Skrevet av Emne: Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself! So, get on.  (Lest 894 ganger)

Utlogget jogd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Jeg er en gutt som nettopp har fylt 17 år, har akkurat begynt å trene kicboxing, og trener vekter i tilegg.

Til nå har jeg gidd faen i alt, trent som en idiot og spist som en idiot. Alt for mye festing, og for lite søvn. Grunnen til jeg har startet med kickboxing i tilegg nå, er at jeg vil drive med en sport utenfor vekter i tilegg. Mer kardio trening, og i tilegg er det jo ikke feil å kunne forsvare seg om noe skulle skje.

Har nå bestemt meg for å forandre alt dette, nå skal jeg spise bra, gjøre det bedre på trening, og sove mer. Og selvfølgelig mindre fest. Måle mitt er å bli sterkere, mer muskelmasse, og bli definert. Sist, men ikke minst bli en bedre kickboxer da.

Har også ett lite problem med skuldrene, har en voldsom klikking, og føler overkropps treningen blir redusert pga dette. Skal få sjekket dette ut på tirsdag.

Info per dags dato:

Høyde: 183 cm
Vekt: 83 kg
1rm markløft: 160
1rm benkpress: 75
1rm dype knebøy: 125 kg


Skal også starte med å logge fra i morgen av, og bilder kommer med tiden.

 

Utlogget jogd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sov 3 timer i natt, det er ALT for lite. Kom meg på gymmet idag etter en måned pause, og trente bryst og biceps. Tok alt bare helt lett, så er ikke vits å logge det.

Kostholdet var ikke bra heller idag, for usunn mat og for lite kvalitetsmat.

Måltid 1: 3 skiver med leverpostei, 2 glass melk.
Måltid 2: Ris og sei filet
Måltid 3: Ris og sei filet
Måltid 4: Kebab og 4 påskegg i lilla kartong
Måltid 5: 2 pizza stykker, og en halv liter cola.

Første dag av "skjerpingen", alt for dårlig. Men 2 ok måltider, og greit å komme igang med treningen igjen. I måra blir det kickboxing trening!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!