Skrevet av Emne: De Kvalifiserte til NSM 08  (Lest 65452 ganger)

Utlogget Kolbein Joar Eidem

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

  • Kolbein Joar Eidem
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #285 : 05. mai 2008, 20:53 »
Hvorfor ringe når man har ett forum der alle kan lese og skrive deres meninger ?

Jeg leser hva du skriver Egil men jeg ser enda ingenting som rettferdig gjør Deres valg av den siste deltaker. Som du ser, er jeg ikke alene om å mene dette.

Hvorfor tar du ikke til deg kritikken og retter opp feilen sammen me de 2 andre som var med på denne besluttingen. Det er helt sikkert rom for å endre dette uttaket slik at "terrferdigheten " seirer.
Jeg tror de fleste mener en loddtrekkingen ville vært det korrekte valget i en slik situasjon.

Om jeg hadde vært med på en slik beslutting og i ettertid sett at dette var feil så ville jeg være den første til å gjøre mitt beste for å rette denne opp igjen.

Ang listen av de utvalgte som du snakker om, så er det flere som i dag har bekreftet å ha sett listen Raymond snakker om så jeg tror ikke de andre forum medlemmene lyver ? eller hva tror du Egil ?


 
Wow... helt utrolig  Shocked

Jeg beklager meget sterkt... jeg har jobb, skole og trening. Jeg greier ikke sitter her 24 timer og svar på rappen på alt som kommer.  Grin

1. Jeg har ikke slettet noen innlegg. Det gjør jeg meget sjelden, og de innlegg som da forsvinner er slike som sårer andre brukere. Altså ting som er meget sårende. Feks når ei jente på 18 legger ut bilder av seg selv, og noen kommenterer; "Se å løp noen dager på tredemølla før du viser deg avkledd!" . da bruker jeg å slette. Dette regner jeg med Joar og Ray også er enig i. Ellers så er de tmange moderatorer her, og alle kan slette det de finner for godt.

2. Dette er blåst helt ut av proposjon. det er snakk om en konk som skal ha 12 deltakere. SN tok på seg å kvalifisere disse 12 gjennom flere stevner. Men som alle arrangører vet, så er det behov for backup, da enkelte kan bli skadd, eller andre ting kommer i veien. da er det viktig å ha folk som kan trå til på relativt kort varsel egentlig. Det mener vi at vi hadde på den lista over 5 reserver.



3. jeg skjønner at det føles som en slags RANGERING når vi setter opp 5 mann etter hverandre... spesielt med tall foran. Jeg innrømmer det var dumt, men det blir på en måte lettere å telle også...  Grin
Men det jeg, Geir og Roy jobba med, var å kvalifisere 12 mann til NSM. De 5 reservene ble skrevet opp for at Svend skulle ha en form for sikkerhet opp mot Tv2, at han faktisk hadde 12 man på startstreken på Gol.
At dette skulle bli så nødvendig og at det skulle bli noe negativt ut av en slik fantastisk MULIGHET disse 5 kunne få til å være med, hadde ingen av oss sett for oss.



4. Jeg sier det for N'te gang. Ingen i SN eller Svend eller noen gidder å bruke en kvalikliste over 5 reserver til å hevde ett eller annet med trynefaktor. For de som har vært en stund på TF, så vet de at jeg og Sv1 faktisk har vært i tottene på hverandre tidligere, mens jeg trener på samme gym som bad-boy... så hvis det skulle være snakk om noen trynefaktor, så skulle jeg satt Ray foran Svein Tore pgs at jeg kjenner Ray, men bare har krangla med Svein Tore (før idag... Wink )

Mine siste ord i denne diskusjonen kommer nå, for mer tid kaster jeg ikke bort:

Ingen skjult agenda, ingenting personlig og ingen baktanker ligger bak DEN ORGINALE LISTEN SOM SN MAILET SEG IMELLOM. (at den måtte rettes her på tf etterpå hvis den var feil er jo klart, for den skal jo være slik den var i mailvekslingen)
Kun 12 mann kvalifiserte seg til NSM, men Reidar, Lars, Nils, Espen og Marius har måttet få erstattere... Da kan slike ting som dette skje. Ikke værre enn det.

