Skrevet av Emne: lysst til å bli provosert og få en god latter? se her!  (Lest 10886 ganger)

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

Hvem sier at han var gift med en 14iss?

Kona hans var jo flere år eldre enn ham selv.
Ser ut som sayoy ble eid nok en gang.

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

Nei men du sier at imamen er pedo på bakgrunn av dine fantaiser som innebærer profeten og en 14 år gammel jente.

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Nei men du sier at imamen er pedo på bakgrunn av dine fantaiser som innebærer profeten og en 14 år gammel jente.

haha hæ? Lær deg å ikke snakke om noe du ikke har kjenneskap til. En muslim tilber profeten. Herregud, en imam er som en prest, og du tilber vel ikke en prest håper jeg?

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

haha hæ? Lær deg å ikke snakke om noe du ikke har kjenneskap til. En muslim tilber profeten. Herregud, en imam er som en prest, og du tilber vel ikke en prest håper jeg?
Sorry, blanda ord.

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Mine fantasier? Sjekk Religionsboka for Vg3 du, hun het forresten Aaicha og var en av flere koner han hadde samtidig, men hun var den eneste mindreårige da..

Utlogget Tannfeen

Mine fantasier? Sjekk Religionsboka for Vg3 du, hun het forresten Aaicha og var en av flere koner han hadde samtidig, men hun var den eneste mindreårige da..

Hva slags verdi har dette argumentet egentlig? Det finnes ingen håndfaste bevis for at Muhammed faktisk eksisterte engang(?), og så skal man liksom trekke den slutning at muslimer tillater pedifili?

Diskuter sak, bruk kilder og hold deg til temaet.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Jeg har ikke hevdet noe som helst av det du sier i denne stråden så lenge, Sprøsomkjeks.
Når sa jeg at polakkene også er en fare som muslimer eller noe og når sammeligna jeg dem?
Grattis, du greide nettopp å gjøre polakk-argumentet ditt enda mer hjernedødt. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Grattis, du greide nettopp å gjøre polakk-argumentet ditt enda mer hjernedødt. Tongue

Takk Wink

Jeg orker ikke å diskuere med deg, da du ser på alt som har med innvandring å gjøre som negativt.

Nå er det nok!
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

Takk Wink

Jeg orker ikke å diskuere med deg, da du ser på alt som har med innvandring å gjøre som negativt.

Nå er det nok!

Så så, her er det plass til alle.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tannfeen

http://www.dagbladet.no/2009/02/25/nyheter/islam/siv_jensen/fremskrittspartiet/hijab/5039331/

Jøss, jeg må si riksavisene kjører knallhardt på reportasjer om islam-i-fisering for tida.

En merket meg følgende utsagn Dette er ingen snikinnføring, det er godt gjennomtenkte forslag som er fremmet i åpne demokratiske fora.

Jeg ser for meg to mulige løsninger:

1) Sette sammen et representativt utvalg av befolkningen som stemmer over slike forslag, la oss si et par ganger i året. Let's face it, vi har ikke sett slutten på dette enda.

2) Forby alle særordninger eller særtilpasninger basert på religion. Likt for alle. Problemet her er jo skillet mellom kultur og religion. Som vi vet så har jo slike saker lett for å definere seg som religion/kultur/tradisjon alt etter hvordan det passer seg.

Noen flere forslag?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Du kan lage en tidsmaskin og kristne muslimene før muhammed får tak i dem.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
2) Forby alle særordninger eller særtilpasninger basert på religion. Likt for alle. Problemet her er jo skillet mellom kultur og religion. Som vi vet så har jo slike saker lett for å definere seg som religion/kultur/tradisjon alt etter hvordan det passer seg.
Enig i denne her! Men har jo mange kristne her i landet som nok vil motsette seg!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Tannfeen

Enig i denne her! Men har jo mange kristne her i landet som nok vil motsette seg!

Kan jo hende, men jeg vil fortsatt anta at den andelen som lar den kristne troen styre den politiske sansen er relativt liten.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!