faktor på ca. 0,5), og dermed ikke store økninger i risikoen for hjerte/karsykdom. Faktisk er fysisk inaktivitet (å ikke trene) en langt større risikofaktor enn bruk av anabole steroider, og bolere trener jo stort sett alle sammen. Kanskje dette er med på å forklare at bolere ser ut til å oppnå en noe HØYERE gjennomsnittlig levealder enn befolkningen ellers.

Dette må ikke tolkes som om jeg er tilhenger av anabole steroider, for det er jeg ikke. Men jeg er tilhenger av fakta og motstander av fordommer. Anabole steroider har mange andre bivirkninger også, men det verste med dem er at de ødelegger idretten, og gjør folk mer skeptiske til trening, der treningens positive sider kommer i skyggen.

Mvh HITman
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:Gromgutten!
« #28 : 12. mars 2004, 00:58 »
Hitman skriver : "jeg er tilhenger av fakta og motstander av fordommer"

Halleluja! Takk gud for fornuftige mennesker...

og en ting jeg irriterer meg jævli over... de som snakker om AS... Tenk over at det er forskjell på type stoffer, mengde og varighet av bruk! + at dere nevner alle POTENSIELLE bivirkninger!

Har dere sett alle POTENSIELLE bivirkninger av aspirin, ibux, paracet, nesesprayer, hostesaft osv? TENK LITT, sett dere INN I EMNET før dere åpner kjeften med den samme propagandaen vi får servert alle andre steder.

Jeg likte det Hitman skrev så godt at vi tar det en gang til: "jeg er tilhenger av fakta og motstander av fordommer" - amen.
question everything

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Re:Gromgutten!
« #29 : 12. mars 2004, 23:00 »
åh herreugd som du dreit deg cat!
tror Hitman har lest mer enn deg, det kan jeg si etter bare å ha lest 2 innlegg fra deg Cheesy

les litt mer erfaringer fra bolere, og hør hva de har å si om bivirkningene, i stedet for det som står på www.mot.no sine sider Grin
det er som Mulla sa, POTENSIELLE bivirkninger, folk som bruker AAS bruker 10+ganger anbefalt dose, men fortsatt er det mange som ikke merker spesielle bivirkninger... Smiley

OG, tror du ikke denne karen passer på blodtrykket sitt gjennom jevnlige blodprøver, tester o.l??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!