Ved flere spørsmål; ring 48 24 67 28 Smiley

Utlogget Kolbein Joar Eidem

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

  • Kolbein Joar Eidem
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #286 : 05. mai 2008, 20:56 »
Sakelig argumentasjon fra Ørjan, som kvalifiserte seg i fjord....   soooooooooo what Huh
Kan de være så vanskelig? Enten kvalifiserer du deg, eller så gjør du det ikke.

Hvis jeg ikke hadde klart å kvalifisere meg direkte til NSM hadde jeg nok latt være å skrike internett fullt om hvor urettferdig det var at jeg ikke kom med. Trur eg.

Klem fra Ørjan, kvalifiserte seg i fjor  Wink

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #287 : 06. mai 2008, 00:58 »
Kan ennå hende det er muligheter.....skal sjekke litt....såfremt ikke noen skal denge meg opp da;) HEH!


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #288 : 06. mai 2008, 07:38 »
Kan ennå hende det er muligheter.....skal sjekke litt....såfremt ikke noen skal denge meg opp da;) HEH!
hvor mange NM-gull i fullkontakt var det du hadde? ett? to? HoHO!

Men jeg har lest meldingen, og liker tanken. Det fins et par sadistiske løsninger. Man får se... Wink

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #289 : 06. mai 2008, 08:46 »
Vil bare få si at jeg stoler fult på at Geir, Roy, og Egil har klart å sende oss de rette kvalifiserte til NSM. Litt gøy igrunn at det er så mye oppstyr rundt dette, det betyr at Strongman er i ferd med å vokse seg større. I 2005 klarte vi ikke å få med mer enn 6 deltagere.
Når det er sagt så eliminerer vi hele problemet til neste år, å la alle som vil stille. Men det vil da gå over 2 dager, hvor de 12 beste fra dag 1 går til finale dag 2.

MVH Svend V


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #290 : 06. mai 2008, 10:55 »
Etter å lest gjennom denne tråden med utallige innlegg på innlegg om hvor urettferdig dette, skjønner jeg at jeg aldri skulle jeg gitt fra meg plassen min. Det hadde vært verdt at jeg heller stilte i elendig form og gjore det dritdårlig (bokstavlig talt... Grin). Vi er alle ulike, men hva med å heller bruk energien på å beinhard treninge, istedenfor trusler og nyttesløs munnhuggeri på et forum, samma hvor urettferdig dere mener dette er -blir ikke sterk av å skrive her vettu!  Wink Ettersom jeg skjønner fungerer du Psyko som den (ivrige) barmhjertige samaritan, og hyggelig er det, men den saken handler om er Ray, som jeg kan skjønne blir litt frustrert. Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg knepet igjen og heller trent som et helvete fremover mot de neste konkurransene for å virkelig vise hvem som BURDE blitt plukket ut! Det kommer plenty med nye sjangser, så ta aggresjonen ut på hver eneste trening fremover og still bedre enn noen gang til NESTE konkurranse i stedet for å bruke mer energi på dette her! Og DET er et vennskaplig råd!  Wink Lykke til!
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #291 : 06. mai 2008, 11:03 »
Mange har besinnet seg de siste timene også, selv om det har blåst hardt. Smiley
Som jeg skrev tidligere, så har Roy kommet med en god idé og den skal luftes for The Old Viking senere idag.

Dette er egentlig et luxusproblem... vi har for første gang i historien for mange som vil være med! Smiley

Psyko, Ray og jeg har luftet ut og skværet opp. Vi lover alle å ikke drepe noen som helst! Grin

Du vil bli savnet på Gol, Nils Kjetil! Kommer du og ser på?

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #292 : 06. mai 2008, 11:03 »
Etter å lest gjennom denne tråden med utallige innlegg på innlegg om hvor urettferdig dette, skjønner jeg at jeg aldri skulle jeg gitt fra meg plassen min. Det hadde vært verdt at jeg heller stilte i elendig form og gjore det dritdårlig (bokstavlig talt... Grin). Vi er alle ulike, men hva med å heller bruk energien på å beinhard treninge, istedenfor trusler og nyttesløs munnhuggeri på et forum, samma hvor urettferdig dere mener dette er -blir ikke sterk av å skrive her vettu!  Wink Ettersom jeg skjønner fungerer du Psyko som den (ivrige) barmhjertige samaritan, og hyggelig er det, men den saken handler om er Ray, som jeg kan skjønne blir litt frustrert. Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg knepet igjen og heller trent som et helvete fremover mot de neste konkurransene for å virkelig vise hvem som BURDE blitt plukket ut! Det kommer plenty med nye sjangser, så ta aggresjonen ut på hver eneste trening fremover og still bedre enn noen gang til NESTE konkurranse i stedet for å bruke mer energi på dette her! Og DET er et vennskaplig råd!  Wink Lykke til!

