Skrevet av Emne: Ole Martin.. Norges sterkeste mann 2012 og 2013  (Lest 655332 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2130 : 27. februar 2012, 11:13 »
Jeg tror nokk det vil stå om BAS, meg, Rørbakken og Ole... Og kanskje det kommer noen nye som hevder seg også.. Ingen som vet Wink

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2131 : 27. februar 2012, 12:49 »
neida bare tuller. la den sterkeste vinne:-) tror nok det blir enten deg eller ole martin. en ting er sikkert: rørbakken har ikke sjangs

Hvorfår tror du ikke rørbakken har sjangse? :S
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2132 : 27. februar 2012, 13:46 »
Nå blir jo dette veldig åfftåppic i tråden til Ole Martin, men ryktet (presiserer nok en gang at det er et rykte) sier at Rørbakken har blitt en tynning!

Med Espen og albuen, Skog og ryggen og eventuelt Rørbakken som tynning tror jeg det skal bli spennende i toppen i år. Smiley
Ikke vet jeg om Myrbostad stiller i år heller for å forsvare eller forbedre 4.plassen fra ifjor.

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2133 : 27. februar 2012, 14:39 »
Lykke til på Arnolds Smiley Make us proud
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2134 : 27. februar 2012, 17:43 »
Hørt rykter om at pølse mannen ifra Fredrikstad har lagt seg i hard trening etter møtet med Espen i wipeout for revansj! Han spiser enda mere pølser og hamburgere enn før i tilleg til hardcore trening med Viking Karlsen som  Personlig trener, så dere må nok se dere slått helle gjengen i år av en debutant  Grin

Lykke til I Arnolds Ole Martin! Håper leggen holder slik at det blir enda mere kniving i år i toppen enn i fjor! Grin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2135 : 27. februar 2012, 21:03 »
Da må du slå meg, BAS eller Rørbakken da hvertfall Smiley Om vi skal tro at ting går som "normalt" og ikke det kommer plutselig noen andre som blander seg inn i topp 3...

Blir spennende!! Smiley

Blir spennende Kiz.. Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2136 : 27. februar 2012, 21:05 »
Lykke til på Arnolds Smiley Make us proud
Nå blir jo dette veldig åfftåppic i tråden til Ole Martin, men ryktet (presiserer nok en gang at det er et rykte) sier at Rørbakken har blitt en tynning!

Med Espen og albuen, Skog og ryggen og eventuelt Rørbakken som tynning tror jeg det skal bli spennende i toppen i år. Smiley
Ikke vet jeg om Myrbostad stiller i år heller for å forsvare eller forbedre 4.plassen fra ifjor.

Myrbostad stiller etter det jeg har hørt!


Lykke til på Arnolds Smiley Make us proud

I will do my best brotha.. Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2137 : 27. februar 2012, 21:06 »
Lykke til I Arnolds Ole Martin! Håper leggen holder slik at det blir enda mere kniving i år i toppen enn i fjor! Grin

Takk takk, Håper på det.. Cheesy

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781


Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2139 : 03. mars 2012, 14:17 »
Var fornøyd med innsatsen etter 2 øvelser på Arnold amateur strongman world championship. Lå på 13 plass av 54 stk og var klar for tredje øvelse som var bilmarkløft, og da fikk jeg selfølgelig en skikkelig smell i ryggen på rep 1, og da ble det med den ene reppen!  og da var løpet kjørt og jeg datt ned til 28 plass, men alt i alt fornøyd, siden en smell i ryggen kan alle få, hadde vært kjipere hvis jeg ikke var sterk nok eller for dårlig i en strongman øvelse.

Fikk faktisk underkjent den 6 reppen i stokk siden jeg slapp den og det var det mange som gjorde som bare tok en og 2 reps og de fikk godkjent de reppene.. går jo ikke ann å snakke en gang med hu som er presidenten i american strongman corporation da hu bare avviser deg., siden jeg syntes det ikke var riktig. så Dione wessels kan godt sendes hjem til jungelen i afrika hvor hun hører hjemme for min del!

Var veldig fornøyd meg yoke,sandsekk og farmers medleyen som var øvelse nr 2. vektene var 385kg,115kg og 158 kg og skulle flyttes 15 meter.  trur tiden blei 43 sek.  ikke rare oppvarminga til øvelsen heller, 2x5 meter med 200 kg yoke Cheesy

husafellen gjorde veldig vondt med smerten i ryggen men måtte bare ta den for å ikke dette enda lenger ned på lista. var hos kiropraktor i går så satse på at ryggen er ok fort..

http://www.youtube.com/watch?v=MEk9ph54z5g#noexternalembed&feature=youtu.be

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2140 : 03. mars 2012, 14:40 »
Var fornøyd med innsatsen etter 2 øvelser på Arnold amateur strongman world championship. Lå på 13 plass av 54 stk og var klar for tredje øvelse som var bilmarkløft, og da fikk jeg selfølgelig en skikkelig smell i ryggen på rep 1, og da ble det med den ene reppen!  og da var løpet kjørt og jeg datt ned til 28 plass, men alt i alt fornøyd, siden en smell i ryggen kan alle få, hadde vært kjipere hvis jeg ikke var sterk nok eller for dårlig i en strongman øvelse.

Fikk faktisk underkjent den 6 reppen i stokk siden jeg slapp den og det var det mange som gjorde som bare tok en og 2 reps og de fikk godkjent de reppene.. går jo ikke ann å snakke en gang med hu som er presidenten i american strongman corporation da hu bare avviser deg., siden jeg syntes det ikke var riktig. så Dione wessels kan godt sendes hjem til jungelen i afrika hvor hun hører hjemme for min del!

Var veldig fornøyd meg yoke,sandsekk og farmers medleyen som var øvelse nr 2. vektene var 385kg,115kg og 158 kg og skulle flyttes 15 meter.  trur tiden blei 43 sek.  ikke rare oppvarminga til øvelsen heller, 2x5 meter med 200 kg yoke Cheesy

husafellen gjorde veldig vondt med smerten i ryggen men måtte bare ta den for å ikke dette enda lenger ned på lista. var hos kiropraktor i går så satse på at ryggen er ok fort..

http://www.youtube.com/watch?v=MEk9ph54z5g#noexternalembed&feature=youtu.be
Grin Det er vel ingen hemmelighet at amerikanerne slipper unna med ting og tang som utleiningene ikke gjør.
Hva tror du at du hadde klarte i marken vist du ikke hadde fått den smellen i ryggen? Sånn ca.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2141 : 03. mars 2012, 14:58 »
Grin Det er vel ingen hemmelighet at amerikanerne slipper unna med ting og tang som utleiningene ikke gjør.
Hva tror du at du hadde klarte i marken vist du ikke hadde fått den smellen i ryggen? Sånn ca.

Vanskelig å si, men Bas tok 10 reps, så 8-10 reps kanskje.

Utlogget oyvind_1989

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2142 : 03. mars 2012, 15:12 »
Bra innsats Ole! Bra form på deg no! Satse på du blir bra i ryggen fort så NSM ikke blir noe problem Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139
« #2143 : 03. mars 2012, 23:04 »
Hu Dione der kan være litt hurpete ja vet jeg Wink

Du får fiksa ryggen din nå, så du ikke går klipp av NSM i år også Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 144
« #2144 : 08. mars 2012, 07:23 »
Gutta koser seg i Us Of A.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!