Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 350588 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1815 : 08. mars 2009, 00:15 »
Det Israel gjør nå kan sammenliknes med det Hitler gjorde den gangen. Like ille begge delene, men det har ingenting å si om Hitler var en god eller dårlig person, for jødene viser nå hva de ville gjøre, hva de gjør og hva de kommer til fremover.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: allmektig Gud
« #1816 : 08. mars 2009, 00:19 »
Det Israel gjør nå kan sammenliknes med det Hitler gjorde den gangen. Like ille begge delene, men det har ingenting å si om Hitler var en god eller dårlig person, for jødene viser nå hva de ville gjøre, hva de gjør og hva de kommer til fremover.

Skjønner roingen din godt jeg nå. Ville gjort akkurat det samme.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1817 : 08. mars 2009, 00:20 »
fy faen i helvete jeg dør inni.
Tja, jeg tror ikke USA er jødestyrt, det er litt sterkt. Men jeg tror ikke USA hadde gjort som de hadde gjort angående Israel hvis det ikke hadde vært for alle de rike jødene der nede. Men det er ikke noe jeg sier er sannhet.

Jødene er et spesielt folkeslag. Leste noe om at gjennomsnitts IQ'en til jødene var på 120+. Det tror jeg ikke er så usansynlig.

Gjennomsnitts IQ til jødene? 9% av verdens befolkning har rundt 120 i IQ, kanskje de som gjorde forskningen er samme gruppen som gjør forskningen for vitaepro?

Eneste jødene er flinke til er integreringen, de kjemper på skolen i motsetning til pakistanerne og lignende her til lands.

Nei. Hitler viste om faneskapet jødene kom til å gjøre og dermed bestemte han seg for å sette en stopper så tidlig som mulig. Nei, hadde det ikke vært for Hitler så hadde de kanskje ikke fått så mye fri bane å jobbe på.

Hitler forsvarte arianiseringen med at den ariske rasen var det "ekte og rene" i tillegg til at jødene drepte jesus.

Ring UDI, du får ikke mye ut av å grine for å si det sånn.

Tja, kan vel også ringe Mental Helse Norge med det samme.

Det Israel gjør nå kan sammenliknes med det Hitler gjorde den gangen. Like ille begge delene, men det har ingenting å si om Hitler var en god eller dårlig person, for jødene viser nå hva de ville gjøre, hva de gjør og hva de kommer til fremover.

Tja, tror desverre bare at det er ekstremistene som finnes på begge sider som er ille, folk flest vil vel ha slutt på drittet, men du kan se på det på en annen måte, hadde du likt å være redd for å gå ut av huset i frykt for selvmordbombere og lignende? Tror en del Isrealitter føler det sånn. Uansett, vil anbefale deg å se dokumentaren "Where in the world is Osama?"..
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1818 : 08. mars 2009, 00:23 »
Det er nok ikke helt enkelt å sette en stopper. Men det skjer jo andre steder i verden.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: allmektig Gud
« #1819 : 08. mars 2009, 00:35 »
fy faen i helvete jeg dør inni.
Gjennomsnitts IQ til jødene? 9% av verdens befolkning har rundt 120 i IQ, kanskje de som gjorde forskningen er samme gruppen som gjør forskningen for vitaepro?

Eneste jødene er flinke til er integreringen, de kjemper på skolen i motsetning til pakistanerne og lignende her til lands.

Jeg vet ingenting om forskningen, tror det Onar Åm som hevdet dette (han er for så vidt sprø i hodet men det er annen debatt)

Men det er ikke til å komme bort i fra at jøder klarer seg bra i samfunet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1820 : 08. mars 2009, 00:46 »
Jeg hadde absolutt ikke likt tanken på selvmordsbomber. Men nå er det slik, at hvis du hadde kommet å satt din flagg på mitt eiendom og deretter laget en strek og sagt: "så langt kan du komme og resten er min. Du kan ikke få lov til å flytte deg fra det stedet som er ditt og hver gang du skal protestere mot meg med stein så kommer jeg til bombe hele familien din." Er dette hva du synes er rettferdig? Tror du ikke jeg hadde gjort mitt siste for å kunne ta det som var mitt?

Selvfølgelig finnes det greie Israelitter(?) aner ikke hvordan man staver det, men det som er viktig her er at i grunn så eier de noe de aldri har rett til å eie. De tok jorda fra palestinerne og og setter krav på hva palestinerne kan gjøre i sitt eget land. Synes du at det er rettferdig? 
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1821 : 08. mars 2009, 00:46 »
Nettopp på grunn av at de er flinke til å integrere seg i samfunn og kulturen deres bygger på kunnskap.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: allmektig Gud
« #1822 : 08. mars 2009, 01:00 »
Jeg hadde absolutt ikke likt tanken på selvmordsbomber. Men nå er det slik, at hvis du hadde kommet å satt din flagg på mitt eiendom og deretter laget en strek og sagt: "så langt kan du komme og resten er min. Du kan ikke få lov til å flytte deg fra det stedet som er ditt og hver gang du skal protestere mot meg med stein så kommer jeg til bombe hele familien din." Er dette hva du synes er rettferdig? Tror du ikke jeg hadde gjort mitt siste for å kunne ta det som var mitt?