Kan ikke fatte at du trenger å bruke kraftuttrykk som "helvete" i en vennskaplig tråd som dette... Håper du blir bannet pga dette innlegget
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #293 : 06. mai 2008, 11:04 »
Kan ikke fatte at du trenger å bruke kraftuttrykk som "helvete" i en vennskaplig tråd som dette... Håper du blir bannet pga dette innlegget
Han skrev DRIT også, så han får nok EN advarsel for hvert utrykk...

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #294 : 06. mai 2008, 11:08 »
Mange har besinnet seg de siste timene også, selv om det har blåst hardt. Smiley
Som jeg skrev tidligere, så har Roy kommet med en god idé og den skal luftes for The Old Viking senere idag.

Dette er egentlig et luxusproblem... vi har for første gang i historien for mange som vil være med! Smiley

Psyko, Ray og jeg har luftet ut og skværet opp. Vi lover alle å ikke drepe noen som helst! Grin

Du vil bli savnet på Gol, Nils Kjetil! Kommer du og ser på?

Tyder på engasjement eller hva Egil...?Smiley

Håper ideen min lar seg gjennomføre: hadde vært best for alle det....


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #295 : 06. mai 2008, 11:27 »
Kan ikke fatte at du trenger å bruke kraftuttrykk som "helvete" i en vennskaplig tråd som dette... Håper du blir bannet pga dette innlegget
Han skrev DRIT også, så han får nok EN advarsel for hvert utrykk...

Helvetes drit hadde vært hakket verre da!  Grin
(Biffen, på Sørlandsk blir det helveds drid)
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #296 : 06. mai 2008, 11:34 »
Helvetes drit hadde vært hakket verre da!  Grin
(Biffen, på Sørlandsk blir det helveds drid)

Du er en helvetes provokatør NKS. Hadde du bare styrt unna kamelkjøttet i Egypt hadde vi aldri hatt denne satans kranglinga på denne tråden
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #297 : 06. mai 2008, 11:59 »
Når ska vi få høre denne "ideen" da Smiley ?

Utlogget Lene Alexandra

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 175

  • Viking Power
Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #298 : 06. mai 2008, 12:01 »
FANTASTISK synes jeg at det er oppi 22 sider på denne tråden.......vitner om stort engasjement i sporten.
Som sagt for 3 år siden måtte jeg ringe rundt om be om at folk ville stille opp i Dyreparken. Klarte til slutt å samle 6-8 stk. tror jeg......NSM 2008 ser ut til å bli fantastisk folkens !!!
Gleder oss utrolig mye nå......nå må dere alle hjelpe meg å be om godt vær......jeg begynner som kjent snart å kikke opp og ut når jeg våkner......For dere som vil sikre dere sittepasser er det er tips a ringe Pers å bestille billett. Det er nummereret billetter, og antakeligvis ikke sitteplass til mer en 500 stk.
Vi åpner dørene kl.13.15 deromkring. Vi er alle inni de siste forberedelser nå, både når det gjelder trening, planlegging og organisering. NSM nærmer seg med storm skritt......
Ønsker dere alle lykke til med hva dere måtte fpreta dere frem til 24.05.2008.
Håper å se mange av dere der. Husk ku-bjeller, flagg, samt godt humør. Og dere-prøv å ikke "drep hverandre"-det er tross alt bare for gøy vi gjør dette........ Wink Tenk på krigen i Irak eller alle barna som sulter i Afrika.....så går nok dette også bra skal du se......
Lene Alexandra Karlsenwww.viking.mobilblogg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: De Kvalifiserte til NSM 08
« #299 : 06. mai 2008, 12:15 »
Når ska vi få høre denne "ideen" da Smiley ?
Svend først... størst først vettu.. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!