Selvfølgelig finnes det greie Israelitter(?) aner ikke hvordan man staver det, men det som er viktig her er at i grunn så eier de noe de aldri har rett til å eie. De tok jorda fra palestinerne og og setter krav på hva palestinerne kan gjøre i sitt eget land. Synes du at det er rettferdig? 

Jeg er helt enig med deg her, men husk at Marokko gjør eksakt det samme i Vestsahara som det Israel gjør.  Og Marokko er alliert med USA.  Tror du dette betyr at USA er styrt av Marokkanere?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: allmektig Gud
« #1823 : 08. mars 2009, 01:01 »
Hadde de palestinerne ikke vært så hyppe på å krige mot jøder så hadde de kanskje tatt imot landet når de ble tilbudt det av fn. Hadde jeg styrt Israel selv hadde jeg bomet Palestina til de flytta seg jeg ass, er da ikke noe som er rettferdig i verden. Denne konflikten har jo vart år og dag nå, og ser ikke ut til å stoppe med det første.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1824 : 08. mars 2009, 01:08 »
Jeg er helt enig med deg her, men husk at Marokko gjør eksakt det samme i Vestsahara som det Israel gjør.  Og Marokko er alliert med USA.  Tror du dette betyr at USA er styrt av Marokkanere?

Nei. Det er forskjell på Marokko/muslimer og Israel/jøder. Marokko er styrt av  USA og ikke omvendt. Fordi USA støtter en gruppering i Marokko som samarbeider tett med USA. Mens Israel er en del av selve kjernen i USA.

Nok med det USA og jødestyrt og greier, men mener noen her inne at Israel/jøder har fulle rett til å gjøre som de gjør i palestina?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1825 : 08. mars 2009, 01:11 »
Hadde de palestinerne ikke vært så hyppe på å krige mot jøder så hadde de kanskje tatt imot landet når de ble tilbudt det av fn. Hadde jeg styrt Israel selv hadde jeg bomet Palestina til de flytta seg jeg ass, er da ikke noe som er rettferdig i verden. Denne konflikten har jo vart år og dag nå, og ser ikke ut til å stoppe med det første.

Ingenting er rettferdig i verden, det er det som er problemet. Fordi mange påstår at Israel gjør det de burde gjøre og har full rett. Men når Palestina svarer tilbake så er det terror.

Det er umulig å gjøre om på meninger hos folk, og når noen først vil tro på neo så er det dritt vanskelig å få dem til å tro sannheten.

Som en annen sa: når man sier en løgn flere ganger så blir det til sannhet etterhvert.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1826 : 08. mars 2009, 03:20 »
Er nok en grunn til at Hitler gjorde det han gjorde, det er denne utviklingen som skjer nå, som han var bekymret for.

om du er helt sinnsyk i hodet?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: allmektig Gud
« #1827 : 08. mars 2009, 04:05 »
Nei. Hitler viste om faneskapet jødene kom til å gjøre og dermed bestemte han seg for å sette en stopper så tidlig som mulig. Nei, hadde det ikke vært for Hitler så hadde de kanskje ikke fått så mye fri bane å jobbe på.

I alle dager? Hvaslags konspirering er det her? Hitler viste på 1940 tallet at Israel (som ikke var en stat enda) kom til å angripe palestinere - derfor igangsatt han holocaust? Eller var det andre ting de hadde planer om? Ta over verden?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1828 : 08. mars 2009, 10:21 »
I alle dager? Hvaslags konspirering er det her? Hitler viste på 1940 tallet at Israel (som ikke var en stat enda) kom til å angripe palestinere - derfor igangsatt han holocaust? Eller var det andre ting de hadde planer om? Ta over verden?

Hitler brydde seg ikke om palestina nei, haha og han kunne ikke vite det i forveien nei..lol

Jeg mener måten jødene styrer så mye i verden. Det er det han viste kom til å skje, jødene er jo jævlig smarte og han visste at de kom til å eie verden om ikke lenge, han hadde ihvertfall ikke lyst å bli styrt av jøder.

Dere vet alle hva jeg mener, i tilfeller dere later bare som dere ikke skjønner er en annen sak. 
Jeg sier jo ting rett ut, så hvorfor stiller dere så mange spørsmål som er akkurat svart?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!